ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
L' Horta Sud

L’Ajuntament de Massanassa aprova un pressupost de 12 milions per a l’any 2023

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 4, 2023
417 vistas
6 Min lectura
Compartir en:

NULL

Els comptes municipals han comptat amb els vots favorables de PP i Ciudadanos, i el no del PSPV

L’Ajuntament de Massanassa ha aprovat el seu pressupost general per a enguany, durant la sessió extraordinària del passat dijous 29 de desembre de 2022, per un valor total d’11.965.928,72 euros. El present pressupost va comptar amb els vots a favor del PP i Ciudadanos de Massanassa, i en contra del PSPV.

Un dels pilars fonamentals del pressupost general de Massanassa per a l’any 2023 és l’àmbit més social i d’ajuda als veïns i veïnes del municipi. Cal ressaltar el canvi de la política duta a terme en els últims anys en relació a l’Àrea de Benestar Social, incrementant la despesa de personal dedicat a l’àrea i la continuïtat de dotació a la partida per a realitzar activitats de prevenció i inserció social, beques de menjador escolar i d’escolarització i menjador per a primer cicle d’infantil, el servei ‘Concilia Massanassa’ per a facilitar a les famílies la conciliació laborar i familiar amb els seus fills i filles, ajudes a menors amb algun tipus de vulnerabilitat social, la targeta bebé per a ajudar a les famílies del municipi amb les despeses generades pel naixement o adopció legal fins a 10 anys i potenciar el comerç local o, per exemple, les prestacions econòmiques individualitzades d’emergència social de servicis socials d’atenció primària.

Entre les novetats més significatives es troben l’augment de la partida d’activitats socioeducatives de la població escolar per a prestar servici de reforç escolar, intervenció i atenció socioeducativa, la Fira Educativa, etc. També, l’ampliació dels tallers formatius de l’Escola d’Adults per a oferir una major pluralitat formativa a la població de Massanassa. També, s’ha augmentat la partida de foment al comerç local, es continuarà amb la campanya que tan bons resultats dona en benefici al xicotet comerç i a la ciutadania com és ‘Comerç amb Premi’ per a incentivar la compra en els comerços del poble atorgant premis econòmics a consumir en estos, o la creació de la partida de l’Aula Mentor per a oferir un suport digital i intentar eliminar la bretxa digital.

Tot això, de manera addicional a la continuïtat de la prestació de múltiples servicis i activitats com la celebració del fòrum d’ocupació, que tan bons resultats d’ocupabilitat va obtindre l’any passat en la seua primera edició, l’augment de l’oferta d’activitats esportives, la implantació del programa Massanassa Saludable, l’augment d’activitats dirigides a les persones majors amb el programa d’envelliment actiu, també les de caràcter cultural a l’Auditori Municipal i en espais a l’aire lliure (teatre, cine, espectacles, musicals, festes…), i la diversitat d’activitats en matèria de joventut.

Al seu torn, cal ressaltar diferents inversions iniciades en 2022 i que finalitzaran la seua execució en 2023 com la renovació de la Plaça del País Valencià, el Parc Multiaventura, la renovació de les lluminàries de la població a LED per a reduir el consum d’energia elèctrica i seguir amb la posada en marxa d’un nucli antic més saludable i sostenible eliminant les voreres i convertint en zona de vianants els carrers. És per això que, l’any passat, es va inaugurar el nou aparcament de la zona de Sant Pere (Casc Antic) amb 278 places d’aparcament, amb places també per a furgonetes i persones amb mobilitat reduïda.

El pressupost, també inclou noves inversions a desenvolupar, o com a mínim iniciar en 2023, com ara la repavimentació dels carrers 9 d’Octubre, Alqueria de Sòria i Favara, la senyalització i millora de la Marjal, la renovació lluminària d’edificis públics a LED, la construcció de sales multiús en el Poliesportiu, la millora dels parcs infantils, la realització de la via de ciclovianants Albufera-Polígon Industrial de Massanassa que permeta la unió amb el nucli urbà, i la de Paiporta-Massanassa, comptant amb la col·laboració dels Ajuntaments de Catarroja i Paiporta, la urbanització i reparcel·lació del carrer Maestrat, i la semipeatonalizació del carrer José Baixauli Crehuà.

“Continuem tenint una situació econòmica molt bona i sense pujar impostos als nostres veïns i veïnes, complint amb la regla de la despesa i amb un romanent de tresoreria positiu”, assenyala l’alcalde de Massanassa, Paco Comes. “Si fem un repàs per l’actual legislatura, no ens podem oblidar que hem patit dos anys de pandèmia, dos anys molt marcats per a tots i on vam haver d’ajudar de manera excepcional a la nostra gent, a les persones més vulnerables i als comerços”, afirma l’alcalde. L’Ajuntament de Massanassa va oferir 250.000 euros d’ajuda social a les persones més vulnerables i 250.000 euros als autònoms i pimes durant la pandèmia de la COVID-19.

L’ajuntament, continua sense pujar impostos a la població i segueix amb una situació econòmica de superàvit. Des del 2010, l’administració local no ha formalitzat cap operació d’endeutament, amb l’estalvi que això suposa en concepte d’interessos. Així mateix, en 2014 es va procedir a la cancel·lació anticipada de tots els préstecs concertats amb entitats de crèdit, sent dels pocs ajuntaments d’Espanya que no té endeutament amb estes entitats de crèdit, la qual cosa posa de manifest la correcta gestió econòmica duta a terme.

Tags: Massanassa

Lo + leído

L’esport i l’entreteniment guanyen pes en la nova programació d’À Punt Ràdio

À Punt Ràdio ha presentat aquest dijous als seus estudis de Burjassot la seua nova…

Detienen en Algemesí a un hombre tras cometer dos robos con fuerza en vivienda

La Policía Nacional detuvo en Algemesí a un hombre mientras cometía dos robos con fuerza…

Calp invierte más de 38.000 € para renovar el Pavelló Ifac

El Ayuntamiento de Calp ha concluido la renovación integral del parquet del Pavelló Ifac con…

Otras noticias

CartellWINWINBenetusser e1788430274265
L' Horta SudLa Ribera AltaLa SaforRequena - Utiel

Benetússer, Requena, Gavarda, Potries y Utiel acogen espectáculos SARC en septiembre

Por Javier Ruiz
02eaf0d1 ed9f 4312 a57b 11c9b9cb3051 e1788429715660
L' Horta Sud

Alfafar ofrece actividades gratuitas para jóvenes durante septiembre

Por Javier Ruiz
El paro ha repuntado este verano en l'Horta Sud.
L' Horta Sud

El paro registra un repunte en agosto en l’Horta Sud impulsado por la subida en Alfafar, Quart de Poblet, Paiporta y Catarroja

Por Toni Cuquerella
Una de las pasarelas abiertas por la CHJ.
El Camp de TúriaL' Horta Sud

La CHJ reabre el Parque Fluvial del Turia con cuatro pasarelas anti-riadas en Riba-roja y Manises

Por Toni Cuquerella
manises
L' Horta Sud

Manises acomete obras contra la humedad en el Museo de Cerámica sin fijar una fecha de reapertura

Por Adrián Lupiáñez
antonioreyes
CulturarteL' Horta Sud

L’Auditori de Torrent presenta una completa programació cultural per a la tardor

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?