ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Plana Baixa

L’alcalde de Borriana es reuneix amb empresaris hotelers per a “despertar la indústria turística” en l’espai litoral de l’Arenal

L'equip de Govern de PP-Vox afirma que treballa per a tirar avant un projecte “que comporte un equilibri entre el desenvolupament turístic que la ciutat necessita i la conservació de la riquesa mediambiental”
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 12, 2024
242 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
7518 borriana arenal

El nou equip de govern de PP-Vox de Borriana projecta la urbanització de 240.000 metres quadrats de litoral en la zona de l’Arenal, un desenvolupament urbanístic focalitzat especialment de cara al turisme i pel qual ja s’han interessat empresaris hotelers, expliquen des de l’Ajuntament.

L’alcalde i regidor de Grans Projectes, Jorge Monferrer Daudí, explica que ha mantingut diverses reunions amb empresaris hotelers interessats pel futur desenvolupament de l’Arenal. Monferrer ha traslladat en les diverses reunions que l’equip de Govern està treballant per a tirar avant un projecte per a desenvolupar hotels i restaurants en una zona “exclusiva i privilegiada, en primera línia enfront de la mar, que comporte un equilibri entre el desenvolupament turístic que la ciutat necessita i la conservació de la riquesa mediambiental que suposa l’Arenal”. Assegura l’alcalde també que aquest espai disposarà de “un 90% de l’espai per a zones verdes i obertes al servei dels veïns, i una menor part, aproximadament el 10 per cent per a desenvolupament turístic”, ha valorat Monferrer.

Recentment l’ajuntament ha adjudicat l’assistència tècnica per a elaborar tota la documentació necessària que permetrà un nou desenvolupament urbanístic en la façana marítima del municipi, que requerirà de la Modificació Puntual n47 del PGOU. L’objecte de la contractació que ha tingut lloc fa a penes uns dies, és la tramitació, elaboració, gestió, seguiment i assessorament municipal en tots els tràmits legislatius i jurídics precisos per a la modificació puntual del Pla General de Borriana, en l’àmbit territorial de l’Arenal.

D’aquesta manera, l’executiu municipal afirma que “pretén desencallar un projecte que porta 50 anys paralitzat i que ha llastrat el creixement turístic de Borriana mentre altres municipis costaners de la província si han sabut aprofitar la indústria turística i els beneficis econòmics i laborals que ella suposa”. Conclou així que “aquest equip de Govern ha iniciat el compte arrere per a despertar la indústria turística d’un gegant adormit. Borriana ho té tot per a despertar i posar en valor les nostres privilegiades platges”, ha conclòs l’alcalde.

Tags: admin Turís

Lo + leído

El Ministeri invertirà 42,6 milions per regenerar les platges de Canet, Sagunt, Sueca i Cullera

El Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic (Miteco), a través del…

Paiporta reabre el Pont Nou sobre el barranco del Poyo tras su reconstrucción por los daños de la dana

La reconstrucción sigue avanzando en Paiporta con la reapertura al tráfico rodado del Pont Nou,…

Cómo elegir a su asesor financiero en Alicante: guía para empresas y patrimonios exigentes

Elegir un asesor financiero es una de esas decisiones que no suele tomarse con prisa…

Otras noticias

Palacio de Congresos de Peñíscola
Comunitat ValencianaCulturarteEl Baix MaestratL'AlacantíLa Plana BaixaNavidadValencia

Las tarjetas regalo del Institut Valencià de Cultura, una opción cultural perfecta para estas Navidades

Por Javier
Les noves infraestructures contribuiran a l'agricultura sostenible en la Vall d'Uixó.
La Plana Baixa

El reg sostenible del futur: la Vall d’Uixó serà pionera a Espanya a aprofitar l’aigua depurada per a l’agricultura

Por Toni Cuquerella
Coche de la Policía Nacional
El Baix MaestratL' Horta SudLa Plana Baixa

Desarticulan una banda que robaba bicicletas y motos en Nules, Peñíscola y Paiporta

Por Redacción ComarcalCV
Treballs de jardineria en una rotonda d'un polígon de la Vall d'Uixó.
La Plana Baixa

Cap a polígons consolidats: la Vall d’Uixó sol·licita la màxima qualificació industrial a la Generalitat

Por Toni Cuquerella
Foto1 14
CollaLa Plana Baixa

Burriana celebra la exaltación de la Reina Fallera 2026, Laura Sendra

Por Redacción ComarcalCV
Foto4 3
CollaLa Plana Baixa

Burriana celebra la exaltación de Ana Olivas como Reina Fallera Infantil 2026

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?