ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Sagunt inverteix 70.000 euros aquest estiu per al manteniment i adequació dels centres educatius

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 7, 2021
343 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Entre altres actuacions, han estat en els CEIP Ausiàs March, Cronista Chabret, Victoria i Joaquín Rodrigo, Baladre i Vilamar

L’Ajuntament de Sagunt, juntament amb el treball de MANCOLE-SAG, s’ha continuat realitzant durant l’estiu intervencions de manteniment i adequació en els centres d’educació infantil i primària del municipi per valor de 70.000 euros. Entre altres actuacions, les més rellevants, han estat en CEIP Ausiàs March, Cronista Chabret, Victoria y Joaquín Rodrigo, Baladre y Vilamar,a més d’altres intervencions en la resta de centres.

Així, en el CEIP Vilamar s’han reparat forjats, cobertes i baixants; en el Victoria i Joaquín Rodrigo, la reparació de la cornisa perimetral del centre. En el CEIP Ausiàs March, s’ha dut a terme la instal·lació de la comesa de gas per a la instal·lació de sistemes de recepció de gas en la cuina. També, en els CEIP Victoria i Joaquín Rodrigo i CEIP Mediterráneo l’adequació per posar noves calderes de gas més eficients energèticament per part del departament de Manteniment.

D’altra banda, també a través del departament de Manteniment, s’han millorat els accessos al CEIP Cervantes, ampliant les voreres i eliminant obstacles que puguen afectar la mobilitat de l’alumnat i de les famílies.

Una altra intervenció ha sigut la instalació d’un nou menjador escolar en l’aulari d’infantil del CEIP Baladre executant les obres i la gestió administrativa pertinent. També n’hi ha intervencions en altres centres, com en el CEIP cronista Chabret per a protegir les estructures i finestrals de fusta.

El regidor d’Educació, Jose Manuel Tarazona, ha manifestat que: «Continuem invertint en l’educació i en els nostres col·legis per tindre-ho tot llest per l’inici de curs. Per tal de garantir que les aules de la nostra ciutat siguen espais segurs i saludables on prestar una atenció a l’alumnat 100% presencial en totes les etapes educatives». A més, el regidor s’ha adreçat a l’alumnat fent referencia al nou curs: «Gràcies a l’excel·lent comportament dels xiquets i xiquetes el darrer curs, al treball del professorat i tota la comunitat educativa, les escoles són espais públics segurs i saludables. Desitge un nou inici de curs ple d’il·lusions per tots els xiquets i xiquetes, de trobades i retrobades, però amb responsabilitat i respectant sempre les normes que hi ensenyen les i els mestres i el professorat».

Cal indicar que en tots els centres s’ha dut a terme una neteja exhaustiva de les instal·lacions, prèvia a l’inici de curs 2021-2022, encara que s’ha vist alterada en alguns col·legis per les pluges torrencials dels últims dies que ha exigit tornar a netejar de nou, ja que en alguns centres, hi han hagut filtracions que s’han hagut d’esmenar. També s’han realitzat labors de jardineria en tots els centres.

Tags: València

Lo + leído

Gandia reforça la protecció del corriol camanegre i les dunes de l’Auir amb una campanya de vigilància i sensibilització

L'Ajuntament de Gandia ha posat en marxa una nova campanya de sensibilització i vigilància preventiva…

El Gobierno destina más de 400 millones al sector agrario tras la DANA y supera los 40 millones en ayudas para los regantes del Túria

El Gobierno de España ha destinado más de 400 millones de euros a la recuperación…

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

L’Ajuntament d’Ontinyent ha posat oficialment en marxa una nova edició del seu consolidat programa de…

Otras noticias

Platja de la Malva-rosa de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Boies intel·ligents a Sagunt: el pla de futur per a salvar de la regressió les platges d’Almardà, Corint i Malva-rosa

Por Toni Cuquerella
Muntanya del castell de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El pla de Sagunt per a protegir la Muntanya del Castell: un «laboratori real» per a ser Patrimoni de la Humanitat

Por Toni Cuquerella
Coche de la Policía Nacional
El Camp de MorvedreL'Horta Nord

Detenidos en Sagunt por cobrar hasta 800 euros por empadronar ilegalmente en un piso de El Puig

Por Pau Gómez
Nou bescanviador de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El canvi radical en els transbords de Sagunt: així funciona el nou bescanviador que ja enllaça el tren amb l’autobús

Por Toni Cuquerella
Protesta contra la exclusión de mujeres en la cofradía de Sagunt.
El Camp de Morvedre

La Fiscalía acorrala a la Cofradía de Sagunt: investigación penal por prohibir procesionar a las mujeres

Por Toni Cuquerella
Policia Local de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Es lliura voluntàriament a Madrid el conductor fugat que va atropellar mortalment un home al Port de Sagunt

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?