ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
L' Horta Sud

El govern municipal d’Alcàsser aprova un pressupost per 2023 de 8,3 milions

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 26, 2023
455 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Els comptes es caracteirtzen per suposar un augment del 9,19% respecte a l’exercici de 2022

L’Ajuntament d’Alcàsser ha aprovat el pressupost municipal per a 2023 que ascendeix a 8.311.291,77 euros, la qual cosa suposa un augment del 9,19% respecte a l’exercici anterior. Com ha explicat l’alcaldessa de la localitat, Eva Zamora, «són uns comptes municipals que es caracteritzen per la millora dels serveis per a la ciutadania, però també per la congelació d’impostos». Així mateix, Zamora ha ressaltat que «es mantenen aspectes com l’estabilitat pressupostària, la sostenibilitat financera i el deute zero».

Així, en el capítol de despeses, es contempla tant les pujades salarials de la plantilla municipal i les noves incorporacions per a una millor eficàcia en la gestió, com els contractes de neteja viària, dels nous centres educatius i del manteniment de parcs i jardins. Així mateix, es mantenen les ajudes socials i s’incrementen les subvencions.

D’altra banda, el pressupost municipal per a 2023 prioritzarà, d’una banda, la promoció dels motors econòmics de la localitat, com són el comerç local, les dues àrees industrials i l’agricultura. A més, s’incrementen les partides per a Educació i Cultura, donant continuïtat a accions com les beques menjador, el xec infantil o el conveni amb CulturArts, que permet tindre millor programació cultural i festiva en el municipi.

Tampoc s’obliden les inversions en Benestar Social. Com explica Zamora, «es tracta d’un pressupost estable, fort, ajustat i de caràcter social, donant prioritat d’atenció a les persones amb més mancances per a cobrir les seues necessitats i facilitant-los un camí per a la seua inclusió en la societat, però sense deixar d’atendre les peticions i les prestacions de la resta de veïns i veïnes».

En aquest sentit, els comptes municipals contemplen la consolidació dels serveis de cures i els programes dirigits a l’atenció de la salut mental; així com la consolidació de serveis ja existents, com Policia Local, Escoles i Instal·lacions Esportives, Biblioteca, Brigades d’Obres i Neteja, Mercat Municipal, Centre

Cultural, Centre Social, Espai Jove-DAU, Escoleta Municipal, Escola d’Adults i Programes de Formació, destacant l’eficiència energètica i la reducció de la petjada de carboni com a fil conductor transversal i denominador comú en totes les partides de despesa corrent i d’inversions.

Cal destacar que les inversions que aniran destinades a la millora d’infraestructures provindran, en part, del romanent de tresoreria resultant de la liquidació del pressupost de 2022.

«Estem davant un pressupost per a la reconstrucció d’Alcàsser. Aquesta partida pressupostària, juntament amb les ajudes i inversions que es finançaran mitjançant romanent de tresoreria positiu, ens permetran continuar posant en el focus de les polítiques municipals a les persones», ha conclòs l’alcaldessa.

Tags: Alcàsser

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el martes 1 de septiembre

Para este martes 1 de septiembre en Requena se esperan intervalos nubosos con temperaturas que…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el martes 1 de septiembre

La previsión meteorológica en Gandia para el martes 1 de septiembre indica cielos nubosos con…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el martes 1 de septiembre

Para el martes 1 de septiembre en Peñíscola se esperan intervalos nubosos con lluvia escasa…

Otras noticias

alfafar
L' Horta Sud

Alfafar lanza un bono escolar de hasta 75 euros para el alumnado de Infantil, Primaria y Secundaria

Por Adrián Lupiáñez
Fiestas de Mislata.
L' Horta Sud

Mislata pone el broche de oro al 50 aniversario de sus Fiestas Patronales con una gran mascletà y la procesión de los Ángeles

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial de Valencia
L' Horta Sud

La Audiencia Provincial condena a casi seis años de cárcel a un hombre por maltratar de forma continuada a una joven en Manises

Por Javier Ruiz
Audiencia Provincial y juzgados de Valencia
L' Horta Sud

Condenan a dos años de cárcel al autor de una brutal agresión en la Pobla de Farnals

Por Javier Ruiz
Proyecto de la futura pasarela de Paiporta sobre el barranco del Poyo.
L' Horta Sud

Paiporta construirá un nuevo puente sobre el barranco del Poyo tras recibir 9 millones de fondos europeos

Por Toni Cuquerella
mercat 1
L' Horta Sud

El Mercado Municipal de Paiporta se llena de talleres y juegos infantiles del 1 al 4 de septiembre

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?