ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Maria Arnal, Òscar Briz, Quimi Portet i Pepa Cases: arriba el cap de setmana fort del Música i Lletra

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 25, 2022
152 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Dissabte de matí tindrà lloc la final del Certamen ‘MiL Descobreix’ per a joves intèrprets

Aquest cap de setmana la música en directe s’apoderarà de Xàtiva. El Festival Música i Lletra 2022 arriba al seu cap de setmana més fort amb tres grans actuacions. Divendres 27, els multicelebrats Maria Arnal i Marcel Bagés portaran a Xàtiva el seu nou treball ‘Clamor’ que encongeix el cor i renova per complet l’imaginari sonor.

El dissabte 28 a la nit, Òscar Briz i Quimi Portet en doble concert, presentaran els seus treballs al fantàstic espai del claustre de Sant Domènec. Òscar Briz, el músic de l’Alcúdia, porta al MiL ‘Amor i psicodèlia en temps de virus’, ni més ni menys que el seu dotzè treball. Un disc multipremiat i aplaudit per la crítica que ofereix un directe de rock sensible i emotiu per fer-nos més forts i més feliços. D’altra banda Quimi Portet, cofundador de El Último de la Fila, i autor de deu discos en solitari, ens porta ‘Si plou, ho farem al pavelló (live in cincinnati)’, que destaca per un estil musical variat i lletres entre el surrealisme i la irreverència, comparables a les d’altres artistes catalans com Pau Riba, Jaume Sisa o Albert Pla.

També dissabte 28, però a les 12h del migdia, tindrà lloc la gala dels finalistes del MiL Descobreix: V certamen de Joves Cantautores/rs, presentat per la polifacètica Pepa Cases que també oferirà un concert del seu darrer treball. Amb un directe tendre i fresc, la Pepa en parla d’un número màgic: tres discos, tres en la família, i tres passions (dansa, teatre i música)… temes universals, i lletres i melodies emocionants per a tothom. La gala és amb entrada lliure amb reserva, i el públic podrà votar el finalista del certamen que més els agrade i atorgar el premi del públic. Les entrades de tots els espectacles s’estan venent a molt bon ritme.

Per al cap de setmana vinent, el divendres 3 de juny, el MiL tancarà amb una festa gran: el concert antològic de Vicent Torrent al Gran Teatre presentant composicions construïdes durant la carrera musical en Al tall, incloent algunes creades abans de l’existència de la mítica banda o just després del seu acomiadament l’any 2012. Divendres passat el festival va estrenar-se amb un doble concert al Palasiet, de la mà de la veu revelació d’Ana Zomeño i la ja consolidada alcoiana Neus Ferri. El públic es va deixar sorprendre per les donasses que es van fer seu l’escenari des del primer moment, amb banda completa les dues formacions, i cantant entre el jazz, el rock i el reggae, sense complexes.

‘Aspirem a l’alegria’ és el lema d’enguany del festival, inspirat en un aforisme de Joan Fuster que pica l’ullet a la celebració del centenari del seu naixement, tot reivindicant també la felicitat i la resiliència, idees molt presents en els treballs dels artistes del MiL 2022. L’il·lustrador resident a Xàtiva, Carles UbeEfe ha estat l’encarregat de dissenyar el cartell d’enguany que busca plasmar totes aquestes idees.

L’edició torna a oferir preus populars, amb entrades anticipades a 10 euros, i 1 euro per als menors de 12 anys acompanyats. El Festival Música i Lletra està organitzat per Cultura de la Generalitat, mitjançant l’Institut Valencià de Cultura i l’Ajuntament de Xàtiva, amb la direcció artística del músic Feliu Ventura.

Tags: València

Lo + leído

Sanidad inicia las obras del nuevo consultorio auxiliar de Beniparrell con una inversión de 1,5 millones de euros

La Conselleria de Sanidad ha iniciado las obras de construcción del nuevo consultorio auxiliar de…

La Diputació de València impulsa la promoción turística de sus pueblos en Fitur 2026

La Diputació de València ha puesto en el foco de su estrategia turística para 2026…

Paiporta impulsa nuevos ciclos formativos de Emergencias y Seguridad

El Ayuntamiento de Paiporta ha colaborado en el impulso de dos nuevos ciclos formativos de…

Otras noticias

L'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, junt a la consellera de Justícia, Nuria Martínez.
La Costera

Gir de 180 graus de la Generalitat: tomba el Palau de Justícia en el centre de Xàtiva després de 8 anys de tramitació

Por Toni Cuquerella
xativa guardia civil
La Costera

Detenido en Xàtiva un hombre con tres requisitorias de ingreso en prisión

Por Redacción ComarcalCV
Reunió de José Díez amb l'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, i la tinenta d'alcalde, Amor Amorós.
ComarcalLa Costera

Xàtiva urgeix la Generalitat a fixar terminis concrets per al Centre Raimon i el Palau de Justícia

Por Toni Cuquerella
El Passeig del Ferrocarril tindrà nou arbrat.
La Costera

Més ombra al carrer contra les altes temperatures: Xàtiva reforça el seu arbrat urbà davant del canvi climàtic

Por Toni Cuquerella
Alumnes de l'escola taller de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva contractarà 38 persones mitjançant un taller d’ocupació i una escola taller per a remodelar el Jardí del Bes

Por Toni Cuquerella
Betlem monumental de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva tanca un Nadal de rècord amb més de 100.000 visites al seu Betlem Monumental

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?