ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Un home, denunciat per maltractament a la dona, mata al seu fill d’11 anys a Sueca

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 4, 2022
219 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’arrestat tenia una ordre d’allunyament en vigor de la mare del xiquet

Un home de 47 anys ha estat detingut aquest diumenge com a presumpte assassí del seu propi fill d’11 anys.

La Guàrdia Civil ha detingut a aquest home després que la mare, de 44 anys, alertara al 112 en anar a recollir al seu fill a casa del seu pare amb qui passava el cap de setmana i celebrava l’aniversari del mateix xiquet. No obstant això, el fet que l’arrestat no li obrira la porta, li va fer témer-se el pitjor, motiu per qual va donar l’avís als serveis d’emergències, segons han confirmat fonts de la Delegació del Govern de la Comunitat Valenciana.

Segons la Guàrdia Civil, l’arrestat havia sigut denunciat per maltractaments i tindria una ordre d’allunyament en vigor amb tres assenyalaments en vigor dictada pel jutjat de violència sobre la dona de Sueca, per la qual cosa els fets s’investiguen com un cas de violència vicària.

Des de Delegació del Govern han informat també que, malgrat l’ordre d’allunyament, la mare havia deixat al seu fill passar el cap de setmana amb el seu pare. El menor era l’únic fill que tenia el matrimoni.

No obstant això, s’investiga si, malgrat l’ordre d’allunyament a la denúncia per maltractaments, es mantenia el règim de visites fixat durant el divorci i en en definitiva en quines circumstàncies estava el xiquet en el domicili del seu pare.

El presumpte assassí ha sigut traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil de Sueca a l’espera de passar a disposició judicial mentre la mare del xicotet ha sigut traslladada a l’hospital de la Ribera amb una crisi d’ansietat.

Dol oficial a Sueca i Cullera

L’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, s’ha mostrat “consternat” després del crim, i ha expressat que els fets els han “deixat a tots amb mal cos”. El primer edil, que juntament amb el regidor de Seguretat Ciutadana, Carlos Roger Ramírez, s’ha traslladat a les dependències de la Policia Local quan ha tingut coneixement d’aquests fets, ha mostrat la seua “repulsa” davant l’ocorregut. “La violència vicària és encara més condemnable”, ha manifestat, al mateix temps que ha assenyalat que els veïns “encara no s’ho creuen”.

Vázquez ha avançat que la Junta de Govern Local es reunirà aquest dilluns per a declarar dies de dol oficial en el municipi, durant els quals les banderes onejaran a mitja asta en els edificis municipals. A més, ha indicat que l’Ajuntament convocarà en els pròxims dies una manifestació “contra qualsevol acte de violència” per a mostrar el rebuig de la localitat davant aquests fets.

L’alcalde s’ha oferit a la mare del menor “per a ajudar-la en qualsevol cosa després d’aquest sofriment” i ha reiterat la “condemna en majúscules” de tota la ciutadania a aquest crim “tan sagnant”.

Per la seua banda l’Ajuntament de Cullera, localitat d’on és la família de la víctima, ha decretat també dos dies de dol oficial, el dilluns 4 i el dimarts 5 abril. El consistori condemna rotundament aquest succés i rebutja amb fermesa la violència masclista. Així mateix trasllada el més sentit condol a la família del menor i es posa a la seua disposició per al que necessiten. A més aquest dilluns 4 d’abril a les 20 h. tindrà lloc una concentració enfront de la Casa Consistorial en repulsa per aquest assassinat de violència vicària.

Tags: Sueca

Lo + leído

Mercadona dona más de 3.000 toneladas de alimentos en la Comunitat Valenciana en 2025

Mercadona ha donado durante 2025 un total de 3.083 toneladas de productos de primera necesidad…

Piden seis años de prisión para el gerente de un pub de Gandía acusado de traficar con cocaína desde el local

El gerente de un pub de Gandía se enfrenta a una pena de seis años…

La exposición del Gremi d’Artistes Fallers llega a Foios

Foios ha sido el escenario este fin de semana de la exposición 'Gremi. Art, foc…

Otras noticias

01CridaFalles2026
CollaLa Ribera Baixa

King África sorprende en la Crida de Cullera con ‘La Bomba’ fallera

Por Pau Gómez
JordiMayorenunplenoen2026
La Ribera Baixa

Cullera cerró 2025 con un superávit de 2,7 millones, sumando diez años en positivo

Por Pau Gómez
riu xuquer antella
La Marina BaixaLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Casi medio millón de personas en la cuenca del Júcar viven en zonas inundables

Por Javier Ruiz
7830 policia nacional
La Ribera AltaLa Ribera Baixa

Alzira, Cullera y Sueca cierran 2025 con menos delitos de calle pero en alerta por el auge de las estafas digitales

Por Javier Ruiz
sueca5
CollaLa Ribera Baixa

Sueca nomena Fill Predilecte a títol pòstum l’artista faller Pasqual Carrasquer Blasco en la Crida

Por Javier Ruiz
MayoriRocadurantunavisitaauncentreeducatiu
La Ribera Baixa

Cullera solicita a la Conselleria un nuevo colegio ante el aumento de estudiantes

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?