ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

La Diputació de València finalitza les obres de millora de la carretera d’accés a Turís

Les actuacions que ha dut a terme l'àrea de Carreteres en la CV-415 han inclòs un augment de l'ample de la calçada, l'execució d'una nova rotonda, un carril ciclopeatonal i noves voreres
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 12, 2024
87 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
2739 turis nou acces carretera

La Diputació de València ha finalitzat les obres de millora de la funcionalitat i seguretat viària de la carretera CV-415, en el seu accés a Turís. Amb un pressupost de més d’1.270.000 euros i un termini d’execució de huit mesos, l’actuació de l’àrea de Carreteres que dirigix la vicepresidenta segona Reme Mazzolari té com a objectiu incrementar la seguretat tant de conductors, com de ciclistes i vianants.

“Es tracta -afirma Reme Mazzolari- d’una actuació integral sobre la seguretat de la via, en la qual s’ha tingut en compte a tots els tipus d’usuaris que conviuen en la zona: des de vehicles motoritzats a bicicletes, vianants i patinets”.

Mazzolari explica que “esta és una tendència que presidirà totes les accions de l’àrea de Carreteres de la Diputació, amb l’objectiu d’avançar cap a una xarxa provincial més ‘humana’ que promoga també la sostenibilitat tant en els materials de construcció com fomentant mitjans de transport més respectuosos amb el medi ambient”.

Els treballs han consistit en la millora i renovació del traçat, l’augment de l’ample de la calçada, l’execució d’un carril ciclopeatonal i voreres, i la instal·lació d’enllumenat, noves barreres de seguretat i senyalització vertical i horitzontal concorde a la nova configuració de la circulació.

També cal destacar l’execució d’una rotonda sobre la intersecció que existia entre esta carretera i la connexió amb la CV-50, al que cal afegir les noves vies de servici d’accés al polígon industrial en els dos marges de la carretera. Les actuacions tenen com a objectiu donar solució als continus embossos que es produïen en hores punta o per major afluència de vehicles industrials en este tram.

D’esta manera, l’àrea de Carreteres i Infraestructures de la Diputació ha aconseguit el que s’havia marcat com a objectiu fonamental del projecte, que era augmentar la seguretat viària dels diferents modes de transport a l’entorn del polígon industrial de Turís, realitzant actuacions que redunden directament en benefici dels usuaris de la via, al mateix temps que s’aconseguix humanitzar els espais adjacents a la carretera amb el condicionament d’estos mitjançant voreres, enjardinament i mobiliari urbà.
 

Tags: Turís
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Torrent solicita a la Confederación Hidrográfica del Júcar la intervención urgente en el barranco de l’Horteta

El Ayuntamiento de Torrent ha enviado un comunicado a la Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ)…

La Diputació de Valencia aprueba una subvención de 300.000 euros para la vía ciclopeatonal del Vernissa

La Diputació de València ha decidido financiar la creación de una ruta ciclopeatonal que unirá…

Un estudio innovador desarrolla en Polinyà de Xúquer cultivo de tabaco libre de nicotina con propiedades farmacológicas

La finca experimental Sinyent, ubicada en Polinyà de Xúquer, acoge el primer ensayo de la…

Otras noticias

carlet2
AgronewsLa Ribera Alta

Agricultura destina 5,5 millones de euros a la modernización de los regadíos en l’Alcúdia y Guadassuar

Por Agronews
18072025OberturapassarellaLaVila1
La Ribera Alta

Se abre al público la pasarela de La Vila en Alzira

Por Redacción ComarcalCV
3 1
El Camp de TúriaL' Horta SudLa Ribera Alta

Desarticulan una red de distribución de drogas en Xirivella, Alcàsser, Picanya, Cullera, Lliría, Alaquàs o Aldaia

Por Redacción ComarcalCV
IMG0835
La Ribera Alta

La Policía Nacional detiene a un hombre en Algemesí por estafar 85.550 euros a su abuela

Por Redacción ComarcalCV
Gavardaciclop2
La Ribera Alta

La Diputació de València mejorará la conexión de Gavarda con su núcleo histórico

Por Redacción ComarcalCV
2EnguixCarratala
La Ribera Alta

Alberic solicita apoyo a la Diputación para reactivar la Casa de la Música

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?