ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Parc Sagunt rehabilitará per 1,2 milions l’Alqueria de l’Advocat per recuperar el seu aspecte original i integrar-la en la Marjal dels Moros

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 11, 2022
71 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

L’entorn de la parcel·la es destinarà a ús terciari hoteler “per a donar servei d’allotjament al qual s’ha convertit ja en el major parc logístic i empresarial de tota Europa”

Espais Econòmics Empresarials ha adjudicat la rehabilitació de l’Alqueria de l’Advocat, actualment en ruïnes i situada dins de Parc Sagunt I “amb l’objectiu de recuperar el seu aspecte original i fer-la accessible a la ciutadania”, tal com ha apuntat la presidenta de la mercantil, María José Mira, qui ha confirmat que després de la finalització de les obres el pròxim estiu es convertirà en la seu administrativa de l’entitat.

A més, la responsable de Parc Sagunt ha incidit en què “en la seua rehabilitació hauran de prevaldre necessàriament els aspectes de sostenibilitat mediambiental, permetent la seua total integració paisatgística amb la zona protegida de la Marjal del Moro amb la qual confina”. D’aquesta manera, María José Mira ha confirmat que entre els requisits per a la rehabilitació es troba “l’estalvi i autosuficiència energètica, així com l’accessibilitat universal i la recuperació de tots aquells elements originals que siga possible, perquè l’aspecte final siga en el seu major parteix semblant a l’original”.

La direcció d’obra ha sigut adjudicat a l’empresa Typsa per un import de 53.900 euros més iva, mentre que el projecte de rehabilitació s’ha adjudicat a l’empresa Cyrespa-GC per 1.139.577,15 euros més IVA per a la reconstrucció de l’alqueria en la seua volumetria primitiva, demolint les parts estructurals de menor resistència.

L’alqueria, amb una superfície construïda de 987,72 m², es troba en una parcel·la dins del parc logístic i empresarial Parc Sagunt I de 3.592 m² l’accés principal del qual es realitzarà des d’una gran zona enjardinada “que integrarem totalment mitjançant una passarel·la amb la Marjal del Moro i el passeig cicle-per als vianants que l’envolta”, ha apuntat María José Mira.

“El nostre principal objectiu amb la urbanització d’aquest entorn ha sigut garantir el màxim respecte mediambiental i apostar per la sostenibilitat, per la qual cosa tant per a la rehabilitació de l’edifici s’ha exigit plena integritat amb l’entorn, respectant l’arbratge pròxim a l’Alqueria i replantant aquelles espècies que es veuran afectades pel nou ús”, ha incidit la responsable d’Espais Econòmics Empresarials.

Zona terciària per a ús hoteler

A més, tal com ha confirmat María José Mira, al costat de la parcel·la de l’Alqueria de l’Advocat, Parc Sagunt I té disponible una parcel·la de 3.630 m² de superfície destinada a ús hoteler “amb l’objectiu que puguem donar també un servei d’allotjament integrat en plena naturalesa al qual és el major parc logístic i industrial de tota Europa, que al seu torn estarà també perfectament connectat amb el futur Parc Sagunt II”.

La parcel·la per a ús hoteler, el preu d’eixida del qual unitari és de 116€/m², “forma part de l’escàs 2,8% de parcel·les disponibles que actualment disposem al parc, atés que ja hem adjudicat el 97,2% de la seua superfície”, ha indicat Mira convençuda que “la reactivació i revaloració d’aquest enclavament estratègic dona bona mostra de la reactivació econòmica de la Comunitat Valenciana, però també de l’èxit del moment valencià”.

“Hem aconseguit que un espai en fallida, sense ús i sense gens d’interés per a la indústria valència siga ara una referència internacional i un enclavament estratègic d’inversió” ha conclòs María José Mira abans de reivindicar “el compromís de la Generalitat per impulsar totes aquelles activitats que són palanca de creixement i motor per a l’ocupació com és Parc Sagunt”.

Tags: Aspe
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Torrent arranca la previa de sus fiestas patronales con música, pólvora y un gran ambiente

Torrent dio el pistoletazo de salida a la previa de sus fiestas patronales el pasado…

Fenollar, Vinyoles y Castellví vuelven a los tableros valencianos

El gran año del ajedrez en Valencia, con motivo de la efeméride del 550 Aniversario…

Un centenar de rorcuales, el segundo animal más grande del planeta, pasa junto a Dénia y es objeto de un estudio científico

Cerca de 120 ejemplares de rorcual común, el segundo animal más grande del planeta, han…

Otras noticias

IMG2340m
CollaEl Camp de Morvedre

Comienzan las fiestas patronales de Sagunto con el tradicional tro d’avís y la Xopà

Por Redacción ComarcalCV
20250715ReunionDGCostasFoto
El Camp de Morvedre

La Asociación Vecinal de Almardà, Corinto y Malvarrosa se reúne con Costas en Sagunto

Por Redacción ComarcalCV
7536 policia nacional 02
El Camp de MorvedreL'Horta Nord

La Policía Nacional detiene a ocho personas en Sagunt por tráfico de drogas

Por Redacción ComarcalCV
IMG 5446 m
El Camp de Morvedre

Un simulacro de salvamento en la playa de Puerto de Sagunto mejora la respuesta ante emergencias

Por Redacción ComarcalCV
Imatge de la visita institucional a Sagunt.
El Camp de Morvedre

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

Por Toni Cuquerella
control m
El Camp de Morvedre

Sagunto habilita dispositivos especiales de la Policía Local ante las concentraciones nocturnas en polígonos

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?