BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
domingo, 8 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Les afeccions al trànsit a la carretera N-332 al seu pas per Sueca s’allargaran fins a finals de desembre de 2024

Inicialment es tallarà el trànsit sentit València en el tram comprés entre l'encreuament amb la N-332 de l'avinguda de Vilella i la Ronda del País Valencià i la intersecció de la travessia amb l'avinguda Sèquia dels Arbres.
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 16, 2024
57 vistas
6 Min lectura
Compartir en:
5566 sueca itinerari alternatiu n 332

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible està executant les obres d’humanització de la carretera N-332 al seu pas per Sueca, a la província de València. Els treballs es van iniciar el mes de setembre passat amb l’execució dels treballs previs.

En aquest context, des d’aquest dimecres 16 d’octubre s’estan realitzant les obres de la primera de les tres fases en les quals s’ha dividit l’actuació, que correspon amb les obres en el tram de la travessia comprés entre l’encreuament format per la N-332, l’avinguda de Vilella i la Ronda del País Valencià i la intersecció de la travessia amb l’avinguda de la Sèquia dels Arbres.

Aquesta situació, es preveu que es mantinga de manera ininterrompuda fins a finals del mes de desembre d’aquest any 2024, mentre la resta de les fases es preveu que es realitzen ja al llarg del pròxim any 2025.

Així doncs, per a garantir la seguretat dels treballadors i usuaris, mentre es realitzen les obres en aquesta primera fase es limitarà la circulació de vehicles pel tram afectat en sentit Cullera i es tallarà en sentit València, el qual es desviarà per un itinerari alternatiu que, de manera coordinada amb la Policia Local de Sueca, s’ha constituït per dins de la població.

Les característiques de l’actuació provoquen que siga necessari limitar el pas de determinats vehicles per la travessia, una vegada aquesta haja sigut transformada en un carrer més del municipi a la finalització de les obres. Per tant, en els pròxims dies s’instal·laran els senyals corresponents a aquestes limitacions perquè operen ja durant l’execució de les obres.

En concret, amb aquesta limitació es restringirà en tot el nucli urbà l’entrada de vehicles destinats al transport de mercaderies de massa màxima autoritzada superior a 12 tones, i als vehicles, en general, que tinguen una longitud superior a 13 metres.

Característiques de les obres

La intervenció compta amb un pressupost de 3,76 milions d’euros (IVA inclòs) i s’inclou en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR), en concret, dins del programa d’humanització de travessia que contempla una inversió de 105 milions d’euros dels fons NextGenerationEU.

El propòsit d’aquestes obres és executar les actuacions necessàries per a integrar la carretera en la trama urbana de Sueca, alhora que es fomenta l’ús de modes de transport més sostenibles i es millora la seguretat dels usuaris més vulnerables.

Les obres afectaran a tot el tram de la carretera N-332 que discorre pel terme municipal de Sueca, al llarg d’uns 5 km entre els km 252,480 i 257,275, però se centraran, principalment, en la travessia.

Així, dins del nucli urbà les actuacions en matèria de mobilitat contemplen la construcció de noves voreres o de l’ampliació de les existents procurant, a més, millorar les seues condicions d’accessibilitat, i la creació d’una plataforma independent per a la bicicleta, tot això a costa de reduir l’espai destinat a la circulació dels vehicles automòbils.

D’altra banda, les propostes en matèria de seguretat viària tenen per objecte moderar la velocitat i calmar el trànsit i reordenar la circulació en calçada per a eliminar girs a esquerres. Per a calmar el trànsit, el projecte preveu la ja citada reducció de l’ample de carril i la instal·lació de passos de vianants elevats; i per a reordenar la circulació es contempla l’execució d’una mitjana semifranqueable per a separar sentits de circulació i la substitució de les actuals interseccions, algunes regulades mitjançant semàfors i per glorietes (fins a un total de set).

Finalment, fruit de la reordenació de l’espai urbà i considerant les necessitats existents, també es preveu habilitar places addicionals d’aparcament, algunes de les quals es destinaran a persones de mobilitat reduïda.

Treballs de sostenibilitat

En matèria de sostenibilitat, també s’ha previst la renovació de tot l’enllumenat de la travessia per a la seua substitució per llums i lluminàries tipus LED, així com també l’execució de paviments en calçada amb mescles dotades de propietats fonoabsorbentes.

L’execució d’aquestes actuacions suposarà un reforç de la concepció com a bulevard del tram oest de la travessia, ja que en aquest el projecte preveu la integració en l’actual via de servei del sentit Cullera. Amb aquesta proposta, i també amb la de reordenació de les interseccions, es dona major continuïtat i amplitud a aquest bulevard a costa de guanyar espai destinat actualment a la calçada. Aquestes noves zones seran ocupades parcialment per espais per als vianants o per àrees enjardinades.

Com a actuació complementària es preveu la renovació de tot el paviment de les voreres existents i del mobiliari urbà. També, es procedeix a l’adequació les parades d’autobús existents en la travessia, dotant-les d’un caràcter més urbà.

Tags: Sueca
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Manises brilla en los Premios Nacionales de Cerámica 2025 con un galardón y dos candidaturas finalistas

La Asociación Española de Ciudades de la Cerámica (AeCC) entregó el pasado 31 de mayo…

Caixa Ontinyent reivindica en el Congrés el seu model de banca local i compromesa socialment

El president de Caixa Ontinyent, José Pla, va participar aquest dijous en la jornada 'Reptes…

La Ministra de Joventut i el Consell de Xiquets dialoguen a Xàtiva sobre drets, diversitat i convivència

La ministra de Joventut i Infància, Sira Rego, ha presidit aquest dijous l’últim plenari del…

Otras noticias

Donis Salvador presenta Fora de Cobertura
La Ribera Baixa

El magazín ‘Fora de cobertura’ d’À Punt Ràdio estarà dissabte en la Fira de la Tomaca del Perelló

Por Javier
Semifinal del Concurso de Paella de Sueca celebrada en Guadalajara
La Ribera Baixa

Guadalajara acoge la primera semifinal del Concurso Internacional de Paella Valenciana de Sueca

Por Javier
PORTADA DET 26052025seaasollanavalencia5 tcm30 709963
AgronewsLa Ribera Baixa

Sollana recibe 8,2 millones del Ministerio de Agricultura para reparar caminos rurales e infraestructuras de regadío afectadas por la dana

Por Agronews
Trabajos de limpieza de las playas de Sueca
La Ribera Baixa

Operarios del Plan de Empleo DANA se sumarán a la limpieza de las playas de Sueca

Por Javier
1000308101 tcm30 707013
AgronewsLa Ribera Baixa

El Ministeri d’Agricultura invertix 2,9 milions d’euros a Cullera per a reparar camins rurals i infraestructures de reg afectades per la dana

Por Agronews
CEIP Assumpció de la Vall d'Uixó.
L'AlcoiàLa CosteraLa Plana BaixaLa Ribera Baixa

Conselleria revoca las obras delegadas en 46 municipios en el Pla Edificant por valor de 251 millones y los ayuntamientos se revuelven

Por Toni Cuquerella
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?