NULL
Va aconseguir entrar en el domicili de les víctimes, on hauria tret l’arma blanca amb la intenció d’agredir-los
Agents de la Policia Nacional han detingut a Sagunt a un home de 20 anys com a presumpte autor dels delictes d’amenaces greus, violació de domicili i resistència i desobediència, després de pel que sembla amenaçar amb una navalla a uns veïns després d’aconseguir entrar en el domicili d’aquests.
Els fets van ocórrer sobre les dotze i mitja del migdia, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un habitatge de la localitat, on pel que sembla s’havia produït una discussió entre uns veïns i un d’ells portava una arma blanca.
Una vegada allí, els agents van localitzar a un matrimoni i van esbrinar que poc abans l’home es trobava en la vorera realitzant una trucada des del seu telèfon mòbil, mentre la dona estava a l’interior de l’habitatge. En un moment donat, un veí de la zona s’hauria acostat a ell recriminant-li que li estiguera fent fotografies, no fent-li cas i introduint-se a casa al costat de la seua esposa.
Els policies van poder saber que, poc després, el veí li hauria cridat que isquera al carrer i, tot seguit, hauria aconseguit accedir a l’habitatge franquejant la porta que es trobava entreoberta. Una vegada a l’interior, presumptament va traure una navalla de grans dimensions amb la intenció d’agredir al propietari de l’immoble, aconseguint aquest tancar una de les portes de la casa per a evitar que ell o la seua dona foren agredits.
Els agents van localitzar al sospitós, que va oposar resistència, arribant a patir els policies algunes lesions que van requerir atenció sanitària. Per tot això, ho van detindre com a presumpte autor dels delictes d’amenaces greus, violació de domicili i resistència i desobediència. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.