ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El I Pla d’Infància i Adolescència d’Ontinyent tindrà en compte la perspectiva de gènere, la cohesió i la inclusió social

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 3, 2021
376 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La regidora Katty Ushiña destaca en la presentació del projecte la voluntat del Govern de traçar un full de ruta participatiu amb accions, programes i línies estratègiques

El I Pla d’Infància contemplarà les necessitats, inquietuds i percepcions d’infants i adolescents a través d’una perspectiva de gènere i del foment de cohesió i la inclusió social. Així s’exposava en l’acte de presentació a la ciutadania de l’inici del projecte, acte que tenia lloc aquest divendres al Centre d’Iniciativa Cultural, i que es retransmetia per les xarxes socials de l’Ajuntament, dins la línia de foment de la participació al procés que s’està impulsant des de la regidoria d’Infància i Adolescència.

Així, la regidora de l’àrea, Katty Uhsiña exposava que «aquest pla sorgeix de la voluntat del Govern d’Ontinyent d’atendre els interessos dels xiquets, xiquetes i adolescents del nostre municipi traçant un full de ruta per als pròxims anys amb accions, programes i línies estratègiques que naixeran de les pròpies necessitats i inquietuds, un full de ruta que elaborarem amb els sectors implicats amb una ferma aposta per la participació», assenyalava.

En aquest sentit, els infants i adolescents participaran activament en l’elaboració del pla a través de tallers i activitats participatives. Des de l’equip investigador del Departament de Sociologia de la Universitat d’Alacant, el seu director Raúl Ruiz Callado i el coordinador tècnic, Pablo de Gracia Soriano posaven en valor durant la presentació «el procés participatiu en el qual els xiquets i xiquetes decidiran quin municipi volen en el futur. El futur està en aquells i aquelles més menuts» perquè, precisament «per introduir un canvi social és fonamental la participació ciutadana i, per això, cal preguntar i escoltar les necessitats i problemes de la població d’Ontinyent».

A més de la participació, el I Pla d’Infància i Adolescència comptarà amb un Comitè de Seguiment, que compta amb el suport institucional, permetrà avaluar el procès d’elaboració del pla, però també poder continuar desenvolupant activitats una vegada el pla haja estat presentat a la ciutadania per continuar garantint la seua aplicació futura.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el lunes 29 de junio

La previsión meteorológica en Requena para el lunes 29 de junio indica una jornada con…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el lunes 29 de junio

La previsión meteorológica en Gandia para el lunes 29 de junio indica intervalos nubosos con…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el lunes 29 de junio

Peñíscola tendrá intervalos nubosos con lluvia escasa y temperaturas entre 22 y 31 grados este…

Otras noticias

El conseller Martínez Mus ha visitat les obres.
La SaforLa Vall d'Albaida

La Generalitat desbloqueja les obres de la CV-60 amb les primeres actuacions per al futur desdoblament entre l’Olleria i Terrateig

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent dispara el seu benefici net un 22% i eleva el pressupost d’Obra Social a 3,8 milions

Por Toni Cuquerella
La Conselleria ha iniciat les obres.
La SaforLa Vall d'Albaida

La Generalitat activa l’ampliació de la CV-60 amb una inversió inicial d’un milió d’euros a la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
Las temperaturas superarán los 40 grados.
Comunitat ValencianaLa CosteraLa Vall d'Albaida

Alerta por calor extremo en la Comunitat Valenciana: Xàtiva rozará los 41°C y Alicante sufrirá noches tórridas de 25°C

Por Toni Cuquerella
piscinainaug
La Vall d'Albaida

Ontinyent prepara un concert amb quatre grups a l’Estiu Jove

Por Pau Gómez
Voluntaris d'Ontinyent contra el Foc.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?