ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

L’Ajuntament d’Alzira aporta 250.000 euros més al Pla d’Ocupació Social Covid-19

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 17, 2021
415 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

En total, l’Ajuntament d’Alzira haurà ocupat amb estes iniciatives des del passat mes d’agost, 59 persones, amb un pressupost de més de 750.000 euros

La Junta de Govern ratificava aquest dimarts la modificació de crèdit de 255.276,35 euros provinents de diverses partides per tal d’incorporar-los al Pla d’Ocupació Social Municipal COVID-19, que es va posar en marxa l’estiu de 2020. L’objectiu d’esta iniciativa és facilitar l’accés al mercat de treball als desocupats que s’han vist afectats per la situació sanitària derivada de la Covid 19.

Amb esta nova etapa del Pla, s’incorporaran un total de 23 persones entre qualificats i no qualificats per a un període de 3 mesos, prorrogables 3 mesos mes. Fonamentalment els llocs de treball que s’han de cobrir es corresponen amb la neteja, desinfecció, control d’accessos i mesures de seguretat establertes amb motiu de la COVID 19.

En total, l’Ajuntament d’Alzira haurà ocupat amb estes iniciatives des del passat mes d’agost, 59 persones, amb un pressupost de més de 750.000 euros per a la contractació de persones que es troben desocupades a causa de la situació sanitària actual i tindre un perfil professional que es trobe entre els perfils demandats per l’Ajuntament. A més, cal estar empadronat a Alzira almenys els 3 anys anteriors a la presentació de la sol·licitud i ser major de 16 anys.

El passat mes d’agost s’encetava el Pla d’Ocupació social destinat a persones no qualificades amb el qual es van incorporar a l’Ajuntament 20 persones per a tasques de recepció, administració, manteniment, neteja i desinfecció al qual es van destinar 250.000 euros.

En el mes de setembre, s’incorporaven 16 nous treballadors qualificats amb un pressupost de 250.000 euros més per a cobrir llocs de categoria d’oficial, Formació Professional 1 i 2 i titulacions de grau per a donar suport a les àrees d’esports, Comunicació, Prevenció de Riscos Laborals o IDEA entre altres.

“Volem donar continuïtat a esta iniciativa amb la qual l’Ajuntament compta amb el treball els nostres veïns i veïnes per tal d’adaptar-se a les noves necessitats municipals en estos moments complicats i d’incertesa. És la nostra responsabilitat que ningú es quede arrere, per això seguim treballant i hem destinat ja més de 750.000 euros a estos Plans d’Ocupació Social. El nostre repte és respondre a les necessitats de la nostra població, i al mateix temps reforçar els diferents departaments de l’Ajuntament”, assegura el regidor d’Economia i Hisenda, Albert Furió

Tags: Alzira

Lo + leído

IKEA renueva la Casa de la Música de Cheste tras la DANA

El Ayuntamiento de Cheste y IKEA han cerrado un acuerdo para mejorar el equipamiento de…

Dónde aparcar gratis en Torrent: el mapa de las 800 nuevas plazas creadas en la ciudad

El Ayuntamiento de Torrent ha dado un impulso definitivo a su plan de movilidad urbana…

Utiel reabre el paseo del río Magro tras duplicar la capacidad del cauce contra las inundaciones de futuras DANA

El Ayuntamiento de Utiel ha anunciado de forma oficial la reapertura al tránsito ciudadano del…

Otras noticias

Concert de La Fúmiga.
La Ribera Alta

L’última abraçda de La Fúmiga: Alzira anuncia un concert històric i gratuït per a acomiadar la banda a casa

Por Toni Cuquerella
Guadassuar2
La Ribera Alta

Guadassuar avanza en la reforma de su red hídrica con una inversión de 242.000 euros tras los daños de la DANA

Por Javier Ruiz
Zulima Pérez, durante su comparecencia.
L' Horta SudLa Ribera AltaRequena - Utiel

El Gobierno destina más de 400 millones al sector agrario tras la DANA y supera los 40 millones en ayudas para los regantes del Túria

Por Toni Cuquerella
Guàrdia Civil.
El Camp de TúriaLa Ribera AltaRequena - UtielValencia

Esclavitud en Venta del Moro, Tous y Nàquera: jornadas de 18 horas sin sueldo y 60 personas en una habitación

Por Toni Cuquerella
Guardia Civil.
La Ribera Alta

Golpe al narcotráfico en Carlet: desarticulado un clan familiar jerarquizado con 20 detenidos

Por Toni Cuquerella
Casetes d'Alzira vistes des de la Muntanyeta.
La Ribera Alta

Històrica regularització a Alzira: l’Ajuntament aprova l’estudi per a legalitzar 2.745 vivendes en sòl no urbanitzable

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?