ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia s’adhereix a la ‘Red de Destinos Turísticos Inteligentes’

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 9, 2021
168 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

L’ajuntament de Gandia ha anunciat que ja forma part de la ‘Red de Destinos Turísticos Inteligentes’ (DTI). Segons indiquen fonts municipals, un pas rellevant que posiciona la ciutat entre una de les 40 destinacions ‘SMART’ de tot el territori estatal que aposten per la innovació, la sostenibilitat i l’accessibilitat com a elements que ajuden a impulsar i millorar l’experiència turística.

«Gandia continua apostant per la línia del turisme intel·ligent, sostenible i innovador que ja s’ha marcat en les últimes etapes», ha destacat el regidor de Turisme, Vicent Mascarell, qui ha manifestat que aquesta incorporació es materialitza «amb l’objectiu de millorar i de continuar apostant per la innovació i la sostenibilitat vinculada al turisme com a millor aposta de futur mitjançant un espai d’intercanvi d’experiències que ens possibilita aprendre i posicionar-nos en un món cada vegada més competitiu perquè la nostra oferta turística supere l’estacionalitat i avance en els paràmetres que la Unió Europea marca en un futur incert».

«Amb aquesta incorporació, Gandia es converteix en l’única ciutat ‘SMART’ de la província de València i una de les tres de la Comunitat Valenciana, junt amb Benidorm i Peníscola, passant a formar part d’una xarxa conformada per unes 40 localitats de referència, entre les quals es troben, entre altres, destinacions com Palma, Marbella, Lloret de Mar, Tenerife, Donosti, Gijón o Cuenca», apunten des del consistori.

El propòsit d’aquesta plataforma impulsada per l’Administració Turística Espanyola, recalquen les mateixes fonts, és l’intercanvi d’experiències entre els municipis adherits per tal d’adaptar el sector als nous escenaris competitius derivats dels avanços tecnològics que modifiquen els comportaments dels turistes i que plantegen la necessitat d’optimitzar la interacció entre aquests i els destins per oferir més informació, connexió i canals davant les noves demandes.

Mascarell ha assegurat que, en conseqüència, «es tracta d’avançar cap a un nou model de gestió integral a través d’una estratègia de futur basada en la cooperació publicoprivada enfocada en cinc eixos (governança, innovació, tecnologia, sostenibilitat i accessibilitat) que garantisquen la transparència i la participació, i que permeta millorar la imatge i la planificació dels productes, dels serveis i dels recursos turístics en consonància amb la sostenibilitat entre els vessants sociocultural, econòmica i mediambiental».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Turís

Lo + leído

La jueza de la DANA eleva a 230 las víctimas mortales tras vincular a la catástrofe el fallecimiento de una persona de Catarroja 4 días después

La jueza que investiga la gestión de la dana ha elevado a 230 el número…

À Punt dará las campanadas desde Utiel

La televisión valenciana ha presentado hoy el programa especial de Nochevieja en el Ayuntamiento de…

Sanidad convoca 902 plazas de difícil cobertura: estos son los departamentos de salud y las especialidades que las necesitan

La Conselleria de Sanidad ha publicado en el DOGV la convocatoria del proceso selectivo, por…

Otras noticias

Ayuntamiento de Llíria.
ComarcalEl Camp de Túria

Llíria aprueba un presupuesto histórico de 27 millones para 2026 con un aumento del 7%

Por Toni Cuquerella
L'alcalde José Manuel Prieto ha presentat el sistema de Gandia.
ComarcalLa Safor

Tecnologia antitemporals: Gandia implanta un radar i sensors avançats per a la prevenció d’inundacions

Por Toni Cuquerella
2 5
Comarcal

Detenidas dos personas y desmantelado un narcochalé en Chiva con 600 plantas de marihuana

Por Redacción ComarcalCV
Utiel tras el paso de la dana.
ComarcalL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Los ayuntamientos afectados por la dana podrán comprar suelo inundable para impedir nuevas viviendas en zonas de riesgo

Por Toni Cuquerella
Línea C-3 de Cercanías de València una vez rehabilitada tras la DANA.
ComarcalLa Hoya de Buñol - Chiva

La línea C-3 de Cercanías València reabre hasta Cheste para el Gran Premio de Moto GP tras un año cerrada por la DANA

Por Toni Cuquerella
Los bomberos trabajan en la extinción del incendio en Elda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Un incendio en una nave de curtidos de Elda hace colapsar una estructura mientras trabajan 14 dotaciones de 5 parques de bomberos

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?