L’Ajuntament de la Vall d’Uixó ha informat de la mort del regidor del PP, José Antonio Pérez Segarra, qui ha sigut regidor a l’Ajuntament de la Vall d’Uixó pel Partit Popular en diferents etapes: del 2011 al 2015 com a regidor de Festes, del 2015 al 2019 i del 2023 fins a l’actualitat. També ha estat una persona molt implicada en el món festiu en l’àmbit local i autonòmic.
Des de l’Ajuntament de la Vall d’Uixós’han transmés les condolences als companys, amics i familiars i han agraït els seus anys de dedicació al servei públic. A més s’ha anunciat que es convocarà un ple extraordinari i urgent per a decretar dos dies de dol oficial amb les banderes de l’Ajuntament a mig pal.
Per a aquest dijous a les 12:00h s’ha convocat un minut de silenci en el seu record a les portes de l’Ajuntament.
Les seues restes estaran a partir d’eixa hora al Tanatori Vall d’Uixó, i el funeral tindrà lloc a les 17:00h a l’Església de La nostra Senyora de l’Assumpció.