ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Turismo

‘Sagunt es Viu’, lema de la nova web de turisme llançada per l’ajuntament

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 18, 2021
381 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Recull tota la informació turística en diversos idiomes i es pot veure també en mòbils i tauletes tàctils

La Delegació de Turisme de l’Ajuntament de Sagunt presenta la nova web de Turisme, www.saguntoturismo.com, una pàgina web que mostra que Sagunt és una ciutat viva, amb identitat pròpia i que oferix als qui ens visiten multitud de recursos per a viure una experiència completa.

Es tracta d’una web visual i intuïtiva, amb unes imatges espectaculars dels seus monuments, platges i marjals. Mostra, en diversos idiomes, l’agenda cultural de la ciutat, què veure, què fer, on menjar, on allotjar-se, així com informació sobre gastronomia, festes i les diferents rutes turístiques i de naturalesa que es poden realitzar a Sagunt.

La web compta també amb un apartat de ‘contacte’ i ‘newsletter’ des d’on qualsevol persona pot demanar tota la informació que necessite sobre les activitats i el turisme en general de la ciutat. Així com un apartat per a descarregar fullets turístics en diversos idiomes.

Esta web renova per complet la web anterior, tal com ha destacat la regidora de Turisme, Natalia Antonino, qui ha assenyalat que s’ha fet «un canvi radical», canviant el logotip, el domini, les imatges, el contingut i el disseny, per a ser una ferramenta útil i senzilla. Antonino ha indicat que la finalització de la pàgina web va coincidir amb el confinament i la desescalada, per la qual cosa en la web es poden trobar mapes interactius, audioguies i tours virtuals dels principals monuments, «per a poder visitar-los prèviament des de casa». També es pot veure en diferents dispositius com mòbils o tauletes tàctils.

«Amb estos elements, -ha manifestat la regidora- hem buscat unificar tota la informació turística de la ciutat per a facilitar la seua difusió, tant a locals com a turistes». Igualment, Natalia Antonino ha ressaltat la importància de «donar a conéixer la nostra ciutat ara més que mai i és important que contem tot el que hem d’ensenyar».

Respecte a esta important renovació, l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha ressaltat que des de l’ajuntament es continua millorant els recursos que es posen a la disposició de la ciutadania «i en este cas és una nova eina per poder donar-nos a conéixer millor i poder continuar generant riquesa», ha afirmat. «Parlem de la nova pàgina web de Sagunt Turisme que posa a disposició, per descomptat de les persones que viuen a la nostra ciutat, però també de totes aquelles persones visitants, o potencials visitants, que vulguen conéixer-nos tota eixa informació sobre monuments, llocs d’interés, també sobre el nostre comerç. Informació que considerem imprescindible per continuar millorant eixe gran actiu que té la nostra ciutat, que és l’aspecte turístic i que és una de les parts principals de la nostra economia».

Des de la Delegació de Turisme han destacat que és una web oberta i en continu creixement, ja que s’acaba d’incorporar un accés per a la descàrrega de llistats d’establiments locals que oferixen menjar per a portar, i en un futur pròxim es busca incorporar un sistema de reserves de servicis turístics.

La web, al mateix temps, està enllaçada amb diverses webs com www.saguntofilmoffice.com, www.saguntoaccesible.com i les de turisme comarcals www.morvedreturismo.es i www.morvedreturismo.com totes creades des de la Delegació de Turisme de Sagunt, a través de les diferents accions del Pla de Dinamització i Governança Turística del Camp de Morvedre. Una ciutat i una comarca accessible per a residents i visitants. D’ahí el lema “Viu Sagunt, Sagunt es Viu”.

Tags: València

Lo + leído

De les cendres de 1707 a les mentides d’Internet: el sorprenent viatge teatral per commemorar la crema de Xàtiva

Xàtiva es prepara per a recordar un any més la commemoració de la crema de…

Golpe al narcotráfico en el ferry a Ibiza: Dos detenidos en el puerto de Dénia con más de dos kilos de cocaína en la maleta

La Guardia Civil ha asestado un nuevo golpe al tráfico de sustancias estupefacientes en las…

Tavernes sale a la calle para pedir a la Generalitat la residencia y el centro de día comprometidos

Centenares de personas participaron este jueves en Tavernes de la Valldigna en una concentración para…

Otras noticias

Castell de Xàtiva.
La CosteraTurismo

Adéu al turisme de masses? Xàtiva presenta el full de ruta per a protegir la seua essència i no morir d’èxit

Por Toni Cuquerella
Alpuente
La SerraníaTurismo

Alpuente ya luce el distintivo de uno de los Pueblos Más Bonitos de España

Por Javier Ruiz
MERCADER TOTE 2048x1365 1
Requena - UtielTurismoValencia ciudadVino y Gastronomía

Tardeos, catas y maridajes: así será URbanitas del Vino 2026 en Valencia

Por Javier Ruiz
1653 estand comunidad valenciana en fitur 2023 foto tourinews
Turismo

Treinta y cuatro medios de AMDComVal acuden a Fitur para cubrir la oferta turística de la Comunitat

Por admin
Keik
TurismoValencia ciudadVino y Gastronomía

Las mejores propuestas de queso en Valencia para celebrar el Día Mundial del Queso

Por Pau Gómez
image001
EconomíaTurismoValencia ciudad

Valencia, destino empresarial en 2026

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?