ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent programa 3 rutes turístiques guiades gratuïtes en Pasqua

Les rutes i els actes de la Setmana Santa ontinyentina seran promocionats aquest cap de setmana a la Fira de les Comarques de València
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 31, 2023
265 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8569 ontinyent ruta molins

L’àrea de Turisme de l’Ajuntament d’Ontinyent ha programat per a les properes dates de Setmana Santa i Pasqua fins a 3 rutes turístiques guiades amb caràcter totalment gratuït. La regidora de Turisme, Sayo Gandia, explicava que “és una oferta plantejada tant per a les persones que ens visiten estos dies com les que van a quedar-se a casa.

Dues de les rutes són a l’entorn natural, la recentment senyalitzada Ruta dels Molins i un passeig en bici de baixa dificultat; i la tercera és una nova visita als refugis antiaeris, que sempre és una de les activitats més demandades pels visitants dins la programació”.

En concret, divendres 7 d’abril es farà la “Ruta dels Molins pel Barranc dels Tarongers i la Fos”, un itinerari senderista per a conèixer quins són els orígens de la indústria tèxtil a Ontinyent a través dels molins i fàbriques que unien l’antic camí de Bocairent als segles XVIII i XIX, amb les seues rodes sènies, sèquies i assuts, tot un sistema de producció que hui és arqueologia industrial de gran valor, dins un paratge de barranc i bosc de ribera de gran bellesa natural i paisatgística.

Disabte 8 d’abril tindrà lloc un “Passeig en bici pel paisatge agrícola tradicional”, una ruta cicloturista de baixa dificultat per les heretats i camps de ponent, cap a una de les zones rurals més boniques i conservades del terme on el secà alterna amb les pinedes i bosquets, on s’amaguen finques i cases propietats de nobles decimonònics. Es Visitarà una finca d’olivar i vinya ecològica on es produeix oli d’oliva verge extra i vi de parcel·la en un entorn de gran biodiversitat.

Finalment, el 16 d’abril tindrà lloc la visita als refigis antiaeris, un recorregut guiat per a conèixer com es va viure la Guerra Civil a Ontinyent a través dels dos refugis antiaeris rehabilitats, el de l’antiga fàbrica de Tortosa i Delgado i el refugi públic del Regall.

Sayo Gandia avançava que tota esta programació, els actes de Setmana Santa i els atractius d’Ontinyent en altres aspectes com el gastronòmic o museístic seran promocionats aquest cap de setmana a la Fira de les Comarques que se celebrarà a la plaça de bous de València, i que inclourà l’actuació del ball dels Cabets amb el grup El Regall. Les rutes tenen places limitades, i per a inscriure’s o ampliar la informació cal adreçar-se a la Tourist Info d’Ontinyent, al Palau de La Vila, al telèfon 962916090 o al correu [email protected]

Tags: admin Turís

Lo + leído

Requena recupera su papel como nodo entre Castilla-La Mancha y València con tres rutas de autobús

El nuevo corredor estatal Madrid-València aprobado por el Gobierno en este 2026 refuerza la conexión…

Qui eren els quatre pilotaris valencians que el franquisme va intentar esborrar de la història?

Durant quasi un segle, una part fonamental de l'ànima dels trinquets va romandre en l'ombra.…

Detenido en Alginet por dos robos con violencia a mujeres mayores en plena calle

La Guardia Civil ha detenido en Alginet a un hombre de 44 años acusado de…

Otras noticias

residus1a
La Vall d'Albaida

Ontinyent reparteix els primers poals per al nou sistema de recollida de residus als disseminats

Por Pau Gómez
L'epicentre del terratrèmol s'ha situat a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Nou terratrèmol a Ontinyent: un sisme de magnitud 3,5 fa sacsejar la terra entre altres tremolors menors

Por Toni Cuquerella
Elvira Lindo.
La Vall d'Albaida

Elvira Lindo, gran protagonista de l’XI Cicle ‘Ontinyent Negre’ aquest maig

Por Toni Cuquerella
Unitat de SAMU.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Dos morts en caure un vehicle al riu Clariano a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Localització dels terratrèmols detectats a Ontinyent i Vallada.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

Por Toni Cuquerella
Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?