BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
miércoles, 11 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

L’Ajuntament de Sagunt exigirà mesures compensatòries pel traçat de l’AVE que travessa la ciutat

Demanarà el cobriment de les vies i la construcció d'una nova estació que facilite la intermodalitat entre mitjans de transport
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 11, 2023
26 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
2881 sagunt platja vies estacio

Tot apunta a que el Ministeri de Transports s’ha decantat pel tram litoral per a la línia d’alta velocitat València-Castelló en lloc de l’alternativa el traçat de la qual discorria per l’interior. Esta decisió implicarà que esta línia de l’AVE travessarà el nucli històric de Sagunt per la zona de l’actual estació, per la qual cosa l’ajuntament ha manifestat que demanarà compensacions.

En este sentit, i respecte a eixa decisió, l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha declarat que: «La veritat és que totes dos alternatives tenien un impacte fort a la ciutat, com és habitual en estes grans infraestructures. I l’Ajuntament de Sagunt es va posicionar particularment en contra del traçat que passa per dins de la ciutat per entendre que el seu impacte era major relativament, sobretot respecte a la nostra ciutadania, el seu benestar, la quantitat de sorolls i vibracions generats… Ara que sembla que el Ministeri ha decidit passar per dins de la ciutat, el que exigirem, i no permetrem que no siga així, són mesures compensatòries, particularment amb el cobriment de les vies que venim plantejant i amb una nova estació que facilite la intermodalitat entre transports».

Fa menys de dos anys, el 24 de novembre de 2021, el Ministeri va presentar als municipis afectats a l’Ajuntament de Sagunt l’estudi informatiu del nou eix nord-sud de la Xarxa Arterial Ferroviària de València i l’estudi informatiu de la línia d’alta velocitat València-Castelló elaborat pel Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana.

Tags: València
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

L’Ajuntament d’Ontinyent ha iniciat aquesta setmana les obres d’enderrocament de diversos immobles situats als carrers…

L’Alcora guanyarà una plaça pública amb el projecte de recuperació de la Reial Fàbrica del segle XVIII

L'Ajuntament de l'Alcora ha presentat oficialment al Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana l'ambiciós…

Llum verda del Govern per a la segona via entre Moixent i l’Alcúdia de Crespins per a reforçar Rodalia i el Corredor Mediterrani

El Consell de Ministres ha autoritzat aquest dimarts al Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible…

Otras noticias

1680 guardia civil
El Camp de MorvedreEl Vinalopó MitjàL'Horta NordL'Horta Sud

Detenidos varios mensajeros en Manises, Paterna y Sagunto por sustraer y revender miles de euros en paquetería

Por Javier
IMG 2220 m
AgronewsEl Camp de Morvedre

Sagunt celebra en juny les IV Jornades Tècniques Agràries

Por Agronews
Toni Llorens Juan Carlos Garcia y Jimmy Entraigues durante un momento del ensayo
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunto estrena para la escena ‘Lázaro 3.0’, un clásico renovado e inclusivo

Por Javier
20250508 op Portocale 01.JPG 709363583
AgronewsEl Camp de Morvedre

Desmantelan una red de explotación de temporeros agrícolas que alojaban en un hotel abandonado de Sagunt

Por Agronews
03ECBBC0 9FED 4646 896A 00ABA9EF20A7
AgronewsEl Camp de MorvedreLa Plana Baixa

La Marjal d’Almenara ja té un òrgan de gestió hídrica

Por Agronews
Pere
El Camp de Morvedre

Canet d’en Berenguer da un paso más en la regeneración de su playa con una boya inteligente mejorada

Por Javier
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?