ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Sueca estrenarà una nova zona infantil als Jardins del Sequial

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 25, 2021
585 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La Regidoria de Serveis Municipals ha iniciat ja estos treballs, finançats íntegrament per l’Ajuntament, que contemplaran, a més, una restauració de tota la zona

L’Ajuntament de Sueca ha iniciat els treballs per a construir un nou parc infantil en la zona dels Jardins del Sequial. El projecte, que respon a una antiga demanda de la ciutadania, va ser un dels primers a posar-se en marxa des de la Regidoria a l’inici de la legislatura, però s’ha vist retardat a causa d’una sèrie de vicissituds administratives.

Els treballs comprendran, a més d’una nova zona infantil, la restauració del parc, el templet, els bancs i un canvi en la il·luminació. “Finalment, ens alegrem que s’hagen iniciat ja els treballs perquè solucionaran una necessitat que tenia esta zona de la ciutat. I, una vegada finalitzats, es convertirà en tot un referent com a parc infantil”, ha explicat el regidor de Serveis Municipals, Joan Carles Vázquez.

“Comencem 2021 amb esta actuació integral que no sols consistirà en la remodelació de la zona infantil sinó que serà una actuació més completa. Per tant, ens felicitem que el nou any comence ja amb notícies positives que tanta falta ens fan anímicament a tots, tant a la ciutadania com als gestors polítics. Des de l’Ajuntament continuarem treballant també per a iniciar els projectes que es van reflectir en els nous pressupostos aprovats per a l’any 2021, ja que el nostre objectiu és millorar la qualitat de vida de la nostra ciutadania”, ha assenyalat l’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez.

El projecte ha sigut finançat íntegrament per l’Ajuntament de Sueca, amb un cost de 180.000 euros. El nou parc infantil, que augmentarà la seua capacitat dels 275 metres quadrats actuals als 600, oferirà, entre altres jocs, una tirolina, un castell i una zona per als més xicotets. “L’adjudicació ja està realitzada i ara s’està procedint a la retirada de tot el material antic existent per a començar els treballs. Calcule que en dos mesos tindrem finalitzat este nou parc infantil de la ciutat”, conclou Joan Carles Vázquez.

Tags: Sueca

Lo + leído

Un ampli dispositiu policial protegirà els concerts i la nit de disfresses a Tavernes de la Valldigna

Tavernes de la Valldigna blindarà les seues Festes Majors amb un operatiu de seguretat que…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el miércoles 9 de septiembre

Requena afronta un miércoles 9 de septiembre con cielos muy nubosos y lluvias persistentes, temperaturas…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el miércoles 9 de septiembre

El miércoles 9 de septiembre en Gandia se espera un día nuboso con lluvia, temperaturas…

Otras noticias

Vuelta de los alumnos de Picanya al colegio tras la DANA.
Comunitat ValencianaL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

Un estudio tras la DANA de 2024 revela que los alumnos valencianos desconocen los protocolos ante catástrofes e impulsa un cambio en las aulas

Por Toni Cuquerella
5821190809926177896
La Ribera Baixa

Cullera lleva 120 músicos a desfilar por las calles de Jever en Alemania

Por Javier Ruiz
Parque empresarial de Almussafes.
La Ribera Baixa

El paro se estanca en la Ribera Baixa en agosto mientras Cullera y Almussafes reducen sus desempleados

Por Toni Cuquerella
Un operari treballa en una inundació.
La Ribera Baixa

Sueca rep 8,5 milions de fons europeus per a obres contra les inundacions

Por Toni Cuquerella
cullera
La Ribera Baixa

Cullera aconsegueix 9 milions d’euros de fons europeus per a blindar el passeig marítim contra els temporals

Por Adrián Lupiáñez
Comparecencia del ministro de Hacienda, Arcadi España, en Aldaia.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

El Gobierno asigna 273 millones de fondos europeos a 95 municipios para la reconstrucción tras la DANA

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?