ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent haurà d’abonar el servei extra de recollida selectiva a la Mancomunitat de la Vall d’Albaida

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 16, 2022
281 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La sentència del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana contempla el pagament de 67.782 euros a l’ens comarcal

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana sentencia a favor de la Mancomunitat de municipis de la Vall d’Albaida en el litigi amb l’Ajuntament d’Ontinyent sobre el pagament del servei addicional de recollida selectiva prestat des del 2016. D’aquesta forma, la sala contenciosa administrativa exigeix al consistori el pagament de les factures reclamades per l’ens comarcal que ascendeixen a 67.782 euros així com els 1.200 euros de les costes judicials.

En total, es tracta de catorze factures emeses entre el 22 de novembre de 2016 i el 9 de juliol del 2020 corresponents a una tercera recollida setmanal d’envasos lleugers, i paper i cartró que el ple de l’Ajuntament d’Ontinyent va acordar de retornar a la Mancomunitat el 26 de desembre del 2019 amb el vot a favor de La Vall Ens Uneix i l’abstenció de PP i Compromís. Així, el TSJCV corregeix el Jutjat contenciós administratiu número 3 de València que en primera instància desestimava la demanda presentada per l’ens comarcal.

La nova sentència considera que “no és un fet controvertit que el servei que ha originat l’emissió de les factures (la recollida amb una periodicitat superior a l’existent amb anterioritat) ha sigut prestat al referit Ajuntament” i, per tant, no assumir el pagament “comportaria necessàriament un enriquiment injust” per part de l’Ajuntament d’Ontinyent contrari a Dret. Igualment, el text condemnatori fonamenta que els ingressos rebuts per la Mancomunitat d’Ecoembes “no financen tot el cost del servei” per la qual cosa l’impagament suposaria un perjudici econòmic per a l’ens que aglutina els 34 municipis de la comarca.

De fet, des de fonts de la Mancomunitat, es mostra la “satisfacció” per aquesta decisió del TSJCV que “confirma el greuge comés a l’ens comarcal per l’Ajuntament d’Ontinyent i l’obliga a reparar-lo”. És més, d’aquesta forma “es reverteix el que pretenia l’equip de govern de la capital que les localitats més menudes assumiren un cost del municipi de major població quan el sentit de l’entitat és precisament l’oposat: la solidaritat mútua i, especialment, des de les ciutats més grans cap als pobles més menuts per a aconseguir una major unió al si de la Vall d’Albaida”.

Tags: Albaida

Lo + leído

El Consell lanza las nuevas líneas de autobús València-Benidorm y Torrevieja-Alicante: mejor conexión con el AVE y el aeropuerto

El Pleno del Consell ha dado luz verde a la contratación de las futuras concesiones…

El Consell abre un nuevo plazo de ayudas al alquiler por la DANA: hasta 9.600 euros para familias afectadas

El Pleno del Consell ha aprobado hoy el decreto que regula la concesión directa de…

La paradoxa de la Generalitat: paralitza el Palau de Justícia de Sagunt tot i complir el criteri usat per tombar el de Xàtiva

La política d'infraestructures judicials del Consell s'ha convertit en un trencaclosques d'incoherències per als municipis…

Otras noticias

residus1a
La Vall d'Albaida

Ontinyent reparteix els primers poals per al nou sistema de recollida de residus als disseminats

Por Pau Gómez
L'epicentre del terratrèmol s'ha situat a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Nou terratrèmol a Ontinyent: un sisme de magnitud 3,5 fa sacsejar la terra entre altres tremolors menors

Por Toni Cuquerella
Elvira Lindo.
La Vall d'Albaida

Elvira Lindo, gran protagonista de l’XI Cicle ‘Ontinyent Negre’ aquest maig

Por Toni Cuquerella
Unitat de SAMU.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Dos morts en caure un vehicle al riu Clariano a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Localització dels terratrèmols detectats a Ontinyent i Vallada.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

Por Toni Cuquerella
Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?