BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
viernes, 6 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Els empresaris de la Vall d’Albaida demanen a Iberdrola una nova subestació elèctrica per a potenciar la indústria

També s'ha demanat a l'elèctrica que “millore en tot el possible l'agilitació dels tràmits que són de la seua competència”, perquè no es produïsca una desincentivació de les inversions
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 7, 2024
54 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8401 coeval iberdrola

Els empresaris de la Vall d’Albaida s’han reunit amb responsables d’Iberdrola -empresa de la qual depenen les infraestructures d’aquesta comarca- per a demanar que es pose en marxa una nova subestació elèctrica a Albaida-Agullent, a més de demanar millores per a les ja existents a Ontinyent, l’Olleria i Castelló de Rugat, tant per a potenciar el desenvolupament industrial com les energies renovables.

La trobada va tindre lloc en la seu de la Confederació Empresarial de la Vall d’Albaida (COEVAL), on el seu president Javier Cabedo, el de la patronal tèxtil ATEVAL la Vall d’Albaida, Rafael Lurbe, el President de ASELEC, Rafael Castillo i la Responsable del Area Tècnica de CEV, Elisa del Río, s’han entrevistat amb Javier Bon, Responsable de Planificació Aquest, José Vicente Primo, Responsable de Planificació Est-Nord i Gustavo Mirón, Tècnic de Desenvolupament de Xarxa.

La reunió s’emmarca en les actuacions que COEVAL està duent a terme per a impulsar la participació de la Vall d’Albaida en l’eix Industrial que la Generalitat vol potenciar al costat de les comarques de l’Alcoià-el Comtat, la Foia de Castalla i la Costera, com a pol d’atracció per a la implantació de noves empreses , així com la millora de les condicions a les ja instal·lades, en matèria de sòl industrial i infraestructures relacionades amb aquestes, com les energètiques, les hídriques i les de transport.

Actualment la Vall d’Albaida té en marxa actuacions en diferents municipis de la comarca per a desenvolupar sòl industrial que sumen més de 3.000.000 de metres quadrats, però per a poder avançar afirmen que «és necessària la implicació d’Iberdrola a fi de que les infraestructures de subministrament d’energia elèctrica puguen atendre la demanda que es puga generar, a més de millorar la qualitat de la qual s’està generant».

Per part d’Iberdrola s’han compromés a estudiar la informació que se’ls ha traslladat i establir una comunicació fluida amb COEVAL i ATEVAL, a més d’estar interessats a poder ajudar també al procés de descarbonització que s’està impulsant en tots els territoris.

Per part de tots els representants empresarials s’ha demanat a Iberdrola que «millore en tot el possible l’agilitació dels tràmits que són de la seua competència i facilite que la inversió que els empresaris han de fer quan decideixen créixer o implantar una nova empresa es plantege des de l’eficiència no sols econòmica sinó també de simplificació, ja que si no es millora en eixe tema s’aquesta propiciant una desincentivació d’inversió empresarial que pot conduir a un estancament econòmic perjudicial per a tots».

Tags: Vall d'Alba
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Manises brilla en los Premios Nacionales de Cerámica 2025 con un galardón y dos candidaturas finalistas

La Asociación Española de Ciudades de la Cerámica (AeCC) entregó el pasado 31 de mayo…

Caixa Ontinyent reivindica en el Congrés el seu model de banca local i compromesa socialment

El president de Caixa Ontinyent, José Pla, va participar aquest dijous en la jornada 'Reptes…

La Ministra de Joventut i el Consell de Xiquets dialoguen a Xàtiva sobre drets, diversitat i convivència

La ministra de Joventut i Infància, Sira Rego, ha presidit aquest dijous l’últim plenari del…

Otras noticias

Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?