ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El col·lectiu LGTBI Vall Diversa critica la recepció oficial de l’ambaixador d’Uzbekistan a l’Ajuntament d’Ontinyent

NULL
admin
Last updated: abril 5, 2025 8:06 pm
Por
admin
Poradmin
Seguir
Publicado agosto 26, 2022
438 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Des de l’entitat reconeixen el compromís amb l’organització, però mostren el rebuig a la visita i la recepció oficial

El col·lectiu LGTBI de la Vall d’Albaida Vall Diversa ha criticat la recepció oficial que s’ha fet a l’Ajuntament d’Ontinyent a l’ambixador d’Uzbekistan. «Ens hem quedat de pasta de moniato», afirmen des de la formació afirmant que «el govern d’Uzbekistan representa el passat, l’odi, tot allò que volem eliminar dels nostres carrers».

Destaquen que en la recepció han participat «tots els grups municipals sense cap excepció», però alhora també reconeixen que «sabem que el consistori vol avançar i que té un fort compromís amb la nostra organització, se’ns fa impossible no mostrar el nostre rebuig a aquesta visita, i sobretot a la recepció oficial».

Expliquen des de Vall Diversa que «Uzbekistan està condemnat per les Nacions Unides com un país que vulnera els drets humans, on la llibertat d’expressió, associació i reunió estan restringits. On segons Amnistia Internacional, les persones LGTBIQ+ són jutjades per ‘sodomia’ com a delicte del Codi Penal. On més de mig centenar de persones estan empresonats pel simple fet d’estimar, i torturats per fer que no tornen a ‘delinquir'».

D’una altra banda també apunten que «sabem que la comparsa dels Mudéjares, ha tingut un gest solidari amb el fet de confeccionar els vestits allà, però això no dona cap peu per fer cap recepció oficial a l’ajuntament, tenint en compte tot l’exposat. Volem pensar que el motiu d’aquesta recepció ha sigut la d’intentar donar un impuls a les Festes de Moros i Cristians d’Ontinyent cap a bé d’interès turístic internacional. Però cal pensar la imatge internacional que haurà donat aquest fet, i sobretot per part de tot el col·lectiu LGTBI com també el feminista».

Amb tot conclouen que «confiem que açò no torne a passar, i esperem que si l’any que ve es convida des de alguna comparsa o des de el consistori a un govern d’altre país, que no siga molt demanar que allà no es vulneren els drets humans». Finalment realitzen una proposta com que el pròxim any «podríem convidar conjuntament la Primera Ministra finlandesa, Sanna Marin, i tot el que ella representa, i així mostrar que les festes d’Ontinyent són i seran unes festes lliures i diverses».

Tags: Ador

Lo + leído

Gandia crea el seu primer refugi climàtic a la primera línia de la platja per a combatre les onades de calor: així serà el nou espai

L'Ajuntament de Gandia comença aquest dimecres les obres de construcció del que serà el seu…

Veolia y el CE/R+S abordan las oportunidades educativas para la inserción sociolaboral en un encuentro con expertos en Benidorm

Veolia y el CE/R+S (Club de Empresas Responsables y Sostenibles), han organizado un encuentro de…

La Generalitat archiva el proyecto del parque solar en Viver tras perder el permiso de conexión por impagos

La administración autonómica ha dado carpetazo definitivo al proyecto para la construcción de la planta…

Otras noticias

Juanfran Pérez Llorca ha presentat el projecte a l'Olleria.
La SaforLa Vall d'Albaida

El desdoblament de la CV-60 entre l’Olleria i Terrateig i Gandia començarà en 2027 amb una inversió de 347 milions: aquestes són les claus

Por Toni Cuquerella
Immoble del carrer Tomás Valls.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia una nova execució subsidiària al carrer Tomás Valls per a estabilitzar un immoble en el centre històric

Por Toni Cuquerella
La Vall d'Albaida ha presentat la 41a Mostra de Titelles.
CulturarteLa Vall d'Albaida

La 41a Mostra Internacional de Titelles renova la seua mirada i estén les arts escèniques per tota la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
albaida
La Vall d'Albaida

Albaida substituirà la conducció d’aigua de fibrocement després de 40 anys de reparacions contínues

Por Adrián Lupiáñez
Campus d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Campus d’Ontinyent de la UV esgota el 100 % de les seues places i acumula més de 1.700 estudiants en llista d’espera

Por Toni Cuquerella
Antiguas pepitas de uva.
L'Alt VinalopóLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

El ADN antiguo revela el origen del vino en la península ibérica: las primeras vides llegaron del Mediterráneo oriental hace 3.000 años con los fenicios

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?