ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Alzira arriba al nivell 3 d’alerta Covid-19 després de registrar-se 31 nous contagis en un brot d’origen social

NULL
admin
Last updated: abril 5, 2025 8:32 pm
Por
admin
Poradmin
Seguir
Publicado noviembre 19, 2021
407 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

La incidència acumulada és de 222 casos per cada 100.000 habitants amb un total de 103 casos actius

Segons les dades fetes públiques per Salut Pública, a Alzira hi ha un total de 103 casos actius de COVID-19. Esta xifra incorpora ja els 31 contagis d’Alzira produïts a una festa d’aniversari celebrada en els últims dies a una discoteca de la capital de la Ribera Alta, una dada que va ser confirmada ahir dimecres. Així les coses, la incidència a la capital de la Ribera Alta se situa en 222 casos per cada 100.000 habitants, cosa que fa que la ciutat entre en el nivell 3 d’alerta.

Segons ha explicat l’alcalde d’Alzira, Diego Gómez, Salut Pública ha informat que l’origen del brot a Alzira és d’origen social i s’ha produït en una festa celebrada en una discoteca. De les 33 persones contagiades a la celebració, dues no són d’Alzira. D’acord amb la informació facilitada per Salut Pública a la primera autoritat municipal, «la majoria dels contagiats són gent sense vacunar i este contagi s’ha produït, d’alguna forma, per negligència, en un local tancat i sense les mesures de protecció corresponents». En este sentit, l’alcalde fa una crida a la responsabilitat de les persones: «Crec que és molt important, en estos moments en què la situació sembla que comença a empitjorar i comencen a pujar els contagis, que prenguem tots consciència en l’àmbit personal de la necessitat de previndre qualsevol actuació, sobretot en l’àmbit dels llocs tancats, i de l’ús necessari i obligatori de la mascareta».

Estos contagis han fet créixer quasi un 80% el nombre de contagis a Alzira. «Pràcticament hem duplicat els casos actius», diu la regidora de Sanitat, Gemma Alós, que considera que les dades són «una xifra roín: als últims set dies s’han detectat 65 casos i la setmana anterior, 38. Per tant, la situació epidemiològica ara mateix és molt preocupant, estem en un nivell d’alerta 3 i això vol dir que hi ha un risc alt, perquè com estem veient la transmissió és molt ràpida».

Gemma Alós destaca que «que part dels 103 casos actius que tenim són persones sense vacunar, per això recordem la importància de vacunar-se», i informa que «totes aquelles persones que no s’han vacunat pel motiu que siga, encara són a temps de fer-ho al seu centre de salut». De la mateixa manera que l’alcalde, Alós demana precaució: «Hem de ser molt conscients del fet que el virus continua ací i el perill més gran el tenim als espais tancats, per això és absolutament obligatori portar la mascareta en espais tancats, i molt més si no es pot mantindre la distància de seguretat. És a dir, hem d’estar amb mascareta, a distància, mantindre la higiene de les mans i tindre l’espai ventilat. En exteriors el perill és menor, però estem tornant a celebrar coses: sopars familiars, celebracions, etcètera. Hem hagut de renunciar a moltes coses estos dos últims anys i hem de tindre molta precaució, perquè el virus continua amb nosaltres. Tenim el Nadal ahí al costat i depén de totes i tots que siga un Nadal segur», conclou.

Tags: Alzira

Lo + leído

La 41a Mostra Internacional de Titelles renova la seua mirada i estén les arts escèniques per tota la Vall d’Albaida

La Vall d’Albaida es prepara per a convertir-se novament en el gran escenari de les…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el viernes 18 de septiembre

La previsión meteorológica en Requena para el viernes 18 de septiembre indica intervalos nubosos con…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el viernes 18 de septiembre

La previsión meteorológica en Gandia para el viernes 18 de septiembre indica un día con…

Otras noticias

Obras en el alcantarillado de Paiporta.
L' Horta SudLa Ribera Alta

La Generalitat alerta de que la falta de obras estatales en el alcantarillado bloquea la recuperación de los municipios afectados por la DANA

Por Javier Ruiz
Planta fotovoltaica.
L' Horta SudLa Ribera Alta

Cae el proyecto de planta solar entre Benifaió i Picassent: la promotora renuncia por exigencias ambientales y de paisaje

Por Toni Cuquerella
Vuelta de los alumnos de Picanya al colegio tras la DANA.
Comunitat ValencianaL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

Un estudio tras la DANA de 2024 revela que los alumnos valencianos desconocen los protocolos ante catástrofes e impulsa un cambio en las aulas

Por Toni Cuquerella
Megafonia instal·lada a Algemesí.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

Megafonía contra emergencias en la zona cero de la DANA: la Diputació financia su instalación en Paiporta, Picanya, Alfafar, Algemesí y Buñol

Por Toni Cuquerella
alzira fs
DeportesLa Ribera Alta

El Family Cash Alzira FS se mide mañana al L84 Torino en el Trofeu Juan Beteta

Por Adrián Lupiáñez
CartellWINWINBenetusser e1788430274265
L' Horta SudLa Ribera AltaLa SaforRequena - Utiel

Benetússer, Requena, Gavarda, Potries y Utiel acogen espectáculos SARC en septiembre

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?