ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

La Generalitat es compromet a assumir la construcció de l’IES Jaume II El Just de Tavernes de la Valldigna

El director general d’Infraestructures Educatives, Rafael Valcárcel, anuncia que la conselleria s’ocuparà del projecte del centre educatiu i accepta la proposta feta per l’Ajuntament de rehabilitar l’edifici i no enderrocar-lo
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 18, 2024
411 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
4560 tavernes valldigna reunio educacio

La Generalitat Valenciana s’ha compromés a assumir la construcció de l’IES Jaume II El Just de Tavernes de la Valldigna. Així ho ha traslladat este matí el director general d’Infraestructures Educatives, Rafael Valcárcel, en una reunió celebrada hui a l’ajuntament on s’ha explicat esta decisió tant als representants municipals com a l’equip directiu de l’institut.

L’Ajuntament i el director general han acordat, com es va proposar fa unes setmanes en una reunió en la Conselleria d’Educació, anul·lar la delegació de competències que té el Consistori per a tirar endavant el projecte inclòs en el Pla Edificant.

Amb la nova proposta serà la Generalitat Valenciana qui assumisca de forma directa la reforma del centre educatiu i s’encarregue de l’obra. Una decisió en què també s’ha acceptat la proposta feta pel Govern local de no enderrocar l’edifici, sinó rehabilitar-lo. D’eixa manera no serà necessari el trasllat de l’alumnat mentre duren les obres, sinó que podrà fer-se fer fases i anar reubicant als estudiants segons les necessitats.

El director general d’Infraestructures Educatives ha assenyalat que l’objectiu de la conselleria és mantindre el cronograma previst inicialment per l’Ajuntament i que en 4 anys es puga fer la licitació del projecte i la rehabilitació de l’IES Jaume II El Just.

També en la reunió s’han tractat l’estat actual dels projectes del CEIP Sant Miquel i les millores de l’IES La Valldigna. L’Ajuntament ja té el projecte del col·legi fet i preparada la solera en la ubicació on aniran les aules prefabricades. L’objectiu és poder fer el trasllat del mobiliari i material escolar a este lloc amb la màxima celeritat possible perquè el pròxim curs escolar l’alumnat ja puga començar allí les classes. El director general ha afirmat que en les pròximes setmanes l’ajuntament disposarà dels diners per a poder licitar les obres i fer els tràmits el més ràpid possible.

L’alcaldessa Lara Romero ha agraït el compromís del director general per anar de la mà i impulsar els projectes de reforma i millora dels centres educatius, ja que són necessàries estes actuacions per al benestar tant de l’alumnat com del professorat.

En la reunió en l’ajuntament han estat presents l’alcaldessa Lara Romero, el regidor d’Obres Públiques, Josep Llàcer, i els portaveus dels grups municipals del Consistori, a més dels equips directius de l’IES Jaume II El Just, l’IES La Valldigna i el CEIP Sant Miquel. Després de la reunió, el director general d’Infraestructures Educatives ha visitat l’IES Jaume II El Just per a conéixer l’edifici que serà rehabilitat. 

Tags: admin València

Lo + leído

La huelga de profesores sigue viva pese a romperse la unidad sindical: Educación y docentes vuelven a negociar este martes

La huelga indefinida del profesorado valenciano, que mantiene paralizados parte de los centros educativos desde…

Paiporta no olvida la DANA: presentado el impactante monumento de 12 toneladas que rinde homenaje a víctimas y voluntarios

Paiporta ya cuenta con un espacio físico dedicado al recuerdo, el respeto y la dignidad.…

Compte enrere per completar el nou Hospital d’Ontinyent: Sanitat comença el trasllat i obrirà totes les instal·lacions abans de l’estiu

El nou Hospital d'Ontinyent ja encara la recta final per a la seua obertura integral.…

Otras noticias

Liduvina Gil i Maite Alonso.
ComarcalLa Safor

Gandia denuncia el bloqueig de l’ampliació del centre de salut del Grau per una «excusa» de la Generalitat

Por Toni Cuquerella
AO0078copia
La Safor

Miguel Garre, Mr. Gay Comunitat Valenciana 2026 en la Gala del Gandia Pride

Por Pau Gómez
AO3480copia
ComarcalLa Safor

Gandia inicia la construcción del edificio principal de la Nova Marina con licencia oficial

Por Pau Gómez
AO2354copia
La Safor

Gandia inicia el Pride 2026 con la izada de banderas LGTBI en el paseo marítimo

Por Pau Gómez
Gandia celebra diumenge el Dia dels Museus.
La Safor

L’única porta secreta de la muralla de Gandia s’obrirà al públic aquest diumenge per primera vegada en anys

Por Toni Cuquerella
5905 gandia policia local central
La Safor

La Policía Local de Gandia estrena radar de alta precisión

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?