ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Tour Territori Digital arranca a Albaida

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 18, 2021
363 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Aquesta aposta ve de la mà de la Diputació de València i la Cambra de Comerç de València i s’encara en la digitalització de la indústria valenciana i del seu comerç

La Diputació de València, junt amb la Cambra de Comerç de València, impulsa per segon any consecutiu el Tour Territori Digital València encarat a la digitalització d’empreses. Aquest programa gratuït es realitza de manera itinerant en 7 municipis diferents de la província de València, i ha arrancat en la ciutat d’Albaida, des d’on s’ha retransmès a més de 300 persones inscrites.

La sessió ha comptat amb la inauguració de l’alcalde de la localitat, Josep Albert, i la diputada de Modernització, Mentxu Balaguer, des d’on s’ha assenyalat la importància d’apropar aquests esdeveniments fora de la ciutat de València i teixir el territori descobrint el potencial de cadascuna de les localitats. Per això, Albert ha declarat que «amb trobades com aquesta posem damunt la taula els nous reptes cap a la digitalització de l’economia, on és més imprescindible que mai crear noves connexions i paradigmes per a poder fer de la nostra indústria i del comerç el principal pilar de la recuperació econòmica». Mentre que per la seua banda Balaguer ha manifestat que ella des de les seues competències i la Diputació de València «estan al costat dels ajuntaments i de l’empresariat valencià» de cara a fer front tots aquests reptes de futur.

Tour Territori Digital València és un programa que ofereix una formació gratuïta amb l’objectiu d’impulsar la digitalització i les vendes de les pymes amb l’actual situació post-covid de recuperació econòmica i està organitzat per la Diputació de València i la Cambra de Comerç. Aquest any la formació tindrà lloc als municipis d’Albaida, Oliva, Alzira, Llíria, Utiel, Almussafes i Manises, cada dimarts a les 10.30 h des del 18 de maig fins al 29 de juny i es podrà seguir de manera presencial o telemàtica.

El programa està dividit en sessions enfocades al sector econòmic més predominant a cada localitat, per aquest motiu els continguts del programa que ha tingut lloc en Albaida s’ha enfocat en la industria, de la que Albert ha explicat que ‘des d’Albaida s’estan realitzant veritables esforços com la creació de l’e-commerce municipal bayda.es i els tallers de digitalització comercials que el consistori ha mamprès els últims mesos”.

Tags: Albaida

Lo + leído

Històrica regularització a Alzira: l’Ajuntament aprova l’estudi per a legalitzar 2.745 vivendes en sòl no urbanitzable

El ple de l'Ajuntament d'Alzira, en la sessió celebrada el passat dimecres 27 de maig,…

Alivio contra el calor en las aulas: Burjassot instala más de 200 ventiladores en los colegios públicos del municipio

Los colegios públicos de Burjassot (Valencia) se preparan para afrontar la recta final del curso…

El canvi radical en els transbords de Sagunt: així funciona el nou bescanviador que ja enllaça el tren amb l’autobús

Fer transbord entre el tren i l'autobús a Sagunt ja no serà el mateix. L'Ajuntament…

Otras noticias

2427 ontinyent hospital
La Vall d'Albaida

Calendari d’obertura del nou Hospital d’Ontinyent: Serveis, trasllat de pacients i horaris de les Urgències

Por Toni Cuquerella
Visita dels bloggers a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Què busquen 60 ‘travel bloggers’ a Ontinyent? Els secrets que han captivat els creadors de viatges

Por Toni Cuquerella
Nou Hospital d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Compte enrere per completar el nou Hospital d’Ontinyent: Sanitat comença el trasllat i obrirà totes les instal·lacions abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
ontinyentnegre26
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent rinde homenaje a Elvira Lindo con el premio “Ontinyent Negre” en su ciclo de novela negra

Por Pau Gómez
Foto1 12
La Vall d'Albaida

Desmantellen una plantació de marihuana en una finca d’Ontinyent

Por Pau Gómez
Plaques solars.
La Vall d'Albaida

La Generalitat autoriza una planta fotovoltaica entre Agullent y Benissoda pese a las alegaciones vecinales y de los ayuntamientos

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?