ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Túria

Compromís i Esquerra Unida pacten una candidatura a Vilamarxant

admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 29, 2023
278 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
3260 foto pacte vilamarxant 28m

Compromís per Vilamarxant i Esquerra Unida han acordat presentar-se junts a les eleccions municipals del 28 de maig a Vilamarxant. Les dos forces polítiques han sumat forces amb l’objectiu d’oferir a la població “una opció d’esquerres, progressista, valencianista, ecologista, feminista i sensible al benestar dels animals que il·lusione i mobilitze l’electorat de Vilamarxant”.

“Moltes persones ens han demanat que férem possible aquesta aliança, perquè les dos forces polítiques tenim, entre sí, més coincidències programàtiques que diferències” ha assegurat Voro Golfe, candidat a l’alcaldia. 
En 2019, els dos partits van concórrer per separat a les eleccions locals de Vilamarxant i van aconseguir 850 vots en total. Compromís va obtindre dos regidors; Esquerra Unida no va aconseguir representació en l’Ajuntament.
Compromís per Vilamarxant i Esquerra Unida presentaran públicament l’acord electoral el divendres, 31 de març de 2023, a les 19.30 hores, a la Casa de la Cultura de Vilamarxant, en un acte públic en el qual intervindran algunes de les persones que formaran part de la llista.
 “No donem per tancada la coalició; mantenim contactes amb Podem perquè també se sume a l’acord. Seria molt positiu per a Vilamarxant que, finalment, aconseguirem presentar una única candidatura municipal integrada per les tres formacions”, assegura Voro Golfe, que va ser regidor d’educació, cultura, serveis socials i igualtat en la legislatura 2015-2019.
Vicky Piñero, jove militant d’Esquerra Unida, afirma que “concorrem junts a les eleccions per generar més il·lusió entre els votants d’esquerra. El nostre objectiu és fer polítiques que tinguen un impacte positiu en totes les franges d’edat de la població. Volem  governar amb planificació, transparència, empatia, proximitat i diàleg amb les persones i les associacions, fent un bon ús dels diners públics i optimitzant les infraestructures municipals i el capital humà de l’Ajuntament”
Segons Juan Ponce, diputat de Compromís a les Corts Valencianes i persona que també formarà part de la candidatura, “si alguna cosa ha caracteritzat l’equip de govern de PP i Cs és la falta de sintonia entre els dos partits i la descarnada competència entre els líders de les respectives formacions de dreta per eixir en les xarxes socials més que el seu soci i alhora contrincant. Tant l’alcalde del PP com el de CS han exercit un culte desmesurat i sovint patètic a la persona, convertint qualsevol notícia generada pel gabinet de comunicació – pagat, no se’ns oblide, amb els diners de tota la població – en un instrument de propoganda al servei dels seus interessos personals i no al servei del bé general de Vilamarxant”. 
Amb aquesta candidatura, segons Rosa Álvarez, que anirà com a independent en la llista, “estem convençudes que Vilamarxant tindrà, per fi, un govern totalment d’esquerres, dedicat a fer polítiques de proximitat i allunyat del populisme i de la política del pa i circ, tan pròpia de Cs i PP”.
 

Tags: admin Vilamarxant

Lo + leído

Mucho más que una obra: La Generalitat se vuelca con la reconstrucción

La Generalitat Valenciana ha desplegado un amplio conjunto de actuaciones para la reconstrucción de las…

El renaixement de la platja de l’Auir: així és l’ambiciós pla de Gandia per restaurar 24 hectàrees de costa verge

L'Ajuntament de Gandia ha iniciat oficialment aquesta setmana els treballs de la Fase I del…

De la mítica Luger al Winchester: el «museo» de armas ilegales descubierto en una casa de campo de Alzira

La Policía Nacional ha desmantelado un arsenal clandestino en una vivienda rural de Alzira, donde…

Otras noticias

Urgencias Lliria boxes duplicados e1770115623289
El Camp de Túria

Pacientes en pasillos y hasta 70 horas en Urgencias: CSIF exige medidas urgentes en el Hospital de Llíria

Por Javier
Juan Romero (Compromís) y Lola Celda (PSPV).
El Camp de Túria

Juan Romero (Compromís) assumeix l’alcaldia de Marines en compliment del pacte de govern amb el PSPV

Por Toni Cuquerella
Dependencias municipales de Riba-roja.
El Camp de Túria

Riba-roja de Túria revoluciona su gestión municipal con un plan de 208 contratos públicos

Por Toni Cuquerella
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
ComarcalEl Camp de TúriaLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Seis detenidos en Alzira, Cullera y Nàquera por cultivo y tráfico de drogas

Por Redacción ComarcalCV
representantes de Lliria en Fitur 2026
El Camp de Túria

Llíria presenta su oferta turística destacando patrimonio y música en FITUR 2026

Por Redacción ComarcalCV
BeterafotoAbulaila5
El Camp de Túria

La Diputación invierte 700.000 euros en los trinquets de Bétera y la Pobla de Vallbona

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?