ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El canvi a LED de les torres de l’estadi municipal del Clariano generarà el doble de llum amb la meitat de consum

El club Ontinyent 1931 CF agraeix el suport de l’Ajuntament en el fletat de 2 autobusos per assistir al partit d’anada del play-off d’ascens a Tercera Divisió en Aldaia
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 25, 2023
104 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
777 ontinyent visita institucional estadi clariano

El canvi d’enllumenat de l’estadi municipal el Clariano a tecnologia LED permetrà duplicar el rendiment lumínic (de 183 lux a 403) amb la meitat de consum (es passarà d’una potència de 85 kw a 42).

Així es constatava en la reunió que mantenien al propi estadi El Clariano L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, i el president del club, Miguel Ángel Mullor, a la que també assistien els regidors Natàlia Enguix (Hisenda), Óscar Borrell (Territori) i Ferran Gandia (Esports), així com Gonzalo Vidal, de Gissan Enginyers, l’empresa que ha preparat el projecte de renovació de l’enllumenat de l’estadi.

En l’encontre es confirmava la inminent licitació de la renovació de l’enllumenat de l’estadi, així com que el consistori atendrà la petició de suport del club per fletar 2 autobusos de cara al desplaçament de l’afició a la semifinal del play-off d’ascens a Tercera Divisió la setmana que ve en Aldaia.

Jorge Rodríguez destacava que “és important seguir apostant per millorar el Clariano, en aquest cas desenvolupant el pla estratègic marcat pel recent conveni que hem signat, al qual s’enmarca aquest canvi de llums que millora el rendiment i l’eficiència energètica”. En concret, l’Ajuntament aportarà 44.000 euros, al canvi, que compta també amb una subvenció autonòmica de 144.000 euros de la Direcció General d’Esports. Es tracta d’un projecte presentat per l’Ajuntament que va estar un dels 34 seleccionats per la Conselleria d’entre els 280 que optaven a estos fons, aconseguint a més ser un dels 10 projectes en major puntuació.

L’alcalde, que també recordava que el club compta enguany amb una aportació municipal de 25.000 euros dins del conveni recentment signat entre l’entitat i l’Ajuntament, felicitava l’Ontinyent 1931 CF i la plantilla del primer equip “per l’esforç fet esta temporada, que apunta a final feliç i al que volem donar suport al club facilitant que els ontinyentins i ontinyentines els puguen acompanyar”.

El president del club, Miguel Ángel Mullor, agraïa “el suport de l’Ajuntament i en especial de l’alcalde, perquè ens feien falta les noves llums, i gràcies al suport per al fletat dels autobusos ens anem a sentir molt recolzats en el repte de l’ascens”. El regidor de Territori, Óscar Borrell, explicava que “la licitació del projecte del canvia leds va a pasar a licitació en breu. És un projecte consensuat amb el club, que inclou unes millores també consensuades, que va a fer possible una millora que esperem estrenar en el debut del club en Tercera Divisió”.

La regidora d’Hisenda, Natàlia Enguix, recordava que part dels diners que es destinen a donar suport a l’Ontinyent 1931 CF “són fruit de la bona gestió del Govern d’Ontinyent, que va aconseguir en 2022 un superàvit de 2’5 milions d’euros, que ens estan permitint ampliar el suport que ja venim donant a les entitats esportives locals”. Respecte al desplaçament en bus, el regidor d’Esports, Ferran Gandia, destacava que “després d’una temporada com aquesta, on l’afició s’ha bolcat amb l’equip i els ha acompanyat en tot moment, pensem que cal tirar una mà a l’afició, amb la col·laboració de la regidoria d’Esports en un moment tan important com aquest”.

Des de l’empresa redactora del projecte, Gissan Enginyers, Gonzalo Vidal detallava que el projecte permet reduïr la potència necessària de 85 a 42 kw, tot i que es passa d’una iluminància de 183 lux a 403, més del doble, adequant els nivells tant per a entrenament com per a competició a la norma UNE-EN 12193. Es passa a més de 3 punts de control a 21, amb modulació de potència, i el resultat del conjunt serà una instal·lació que permetrà desenvolupar noves activitats en l’estadi que siguen compatibles amb la gespa, com ara espectacles musicals, de dansa, etc.

Tags: admin València

Lo + leído

La Generalitat inyecta 11 millones en la nueva planta de Campofrío en Utiel que sustituirá a la de Torrent, devastada por la dana

La Generalitat Valenciana ha aprobado una inyección 11 millones de euros en ayudas directas a…

Lanzan Reset Alzira para mejorar la salud mental de los jóvenes tras la DANA

El Ayuntamiento de Alzira, a través de la Regidoria de Joventut, ha presentado Reset Alzira,…

Torrent celebra la Feria de Empleo Talento Joven con 220 entrevistas y 111 ofertas

El municipio de Torrent fue el escenario de una nueva edición de la Feria de…

Otras noticias

DSC08967b1
La Vall d'Albaida

Ontinyent impulsa un Laboratori Urbà per a la participació de la comunitat universitària

Por Redacción ComarcalCV
Visita del conseller de Sanitat a l'Hospital d'Ontinyent.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

Por Toni Cuquerella
traficodemodasLaNau
La Vall d'Albaida

Ontinyent acoge la exposición “Tráfico de Modas (1980-1992)” en el Museu del Tèxtil

Por Redacción ComarcalCV
UR101078
CollaLa Vall d'Albaida

Els restaurants Tremend i Stop2 guanyen el Concurs de Coca d’Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
DSC030698b
La Vall d'Albaida

Ontifira torna a Ontinyent amb 14 tapes i 10 concerts en directe a la Fira 2025

Por Redacción ComarcalCV
Acte de retorn de les restes de Miguel Alabort a Benigànim.
La Vall d'Albaida

Memòria històrica i reparació a Benigànim: Miguel Alabort, afusellat pel franquisme, torna 86 anys després

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?