ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Tavernes de la Valldigna demana a la Generalitat que accelere l’execució de la circumval·lació de la CV-50

Les due administracions han coincidit en la urgència de traure el trànsit del nucli urbà de la localitat per on passen entre 12.000 i 14.000 vehicles diaris
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 21, 2023
659 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
7024 lara romero salome pradas

L’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna ha demanat a la Generalitat Valenciana que accelere l’execució de la circumval·lació de la CV-50.

Una petició que ha fet l’alcaldessa Lara Romero acompanyada dels regidors i tinents d’alcalde Josep Llàcer, Zeus Grau i Juan Bautista Talens, a més de tècnics municipals, a la consellera de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori, Salomé Pradas, i on també estava present la directora general d’Infraestructures i Projectes Urbans, María José Martínez.

El govern local ha demanat amb urgència esta actuació que permetrà millorar la seguretat viària a Tavernes de la Valldigna, a més de guanyar qualitat de vida, ja que farà possible alliberar de contaminació el nucli urbà, que suporta el pas entre 12.000 i 14.000 vehicles diaris. Es tracta d’una reivindicació històrica que ja disposa del projecte bàsic i de la declaració d’impacte ambiental, i que espera que la Generalitat Valenciana continue fent passos ferms per a avançar els tràmits administratius.

En la reunió, les dues administracions van coincidir en la urgència de tirar avant este projecte de circumval·lació perquè es tracta d’una qüestió de seguretat viària i no es pot seguir permetent que el trànsit travesse el municipi i partisca en dos meitats una localitat amb el perill que això suposa; de fet, ja hi han ocorregut uns quants accidents mortals.

La Generalitat Valenciana i l’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna han traçat el full de ruta perquè la circumval·lació de la CV-50 siga una realitat i l’any 2024 comence la licitació per a redactar el projecte de construcció i, alhora, es posen en marxa les expropiacions necessàries dels terrenys per on passarà la nova carretera. En els pressupostos de la Generalitat Valenciana per a l’any pròxim s’hi han consignat 150.000 euros per a esta actuació.

La cita amb la consellera Salomé Pradas i la directora general María Amparo Martínez també va servir perquè el govern local demanara una actuació de millora en l’asfaltatge i les voreres de l’actual CV-50, en els trams de l’avinguda Germanies i l’avinguda Valldigna, que actualment presenten un mal estat i clots en alguns punts.

L’alcaldessa Lara Romero ha agraït a la Generalitat Valenciana, en especial a la consellera Salomé Pradas, la predisposició a seguir avançant en les infraestructures tan necessàries per a Tavernes de la Valldigna. “Hem demanat a la Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori que continue avançant en un projecte tan important per a la nostra ciutat perquè necessitem que s’agilitze esta circumval·lació de la CV-50 perquè els veïns, les veïnes i els conductors que travessen Tavernes guanyen en seguretat. És importantíssim que esta carretera siga una realitat com més prompte millor”, ha assenyalat l’alcaldessa.
 

Tags: admin Tavernes de la Valldigna

Lo + leído

De les cendres de 1707 a les mentides d’Internet: el sorprenent viatge teatral per commemorar la crema de Xàtiva

Xàtiva es prepara per a recordar un any més la commemoració de la crema de…

Golpe al narcotráfico en el ferry a Ibiza: Dos detenidos en el puerto de Dénia con más de dos kilos de cocaína en la maleta

La Guardia Civil ha asestado un nuevo golpe al tráfico de sustancias estupefacientes en las…

Tavernes sale a la calle para pedir a la Generalitat la residencia y el centro de día comprometidos

Centenares de personas participaron este jueves en Tavernes de la Valldigna en una concentración para…

Otras noticias

Tren de Rodalíes de Renfe.
La Safor

Adif inverteix 8 milions d’euros en una nova subestació a Gandia per a frenar les incidències als trens de Rodalia

Por Toni Cuquerella
Visita oficial al Castell de Bairén.
ComarcalLa Safor

Gandia capgira la història del Castell de Bairén: inversió milionària, una torre única i una troballa insòlita

Por Toni Cuquerella
Platja de l'Auir de Gandia.
La Safor

Acord d’urgència a Gandia: Costes restringirà l’extracció d’arena a la platja de l’Auir

Por Toni Cuquerella
260526 frances 260526 0182
La Safor

Gandia ensaya el Plan VIVE en Santa Anna con una parcela para edificar tres alturas

Por Javier Ruiz
Liduvina Gil i Maite Alonso.
ComarcalLa Safor

Gandia denuncia el bloqueig de l’ampliació del centre de salut del Grau per una «excusa» de la Generalitat

Por Toni Cuquerella
AO0078copia
La Safor

Miguel Garre, Mr. Gay Comunitat Valenciana 2026 en la Gala del Gandia Pride

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?