ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Sueca comptarà amb una nova Llar del Jubilat en la que l’ajuntament invertirà 400.000 euros

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 17, 2021
59 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

La nova Llar del Jubilat, tindrà uns 450 metres quadrats i capacitat per a 150 persones

L’Ajuntament de Sueca està construint la que serà la nova Llar del Jubilat del municipi, unes instal·lacions que suposaran una inversió de 400.000 euros. “Per fi, podem comprovar ja com la nova Llar del Jubilat va prenent forma. Per a nosaltres era una prioritat, atés que les instal·lacions del Centre de la placeta del Convent s’havien quedat insuficients. Per això, esta actuació estava contemplada en els pressupostos que vam aprovar l’any passat”, ha explicat l’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, qui ha realitzat una visita a les obres junt als regidors de Persones Majors, Vladimir Micó, i Urbanisme, Fernando Franco; l’arquitecte i els tècnics; per a comprovar l’estat dels treballs i els tempos d’execució i finalització que s’han marcat.

El regidor de Persones Majors, Vladimir Micó, ha incidit també en la necessitat de disposar d’esta nova Llar del Jubilat a Sueca “perquè els nostres majors puguen comptar definitivament amb un lloc pròpiament seu. D’esta manera, descongestionarem el Centre Integral de Persones Majors de la placeta del Convent, en el qual es continuaran prestant els serveis per part de l’Ajuntament, però ara podran disposar també d’este lloc obert a tota la ciutadania per a gaudir de l’oci, reunir-se, prendre’s un café, parlar o organitzar les seues pròpies activitats”.

La nova Llar del Jubilat se situarà en un edifici que es troba a l’entorn dels Molins del Pasiego, encara que no pertany a este complex, i al costat de la Biblioteca Pública. Es tracta d’una construcció industrial de principis del segle XIX que es va utilitzar prèviament com a graner per a l’arròs i com a taller d’artistes fallers. La nova Llar del Jubilat comptarà amb una sala gran per a diferents usos, bar, serveis, magatzem i una terrassa envidrada, per a poder ser utilitzada també a l’hivern, amb vistes als Molins.

“Al tractar-se d’un edifici de propietat municipal, ens va semblar una idea encertada utilitzar-lo com a nova Llar del Jubilat, a més de per la seua importància arquitectònica, per les seues possibilitats i el seu entorn, un lloc tranquil. El nou centre estarà dotat de totes les característiques pròpies d’una Llar de Jubilats adaptada al segle XXI. Al mateix temps, aprofitarem per a obrir un carrer per als vianants que discorrerà entre l’edifici de la Biblioteca i este nou centre, facilitant la connexió amb els Jardins del Sequial i evitant així haver de fer un volta més gran per a accedir a l’edifici”, ha assenyalat l’alcalde, Dimas Vázquez.

Per al regidor d’Urbanisme, Fernando Franco, es tracta d’una ubicació excel·lent en trobar-se en un entorn privilegiat junt als Molins i la Biblioteca, la qual cosa propiciarà una connexió major entre generacions més joves i de més edat. “L’edifici es trobava en unes condicions deteriorades per falta de manteniment durant molts anys. La nova Llar del Jubilat, d’uns 450 metres quadrats i capacitat per a 150 persones, comptarà amb una zona d’ús general per a jocs de taula, sopars, ball, etc., i una altra més tranquil·la per a veure televisió, llegir, etc. A més, disposarà d’uns banys totalment condicionats i accessibles, i una zona de bar i magatzem”. Una de les principals actuacions que es duran a terme en l’edifici consistirà en l’eliminació de totes les humitats, així com en la restauració de la coberta. “Es tracta d’un esforç molt important per part de l’Ajuntament per a crear este nou espai al servei de les persones majors”, en paraules de Fernando Franco.

L’arquitecte de les obres, Vicent Meseguer, ha explicat que el projecte “contempla l’aprofitament de tot el volum d’este espai singular i meravellós, amb una coberta inclinada i una altura de més de cinc metres en algunes zones. Integrarem tot el que es puga la nova actuació en la construcció tradicional”.

Tags: Sueca
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Torrent solicita a la Confederación Hidrográfica del Júcar la intervención urgente en el barranco de l’Horteta

El Ayuntamiento de Torrent ha enviado un comunicado a la Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ)…

La Diputació de Valencia aprueba una subvención de 300.000 euros para la vía ciclopeatonal del Vernissa

La Diputació de València ha decidido financiar la creación de una ruta ciclopeatonal que unirá…

Un estudio innovador desarrolla en Polinyà de Xúquer cultivo de tabaco libre de nicotina con propiedades farmacológicas

La finca experimental Sinyent, ubicada en Polinyà de Xúquer, acoge el primer ensayo de la…

Otras noticias

reparacio camins 1
AgronewsLa Ribera Baixa

El Ministeri d’Agricultura repara i condiciona 35 quilòmetres de camins rurals al terme municipal de Sueca

Por Agronews
250711 VISITA PILAR BERNABy A LA GOLETA 10 2
La Ribera BaixaLa Safor

El Govern d’Espanya autoritza un transvasament d’arena per a Tavernes i Cullera

Por Redacción ComarcalCV
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
La Ribera Baixa

Detenidos tres hombres en Turís por 35 robos en vehículos

Por Redacción ComarcalCV
image 62
La Ribera Baixa

Cullera solicita al Gobierno la segunda fase de la rehabilitación de la Cueva del Dragut

Por Redacción ComarcalCV
La nova passarel·la ja està activa.
La Ribera Baixa

La passarel·la ciclopedestre que replica l’antic Pont de Ferro connecta Sueca i Fortaleny ja està operativa

Por Toni Cuquerella
Estació del tren de Cullera.
La Ribera BaixaLa Safor

El Govern aprova definitivament el desdoblament ferroviari entre Cullera i Gandia

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?