ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Gandia rep novament el Premi Nacional d’Esports que l’alcalde brinda a l’esforç dels clubs locals

Por
Toni Cuquerella
PorToni Cuquerella
Licenciado en Ciencias de la Información por el CEU San Pablo, completó también estudios de Historia en la Universitat de Girona. Desde sus primeros pasos en...
RSS
Publicado febrero 11, 2026
213 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
L'alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha rebut el premi de mans dels reis d'Espanya.
L'alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha rebut el premi de mans dels reis d'Espanya.

Gandia ha reafirmat la seva posició en el panorama esportiu d’Espanya en rebre una de les màximes distincions que atorga el Govern. L’alcalde de la ciutat, José Manuel Prieto, ha recollit aquest dimecres al Palau Reial del Pardo el guardó del Consell Superior d’Esports (CSD) a l’entitat local espanyola que més ha contribuït a la promoció de l’esport durant l’últim any. L’acte, presidit pels reis d’Espanya i el secretari d’Estat d’Esports, José Manuel Uribes, situa Gandia com un model d’èxit en el foment de l’activitat física i els valors d’igualtat i esforç.

Aquest reconeixement té una rellevància històrica, ja que converteix Gandia en una de les dues úniques ciutats del país, juntament amb València, que han aconseguit repetir aquest guardó des de la seva creació el 1982. Prieto, que ha estat acompanyat pels edils Jesús Naveiro i Esther Sapena, ha compartit cerimònia amb figures internacionals com Aitana Bonmatí o Rodrigo Hernández. Després de la gala, l’alcalde ha dedicat el premi a la tenacitat dels clubs locals i a la pedrera d’esportistes de la ciutat, anunciant que l’Ajuntament organitzarà un acte institucional perquè totes les entitats esportives de la capital de la Safor puguin rebre personalment aquest reconeixement nacional.

El jurat ha valorat l’estratègia d’inversió municipal, destacant el Pla Resol de millora d’instal·lacions, amb més de 6,5 milions d’euros, i el projecte del pavelló Gandia Arena, la primera fase del qual compta amb 8 milions d’euros de pressupost. Així mateix, s’ha premiat la gestió exemplar dels fons europeus, que ha permès crear espais innovadors com el nou skate park de referència nacional, així com el suport constant a l’esport base mitjançant ajudes directes a clubs i l’organització de més de mil activitats esportives anuals.

Acord per a la pista d’atletisme

De forma paral·lela a aquest premi, la coordinadora general d’Urbanisme, Maite Alonso, ha informat que l’Ajuntament de Gandia ha aconseguit un acord estratègic per desbloquejar les obres de la pista d’atletisme. Després de la impossibilitat de l’anterior adjudicatària de finalitzar els treballs, el consistori ha gestionat la cessió del contracte a l’empresa Sportant, SL, que assumirà les condicions originals i la millora del paviment. Aquesta solució administrativa evita la resolució del contracte i una nova licitació, estalviant mesos de tràmits burocràtics en benefici dels usuaris.

Per la seua banda, el regidor d’Esports, Jesús Naveiro, ha destacat que durant aquest procés s’ha treballat estretament amb les entitats afectades per buscar alternatives d’entrenament, com l’ ús d’espais en altres ciutats o l’ ús provisional de la pista Toni Herreros. El govern municipal ha subratllat que aquesta gestió discreta i eficient permetrà reprendre els treballs en el menor temps possible, garantint que els atletes gandiencs compten aviat amb una infraestructura de primer nivell.

Tags: Gandia Premi Nacional d'Esports

Lo + leído

Once galerías valencianas llevan el arte contemporáneo de la Comunitat a la Semana del Arte de Madrid

Un total de once galerías valencianas participarán el próximo mes de marzo en la Semana…

Benidorm consolida su liderazgo en eficiencia hídrica tras invertir más de 45 millones en dos décadas junto a Veolia

El Ayuntamiento de Benidorm y la empresa Veolia han destinado más de 45 millones de…

Torrent celebra l’Arribada del Foc con un homenaje a pirotécnicos y patrocinadores

Torrent tio la bienvenida a marzo con la celebración de l’Arribada del Foc, un evento…

Otras noticias

RodadepremsaMataAlcaldessaEnriqueParra 1 e1772444081390
La Safor

El TSJCV condena al Arzobispado a pagar 1,4 millones al Ayuntamiento de Oliva

Por Pau Gómez
AO 7961 copia
CollaLa Safor

Galería de imágenes de la entrega de banderines y galardones a las comisiones falleras de Gandia

Por Pau Gómez
IMG 20260228 WA0015 e1772342158189
CollaLa Safor

Vandalizan la exposición de bocetos de las fallas de Gandia

Por Javier Ruiz
Los escolares no tendrán colegio el 16 de marzo en estos municipios.
L' Horta SudL'Horta NordLa Safor

Calendario escolar y Fallas 2026: estos son los 6 nuevos municipios que no tendrán clase el 16 de marzo

Por Toni Cuquerella
Imatge de la reunió que ha tingut lloc a l'Ajuntament de Gandia.
La Safor

Aconseguir el 100% de la hipoteca a Gandia: qui es pot beneficiar de l’acord de l’ajuntament amb la banca?

Por Toni Cuquerella
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?