ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Oliva presenta a Labora un taller d’ocupació dirigit a la formació en promoció turística local

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 1, 2021
428 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El departament de Foment Econòmic de l’Ajuntament d’Oliva, a través de l’Agència de Desenvolupament Local (ADL), ha presentat a Labora un nou projecte de taller d’ocupació destinada a la formació i ocupació de 10 persones en l’especialitat promoció turística local i informació al visitant de la família professional: hostaleria i turisme.

L’objectiu del taller, segons apunten fonts municipals, és complementar el servei de l’oficina de turisme d’Oliva amb la finalitat de continuar oferint als visitants un servei flexible, personalitzat i de qualitat.

Aquest nou taller, “Oliva Ciutat Comtal”, tindria una duració de 12 mesos i un cost de 256.443 euros, i ha sigut sol·licitat al Servei Valencià d’Ocupació i Formació (LABORA), dins de la convocatòria 2021 de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.

“Oliva Ciutat Comtal” consta de 1.920 hores distribuïdes en sis mòduls com ara el d’informació turística, productes turístics locals, anglés professional o sensibilització mediambiental. Aquests mòduls permetran als alumnes i alumnes l’elaboració de les fitxes d’inventari dels recursos turístics més destacats o d’edicions turístiques senzilles sobre els recursos amb potencial turístic en anglés. A més, treballaran en una campanya de sensibilització de la població local amb la posada en marxa d’un programa educatiu dirigit a escolars i estudiants; assistiran a fires promocionals de turisme i realitzaran un projecte de rutes temàtiques i senyalització de recursos, entre altres, segons assenyalen des del consistori.

També s’ha sol·licitat el taller d’ocupació “Centelles Oliva VII”, un taller que compta amb dues especialitats professionals, que són Repoblacions Forestals-Activitats auxiliars en conservació i Instal·lacions-manteniment de jardins i zones verdes com ara l´Hort de Bosca, Parc natural de la muntanya de Santa Ana; Carritxar – Pla de Bascoms; Pla del Frare; Covatelles i Senda dels Fonts del Garrofer; a més de la Vall dels Fonts, la zona verda del carrer L’Alqueria de la Comtessa i l’ urbanització Canyaes.

En total, 20 alumnes podran realitzar aquest taller d´ocupació al llarg de dotze mesos (equivalent a 1.920 hores de formació) amb un contracte remunerat per a la formació i l´aprenentatge. El taller també suposarà la contractació de personal tècnic i docent: un director, dos professors (un per cada especialitat) un professor de suport, i un auxiliar administratiu.

Segons el regidor d’Ocupació i Empresa, Kino Calafat, «l’objectiu principal dels tallers és millorar l’ocupabilitat de persones en l’atur a Oliva i la qualificació professional de la persones beneficiaries, en dues àmbits fonamentals per al nostre municipi”.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Turís

Lo + leído

Alerta por calor extremo en la Comunitat Valenciana: Xàtiva rozará los 41°C y Alicante sufrirá noches tórridas de 25°C

El verano oficial arranca de la forma más dura en la Comunitat Valenciana. La Agencia…

Llamamiento urgente en Llíria para identificar con ADN a los fusilados del franquismo en el municipio

El Ayuntamiento de Llíria y la Agrupación de Familiares Víctimas del Franquismo en Fosas Comunes…

Tensión en Xirivella: agreden a dos médicas tras explicar cómo funcionaba la huelga en el centro de salud

Nueva agresión al personal sanitario en la provincia de València. El Ilustre Colegio Oficial de…

Otras noticias

alphacob1
Comarcal

Detenidos dos hombres por robar 2.000 kilos de cobre en pueblos de Alicante y València

Por Pau Gómez
Junta Local de Seguridad de Aldaia
Comarcal

¿Es Aldaia un municipio inseguro? El Ayuntamiento señala que el Centro Comercial Bonaire «infla» las cifras de delincuencia

Por Toni Cuquerella
sosrequena
Comarcal

Alerta en Requena por la desaparición de un hombre de 45 años

Por Javier Ruiz
Protesta de los profesores en València.
Comarcal

La huelga de profesores en la Comunitat Valencina entra en su quinta semana: acampada en la plaza de la Virgen y una negociación clave

Por Toni Cuquerella
Bodegas subterráneas de Utiel.
Comarcal

El tesoro oculto de Utiel resurge: ya se pueden volver a visitar sus bodegas históricas tras el parón por la DANA

Por Toni Cuquerella
Presentació de l'espectacle commemoratiu de la crema de Xàtiva.
Comarcal

De les cendres de 1707 a les mentides d’Internet: el sorprenent viatge teatral per commemorar la crema de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?