ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’Acord Territorial per l’Ocupació Actaio incorpora les mancomunitats de la Vall d’Albaida, l’Alcoià i el Comtat

El consell rector del pacte vinculat als municipis d’Alcoi, Ibi i Ontinyent es reuneix per signar el nou règim organitzatiu i normes de funcionament
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 20, 2023
362 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
5828 actaio vall albaida

El consell rector de l’Acord Territorial per a l’Ocupació i el Desenvolupament Local d’Alcoi-Ibi-Ontinyent ACTAIO, reunit en les instal·lacions de la seu UNED a Ontinyent, ha fet efectiva la incorporació a l’entitat de dues noves entitats locals: la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida i la Mancomunitat de l’Alcoià i el Comtat.

Des de les entitats que conformen el pacte s’ha destacat que aquesta incorporació “segueix la promoció de la concertació territorial com a base com a base per als acords, atenent que ells pactes territorials per l’ocupació i desenvolupament local són un espai deliberatiu de participació dels agents socials i econòmics més representatius i administracions públiques. Tots ell poden així prendre decisions sobre aspectes que afecten el territori, i adequar la política local als problemes i necessitats d’aquest”.

La nova configuració de Actaio, s’ha formalitzat amb la signatura del document per part de tots els integrants de l’Acord en el qual s’ha adaptat el règim organitzatiu i normes de funcionament. La nova composició de l’Acord inclou així als ajuntaments d’Alcoi, Ibi, Ontinyent; les mancomunitats de municipis de La Vall d’Albaida i de l’Alcoià i el Comtat; FEDAC (Federació Empresarial de L’Alcoià i el Comtat); IBIAE (Associació d’empresaris de la Foia de Castalla); CCOO PV (Comissions Obreres del País Valencià) i UGT-PV (Unió General de Treballadors del País Valencià). Esta nova configuració serà objecte d’inscripció en el Registre de pactes territorials per l’ocupació i desenvolupament local participatiu i sostenible de la Comunitat Valenciana.

A més, en aquesta reunió, es realitzava la presentació de l’equip tècnic que executarà l’actual projecte EMPACE 2023-2024 d’ACTAIO, un programa d’ocupació i desenvolupament local participatiu i sostenible a la Comunitat Valenciana subvencionat per Labora i el Ministeri de Treball i Economia Social, que forma part del programa Avalem Territori i que actualment lidera l’ajuntament d’Ontinyent. Finalment, l’equip tècnic donava a conéixer les diferents accions i línies de treball de l’actual projecte davant el consell rector.

Tags: admin Albaida

Lo + leído

Inyección millonaria tras la DANA: más de 35 millones para l’Alcúdia y Sollana y el reparto de ayudas en la Ribera

La comisionada especial, Zulima Pérez, constata el avance de las obras en la zona. L'Alcúdia…

Los bomberos de Castellón y la Diputación coordinarán sus intervenciones en las zonas limítrofes de nueve municipios

Los bomberos del Ayuntamiento de Castellón y el Consorcio Provincial actuarán de forma conjunta y…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el viernes 10 de julio

La previsión meteorológica en Requena para el viernes 10 de julio indica intervalos nubosos con…

Otras noticias

ontijazz2026
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent fusiona jazz, rock i heavy metal en el XVIII Festival Ontijazz

Por Javier Ruiz
Sempere es un municipi amb molt atractiu residencial.
La Vall d'Albaida

Sempere atrau nous veïns amb la venda de 7 cases i noves inversions en habitatge social

Por Adrián Lupiáñez
Les temperatures superaran els 40 graus.
La CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Els ajuntaments de la Costera, la Vall d’Albaida i la Ribera Alta apliquen mesures d’urgència davant dels 43 °C previstos per l’onada de calor

Por Toni Cuquerella
Ontiyent es un dels municipis ha decrescut l'atur en La Vall d'Albaida.
La Vall d'Albaida

La Vall d’Albaida redueix l’atur en 128 persones gràcies a Ontinyent i l’Olleria

Por Adrián Lupiáñez
Senders5
La Vall d'Albaida

La Vall d’Albaida enlaza sus municipios con 13 nuevas rutas cicloturistas y 19 senderos renovados

Por Adrián Lupiáñez
Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Torna el control d’accés al Pou Clar d’Ontinyent: horaris, autobús gratuït i com reservar plaça aquest estiu

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?