ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Sueca estrenarà una nova zona infantil als Jardins del Sequial

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 25, 2021
422 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La Regidoria de Serveis Municipals ha iniciat ja estos treballs, finançats íntegrament per l’Ajuntament, que contemplaran, a més, una restauració de tota la zona

L’Ajuntament de Sueca ha iniciat els treballs per a construir un nou parc infantil en la zona dels Jardins del Sequial. El projecte, que respon a una antiga demanda de la ciutadania, va ser un dels primers a posar-se en marxa des de la Regidoria a l’inici de la legislatura, però s’ha vist retardat a causa d’una sèrie de vicissituds administratives.

Els treballs comprendran, a més d’una nova zona infantil, la restauració del parc, el templet, els bancs i un canvi en la il·luminació. “Finalment, ens alegrem que s’hagen iniciat ja els treballs perquè solucionaran una necessitat que tenia esta zona de la ciutat. I, una vegada finalitzats, es convertirà en tot un referent com a parc infantil”, ha explicat el regidor de Serveis Municipals, Joan Carles Vázquez.

“Comencem 2021 amb esta actuació integral que no sols consistirà en la remodelació de la zona infantil sinó que serà una actuació més completa. Per tant, ens felicitem que el nou any comence ja amb notícies positives que tanta falta ens fan anímicament a tots, tant a la ciutadania com als gestors polítics. Des de l’Ajuntament continuarem treballant també per a iniciar els projectes que es van reflectir en els nous pressupostos aprovats per a l’any 2021, ja que el nostre objectiu és millorar la qualitat de vida de la nostra ciutadania”, ha assenyalat l’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez.

El projecte ha sigut finançat íntegrament per l’Ajuntament de Sueca, amb un cost de 180.000 euros. El nou parc infantil, que augmentarà la seua capacitat dels 275 metres quadrats actuals als 600, oferirà, entre altres jocs, una tirolina, un castell i una zona per als més xicotets. “L’adjudicació ja està realitzada i ara s’està procedint a la retirada de tot el material antic existent per a començar els treballs. Calcule que en dos mesos tindrem finalitzat este nou parc infantil de la ciutat”, conclou Joan Carles Vázquez.

Tags: Sueca

Lo + leído

Iberdrola anuncia cortes de luz esta semana en Torrent, Cheste, Paterna, Ontinyent, Puçol y otras localidades valencianas

Los cortes de suministro eléctrico programados por Iberdrola afectarán durante esta semana a distintos municipios…

Cullera obri al públic el búnquer antiaeri de la Guerra Civil: un túnel en el temps amb les millors vistes al Mediterrani

Cullera ha recuperat una peça clau de la seua història i un dels seus miradors…

El plan de Sagunt para bajar el precio del alquiler: garantías totales para dueños y precios justos para vecinos

El Ayuntamiento de Sagunt ha activado una ambiciosa estrategia para intervenir en el mercado inmobiliario…

Otras noticias

Decoració del refugi antiaeri de Cullera.
La Ribera Baixa

Cullera obri al públic el seu refugi antiaeri de la Guerra Civil: un viatge subterrani al 1938

Por Toni Cuquerella
ELECCIO FFMMS 2027 5
CollaLa Ribera Baixa

La telefonada més esperada confirma Paula Beteta i Lucía Rumbau com a falleres majors de Sueca 2027

Por Javier Ruiz
6024081341252570327
La Ribera Baixa

La megadraga comenzará el 8 de mayo para regenerar las playas del sur de Cullera

Por Pau Gómez
5976363636118719631
La Ribera Baixa

Cullera renueva el césped artificial del polideportivo de La Partideta

Por Pau Gómez
Imatge de la muralla del castell de Cullera.
ComarcalLa Ribera Baixa

La Unió Europea injecta fons per a la restauració d’emergència de la muralla del Castell de Cullera després de la DANA

Por Toni Cuquerella
DRON DESPRES
La Ribera Baixa

Cullera recibe fondos europeos para reparar los daños en su muralla histórica causados por la DANA de 2024

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?