ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Tavernes de la Valldigna aprova un pressupost de 17,4 milions per a 2024 «sense augmentar els impostos»

La proposta dels comptes municipals va tindre el vot a favor del govern municipal (PSPV, Compromís i EU)
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 19, 2023
687 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
1791 tavernes valldigna ple municipal

El pressupost, que ascendeix a 17,4 milions d’euros, destaca per la seua responsabilitat fiscal, ja que no contempla cap increment d’impostos ni taxes per als veïns i veïnes. L’equip de govern ha pres la decisió conscient de no augmentar la càrrega fiscal actual per ajudar a alleujar les despeses dels ciutadans.

Un dels aspectes del pressupost del pròxim exercici és l’increment de les subvencions destinades a les associacions i club locals amb la finalitat de reforçar el teixit social, cultural i esportiu de Tavernes de la Valldigna per a donar suport a les activitats que realitzen i que contribueixen al desenvolupament de la localitat. «Amb este pressupost municipal, l’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna reafirma el seu compromís amb la gestió responsable dels recursos públics i amb el suport actiu a les iniciatives locals», expliquen des del govern local.

La quantitat assignada per a entitats locals ascendeix a 318.370 euros amb la voluntat de l’equip de govern d’incloure a més associacions com la de mestresses de casa i usuaris Tyrius, la Unió Democràtica de Pensionistes o per primera vegada el conveni amb l’Athletic La Vall. En altres casos s’incrementen les ajudes com la partida per a la Junta Local Fallera, el conveni extraordinari amb el Tavernes Rugby Club per la celebració del seu 90 aniversari, els 30.000 euros, també, del conveni extraordinari amb l’Associació de Comerciants i altra partida per a activitats de dinamització del comerç local.

En matèria d’inversions es preveu la rehabilitació de la casa de l’escriptor valler Rafael Chirbes ubicada en la mateixa plaça que porta el seu nom amb l’objectiu d’adequar-la en esta primera fase. També, amb fons propis municipals, es contempla l’adequació de terrenys per a les aules prefabricades del col·legi Sant Miquel per a posar en marxa l’espai on s’ubicarà l’alumnat mentre duren les obres del centre escolar. Dins de l’àmbit educatiu i per tal de prioritzar la reforma dels centres, s’ha creat un lloc d’arquitecte, de manera circumstancial, que ja s’ha incorporat, per a accelerar els projectes de millora inclosos en el pla Edificant. 

«Gestió responsable dels recursos públics»

L’alcaldessa i responsable d’Hisenda, Lara Romero, ha assenyalat que el pressupost municipal per a 2024 s’ha elaborat per a “cobrir les necessitats bàsiques de la ciutadania, així com millorar, en la mesura del possible, la vida de les persones de Tavernes de la Valldigna”. Lara Romero ha recordat que “la política pressupostària adoptada i consensuada per l’equip de govern es fomenta en una visió integral i equitativa que posa sempre en primer pla el benestar dels seus veïns i veïnes i reflecteix una gestió responsable dels recursos públics”.

“S’ha buscat recollir les necessitats i les expectatives de la població a les àrees que realment importen, construint així un pressupost orientat a la demanda real dels veïns i les veïnes. Hem fet un esforç grandíssim d’ajust de les distintes partides minimitzant grans inversions per prudència, sense apujar cap impost ni cap taxa als ciutadans, i el pressupost que presentem s’ajusta a les necessitats que té Tavernes de la Valldigna per al 2024”, ha afegit l’alcaldessa Lara Romero. 

Tags: admin Tavernes de la Valldigna

Lo + leído

Puçol da el pistoletazo de salida de la 8ª etapa de la Vuelta hasta Xeraco

El litoral y el interior de la provincia se convierten este sábado en el epicentro…

València recupera su vuelo directo con Nueva York

La ciudad de València y el conjunto de la Comunitat Valenciana volverán a contar con…

La DGT prevé más de 908.000 desplazamientos en la Comunitat Valenciana durante la operación Retorno de verano

La Dirección General de Tráfico (DGT) ha activado el dispositivo especial de la operación Retorno…

Otras noticias

Comisaría de la Policía Nacional en Gandia.
La Safor

Detenidos tres jóvenes en Gandia por la presunta agresión sexual a una menor

Por Toni Cuquerella
CF Gandia
DeportesLa Safor

El CF Gandia s’enfrontarà a la UD Oliva en la 40ª edició del Trofeu Ciutat de Gandia

Por Adrián Lupiáñez
Tren de Cercanías de Renfe.
La Plana AltaLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa SaforValencia

Más frecuencias y un 30% más de plazas: así cambia el servicio de Cercanías València desde septiembre

Por Toni Cuquerella
FOTO 1 5
La Safor

Detenido un empleado de banca en Gandia por estafar 25.000 euros a una clienta de avanzada edad

Por Javier Ruiz
Aemet ha informado de la caída de más de 1.700 rayos.
Comunitat ValencianaLa Canal de NavarrésLa CosteraLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'Albaida

Un severo temporal de reventones húmedos y rachas de casi 150 km/h sacude la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Tren de Cercanías de Renfe.
El Camp de MorvedreLa CosteraLa Plana AltaLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa SaforValencia

Renfe renovará los Cercanías de València: más capacidad y nuevos trenes en las líneas C1, C2 y C6

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?