ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Tavernes de la Valldigna completa la reurbanització del carrer de Sant Lluís amb una inversió de 307.000 euros

L’actuació ha permés renovar voreres i la xarxa municipal d’aigua potable, així com millorar l’accessibilitat i preparar la zona per a futures instal·lacions de telecomunicacions
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 13, 2023
55 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
9980 tavernes valldigna carrer sant lluis obres

L’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna ha acabat les obres de reurbanització del carrer de Sant Lluís. El projecte de millora d’esta via té una inversió de 307.833 euros amb noves voreres, canvi de canonades i millora del sistema de desaigües.

Una actuació que ha sigut una prioritat per al consistori i que ha tingut com a objectiu principal millorar les infraestructures bàsiques d’esta via per a fomentar la mobilitat dels vianants, connectar els diferents punts del carrer i adequar les voreres a la normativa d’accessibilitat.

A més, s’ha renovat la xarxa municipal d’aigua potable eliminant la canonada de fibrociment que presentava deficiències de pressió i s’ha instal·lat, sota la pavimentació, un doble tub de PVC per a futures instal·lacions de telecomunicacions. Estos canvis s’han dut a terme amb l’objectiu de modernitzar i optimitzar la xarxa subterrània d’aigua, a fi de garantir un subministrament eficient i sostenible a llarg termini.

Esta intervenció contribueix a preservar els recursos hídrics i a reduir pèrdues en la distribució d’aigua. L’actuació també ha servit per a substituir els embornals de recollida d’aigües pluvials per uns de més capacitat de captació d’aigua per a previndre problemes d’inundacions i garantir un drenatge eficaç en èpoques de pluges intenses. Les noves infraestructures instal·lades han estat dissenyades per a adaptar-se millor als patrons climàtics i minimitzar els impactes negatius causats per les inclemències meteorològiques.

Esta setmana, l’alcaldessa Lara Romero i els regidors d’Obres Públiques i de Contractació, Josep Llàcer i José Enrique Cuñat, han visitat al carrer de Sant Lluís per a avaluar l’impacte de les obres i recents parlar amb els veïns i veïnes de les millores i necessitats del barri. L’alcaldessa ha destacat l’impacte positiu d’esta actuació, que servirà per a millorar la qualitat de vida dels residents de la zona amb intervencions que són un pas important cap a un entorn més segur. 
 

Tags: Tavernes de la Valldigna

Lo + leído

Benetússer cierra sus Fiestas Mayores con música y tradición

Las Fiestas Mayores de Benetússer han llegado a su fin, dejando un recuerdo especialmente emotivo…

Orihuela organiza actividades nocturnas en sus museos para el verano

La Concejalía de Cultura y Orihuela Cultural han presentado una atractiva programación para este verano,…

El Festival Internacional de Godella celebra su XVII edición con un homenaje a Bach y Palomo

Godella acogerá del 3 al 13 de julio la XVII edición del Festival Internacional de…

Otras noticias

image 129
CollaLa Safor

Paula Cabanilles, Padrina de la Semana Santa de Gandia y Cambrera del Crist Ressuscitat 2026

Por Redacción ComarcalCV
Estació del tren de Cullera.
La Ribera BaixaLa Safor

El Govern aprova definitivament el desdoblament ferroviari entre Cullera i Gandia

Por Toni Cuquerella
image 21
La Safor

Oliva actualiza su Plan Territorial de Emergencias

Por Redacción ComarcalCV
La playa de Gandia durante la noche de San Juan.
El Camp de MorvedreLa Safor

La noche de San Juan en las playas de València, Gandia y Sagunt se salda con 20 detenidos y 823 identificados

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Gandia, JoséManuel Prieto, i la rectora de la UV, Mavi Mestre.
La Safor

Gandia comptarà amb màsters oficials de la Universitat de València a partir del pròxim curs acadèmic

Por Toni Cuquerella
IMG 20250605 WA0066
La Safor

El restaurante ‘En Boga’ de València gana la 50ª edición del Concurso Internacional de Fideuà de Gandia

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?