ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent acull la constitució del Consell Territorial de Formació Professional de la Vall d’Albaida

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 28, 2022
264 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’alcalde d’Ontinyent i el Director General de FP presideixen un acte que reuneix a representants de la Generalitat Valenciana, ajuntaments, centres educatius i de formació, sindicats i el Servei Valencià d’ocupació Labora

El Museu del Tèxtil d’Ontinyent ha acollit aquest divendres l’acte de constitució del Consell Territorial de Formació Professional de La Vall d’Albaida, un dels 19 consells territorials valencians vinculats a la Conselleria d’Educació que naix amb l’objectiu de fomentar la Formació Professional integrada, la inserció laboral i professional dels joves i de la ciutadania amb necessitats de qualificació professional durant la seua vida laboral.

L’acte estava presidit per l’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, i el Director General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, Manuel Gomicia, i comptava amb la presència de diferents representants de la Direcció General de Formació Professional; el Servei Valencià d’Ocupació Labora; alcaldes, regidors i tècnics dels municipis d’Ontinyent, Albaida, Bocairent, Castelló de Rugat i Aielo de Malferit; el Director de l’IES Jaume I en representació dels instituts comarcals de FP; així com els sindicats CCOO i UGT.

El regidor d’Educació d’Ontinyent, Óscar Borrell, destacava que la constitució d’aquest consell comarcal “era una idea que veniem reivindicant des que creàrem en 2017 a Ontinyent la Mesa de FP, per tal de coordinar millor l’impuls a la Formació Professional i evitar duplicitats en l’oferta formativa. A Ontinyent gràcies a la Mesa de FP, per exemple, hem aconseguit recuperar el mòdul de FP de grau mitjà de tècnic en fabricació de productes tèxtils”.

Borrell que agraïa “el bon talant i la col·laboració” del Director General Manuel Gomicia, explicava que un dels punts

abordats a la reunió d’aquest divendres era el nou modul de FP vinculat al sector de la construcció, atenent a les demandes rebudes a Ontinyent per l’Associació de Promotors i Constructors de La Vall d’Albaida.

El regidor també destacava també altres línies d’impuls a la FP en Ontinyent a través de les Fires de l’Estudiant o del treball de la regidoria de Promoció Econòmica mitjançant el pacte ACTAIO al que participen els municipis d’Ontinyent, Ibi i Alcoi.

Tags: Albaida

Lo + leído

El Concurs Internacional de Fideuà de Gandia fa història amb un rècord de països participants

La fideuà de Gandia consolida la seua hegemonia com a ambaixadora de la gastronomia valenciana…

De Calles a Alpuente: la rebelión de La Serranía contra la despoblación de la ‘España vaciada’

En el corazón del interior de Valencia, una comarca ha decidido cambiar el guion que…

Los embalses del Júcar registran su segundo mejor nivel en 35 años y garantizan la campaña de riego

La Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) encara la inminente campaña de riego con unas perspectivas…

Otras noticias

Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?