ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
L'Alacantí

À Punt, mitjà oficial del Festival de Cine d’Alacant per tercer any consecutiu

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 17, 2022
55 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

À Punt Mèdia és, per tercer any consecutiu, mitjà oficial del Festival de Cine d’Alacant. La plataforma de mitjans públics valencians dona suport al sector audiovisual de la Comunitat Valenciana, el talent i els seus professionals, i forma part d’aquest certamen cinematogràfic que celebra del 21 al 28 de maig la seua 19a edició.

À Punt, com a mitjà oficial del certamen, realitzarà un ampli desplegament informatiu i donarà cobertura a aquest consolidat festival cinematogràfic en tots els seus canals (televisió, ràdio, web i xarxes socials). A més, retransmetrà en directe per streaming les gales d’inauguració i cloenda, els dies 21 i 28 de maig a les 20:00, des de la web apuntmedia.es.

La radiotelevisió valenciana estarà present durant tot el Festival. El director de Continguts i Programació, Cèsar Martí, serà un dels especialistes que participe en el IV Laboratori de Projectes de Ficció, com a expert en la taula redona «Fonts de finançament de la nova producció digital» i com un dels professionals que formarà part de la presentació i valoració dels projectes aportats per l’alumnat.

La presidenta de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, Mar Iglesias, ha destacat que: «Els mitjans públics i el Festival de Cine d’Alacant tenim l’objectiu comú de donar suport a la creació cinematogràfica i la promoció del nostre cinema. Aquest festival és ja un esdeveniment que uneix la promoció de la ciutat i la projecció de la indústria audiovisual, per això anem de bracet i col·laborem estretament».

«Un any més comptem amb la col·laboració d’À Punt, mitjà de tots els valencians, i que sempre ha donat suport a la cultura. Des dels seus canals informarà sobre tot el que passe al Festival i, a més, el seu web retransmetrà les nostres gales per a qui no puga acompanyar-nos», ha comentat Vicente Seva, director del Festival de Cine d’Alacant.

El Festival Internacional de Cine d’Alacant, que se celebrarà del 21 al 28 de maig, compta amb el suport de la Diputació Provincial d’Alacant, l’Ajuntament d’Alacant, Alicante City & Beach, l’Institut Valencià de Cultura, À Punt Mèdia i altres empreses col·laboradores.

Tags: València
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Tavernes de la Valldigna triplicará la presencia de Policía Local durante las fiestas

El Ayuntamiento de Tavernes de la Valldigna ha preparado un dispositivo especial para asegurar la…

Detenido en València un hombre por atracar tres comercios en menos de 24 horas

Agentes de la Policía Nacional han arrestado en València a un individuo de 33 años…

Elda remodelará la plaza de la calle Nueva para mejorar el acceso al casco histórico

El Ayuntamiento de Elda ha puesto en marcha la remodelación de la plaza ubicada en…

Otras noticias

deb2c157 90af 4c12 b2b3 b71f9e29554e
L'Alacantí

Alejandra Torres, Fallera Mayor del CEVEX México, visita las Hogueras de San Juan en Alicante y enciende el espíritu valenciano de la diáspora

Por Javier
romeria 1 copia
L'Alacantí

La Romeria de la Santa Faç d’Alacant, en directe per À Punt

Por Javier
Nati Groningen Easy Resize.com
L'AlacantíL'Horta Nord

“Zoom” viatja a Groningen amb joves d’Alboraia, València, Alacant, Sant Antoni, Catarroja i Paterna com a guies locals

Por Javier
exposición itinerante ‘Valencia, Origen del Ajedrez, 1475’
DeportesL'Alacantí

San Vicente del Raspeig acoge la exposición ‘Valencia, Origen del Ajedrez, 1475’ durante el IX Open de Semana Santa

Por Javier
8653 doc cv5
L'Alacantí

Dinapsis Costa Blanca selecciona dos startups con soluciones innovadoras para el turismo y áreas verdes de Alicante

Por admin
8566 santa pola policia local
L'Alacantí

Santa Pola posa en marxa una nova reguarda de la Policia Local a la zona d’urbanitzacions de Gran Alacant

Por admin
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?