ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

De la piscina municipal a tindre 2 estrelles Michelín: Ricard Camarena explica la seua trajectòria en les trobades empresarials de Coeval

Camarena ha aconseguit centrar el seu projecte empresarial allí on té les seues arrels, renunciant a projectes de caràcter internaciona
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 22, 2024
513 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
6401 ontinyent ricard camarena coeval

Ricard Camarena, empresari i xef valencià reconegut amb dues Estreles Michelin, ha sigut el convidat en la recent Trobada Empresarial de Coeval, l’empresarial de la Vall d’Albaida, celebrat en la Finca La Clariana d’Ontinyent.

Ricard Camarena ha donat a conéixer la seua trajectòria, no exempta de dificultats, iniciada en la piscina municipal de la seua població, Barx, a la comarca de la Safor, fins a l’actualitat, comptant amb cinc restaurants a la ciutat de València.

En la seua intervenció va exposar que una vegada finalitzats els seus estudis a l’Escola d’Hostaleria i Turisme de València, inici el seu recorregut empresarial l’any 2001 regentant, en règim de concessió, el restaurant de la piscina del poliesportiu de Barx. Tres anys més tard, va decidir obrir un nou restaurant, Arrop, a Gandia, que posteriorment va traslladar a l’Hotel Marqués de Caro, a València. Aquest local li va permetre obtindre la seua primera estrela Michelín l’any 2007.

Una vegada conclosa la seua etapa a l’Hotel Marqués de Caro, en 2012 va inaugurar tres nous projectes en la capital valenciana: Ricard Camarena Restaurant actualment amb dues Estreles Michelin, Central Bar i Canalla Bistró, després dels quals va obrir Habitual by Ricard Camarena en 2015 i Bar X en 2021, tots dos en el Mercat de Colón. Amb tot això, Camarena ha aconseguit centrar el seu projecte empresarial allí on té les seues arrels, renunciant a projectes de caràcter internacional i agrupant esforços en la capital valenciana. El Xef valencià va comentar que un canvi de perspectiva vital li ha fet anar prenent decisions encaminades a treballar en el que realment creu i vol, prioritzant la creativitat i sostenibilitat econòmica en els seus projectes.

Per a concloure va voler destacar l’important paper que juga la seua esposa Mari Carmen Bañuls en la direcció de la gestió dels cinc restaurants que manté operatius en l’actualitat. El tàndem Camarena-Bañuls lidera un equip pròxim a les 170 persones, equilibrant la creació gastronòmica amb l’adequada gestió empresarial.

Tags: admin València

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 22 de agosto

La previsión meteorológica en Requena para el sábado 22 de agosto indica intervalos nubosos con…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 22 de agosto

Gandia presenta intervalos nubosos con lluvia escasa y temperaturas que oscilarán entre 21 y 31…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el sábado 22 de agosto

La previsión meteorológica en Peñíscola para el sábado 22 de agosto anuncia un día muy…

Otras noticias

Entrada de Moros i Cristians d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Després de la tempesta arriba la glòria: l’Entrada de Moros i Cristians pren els carrers d’Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Acte de cloenda de la Fira de Xàtiva.
La CosteraLa Vall d'Albaida

El temporal obliga a traslladar la cloenda de la Fira de Xàtiva i a cancel·lar l’Entrada de Bandes d’Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Aemet ha informado de la caída de más de 1.700 rayos.
Comunitat ValencianaLa Canal de NavarrésLa CosteraLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'Albaida

Un severo temporal de reventones húmedos y rachas de casi 150 km/h sacude la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Entrada de Bandes d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

L’Entrada de Bandes d’Ontinyent i ‘Chimo’ d’aquest dijous, amenaçats per l’alerta de tempestes i granís

Por Toni Cuquerella
Ontinyent ha celebrat la seua 'Nit Gran'.
La Vall d'Albaida

La «Nit Gran» d’Ontinyent triomfa a la Glorieta amb més de 1.300 assistents i obri pas als esdeveniments de dijous

Por Toni Cuquerella
Assistiran autoritats del Govern, la Generalitat i la Diputació.
La Vall d'Albaida

Diana Morant, Vicente Martínez Mus i Vicent Mompó encapçalen les autoritats a l’Entrada de Moros i Cristians d’Ontinyent

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?