ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Sagunt finalitza les obres de desenvolupament de la nova xarxa ciclopedestre

admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 30, 2024
179 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
1563 m2 img 9425

L’Ajuntament de Sagunt ha finalitzat les últimes intervencions en la nova xarxa ciclopedestre de la ciutat. Amb l’execució dels últims carrils, a l’entorn del carrer Rodamilans, es conclou una obra que dona lloc a una xarxa emmallada de 18 quilòmetres.

Les obres, amb un cost superior als 1,9 milions d’euros, han sigut finançades per la Unió Europea a través dels Fons Next Generation, del Pla de Recuperació Transformació i Resiliència. Concretament, a través de la convocatòria del Programa d’ajudes a municipis per a la implantació de zones de baixes emissions i la transformació digital i sostenible del transport urbà.
“És un canvi molt important per a la nostra ciutat. Estem satisfets de completar està actuació, que és una aposta per la mobilitat sostenible i també ha permés actualitzar alguns eixos urbans del nostre municipi”, ha valorat el regidor de Mobilitat Sostenible, Javier Raro. “Sabem que costa entendre alguns canvis en esta matèria, però la resposta de la ciutadania està sent satisfactòria”, ha afegit.
Amb el conjunt d’actuacions, executades per l’empresa Pavasal, es materialitza una xarxa de carrils bici, carrils d’ús mixt i ciclocarrers que connecten els diferents nuclis urbans del municipi. Amb això, a més de fomentar mitjans de transport sostenibles, com ara la bicicleta o el patinet elèctric, l’Ajuntament ha pretés “millorar la seguretat de les vies i reduir la contaminació ambiental i acústica”.
“Estes obres donen lloc a un nou plantejament de la ciutat, més amable per a vianants i més segura per al trànsit”, ha explicat el regidor de Mobilitat Sostenible. Segons Raro, “s’aconseguix alliberar la calçada i les voreres de patinets i bicicletes i, d’altra banda, es pacifica el trànsit motoritzat”. En conclusió, “es guanya en seguretat i en qualitat de vida, afavorint entorns amb menor contaminació ambiental i acústica”.
A més, dins de les obres, s’ha aconseguit la reurbanització de vies tan importants com l’avinguda Hispanitat, el carrer Sant Vicent o el carrer Rodamilans que han inclòs, així mateix, millores en l’ordenació del trànsit i l’accessibilitat dels carrers.
Amb la fi de les actuacions, el següent pas serà l’adequació de la xarxa ja existent, amb millores en el paviment, homogeneïtzació de la senyalització i connexions entre els diferents trams. “Ara toca centrar-se en l’actualització de la històrica xarxa de carrils bici i la millora del transport públic, tant l’urbà, per part de l’Ajuntament, com l’interurbà, competència de la Generalitat, a qui continuarem exigint l’entrada en vigor del nou contracte”, ha conclòs l’edil de Mobilitat Sostenible.

Tags: València

Lo + leído

La Unió Llauradora rechaza el reconocimiento de la Generalitat por su ayuda tras la DANA: “Es una expresión de responsabilidad colectiva”

La Unió Llauradora i Ramadera ha rechazado el reconocimiento institucional que la Generalitat Valenciana tenía…

El Ayuntamiento de Canet d’en Berenguer recurre ante el Supremo la sentencia sobre el contrato de agua con Egevasa

El Ayuntamiento de Canet d’en Berenguer ha recurrido ante el Tribunal Supremo la sentencia dictada…

Vila-real no celebrarà cap acte oficial pel 9 d’Octubre un any després de voler institucionalitzar-lo

La Junta de Portaveus de Vila-real, amb representants dels quatre partits amb presència a l’Ajuntament…

Otras noticias

1 15
El Camp de Morvedre

Detenidas tres personas en Sagunt por emplear irregularmente a extranjeros

Por Redacción ComarcalCV
MReunionATMV20250925
El Camp de Morvedre

Sagunto exige soluciones urgentes para el servicio de autobús a Valencia

Por Redacción ComarcalCV
mIMG8543
El Camp de Morvedre

El Mercado Municipal de Sagunt inaugura taquillas refrigeradas para modernizar el comercio local

Por Redacción ComarcalCV
Mapa elaborado por el estudio de la UPV.
El Camp de MorvedreEl Camp de TúriaL' Horta SudL'Horta NordLa Hoya de Buñol - Chiva

Un estudio de la UPV reclama mejoras en los Cercanías para reducir la dependencia del coche en la comunidad universitaria

Por Toni Cuquerella
IMG1928m
El Camp de Morvedre

Sagunto pide a la Autoridad Portuaria que incluya la adecuación del Pantalán en su plan 2025-2029

Por Redacción ComarcalCV
250731ple
El Camp de Morvedre

Faura solicita ser declarada zona gravemente afectada por el temporal de julio

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?