BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
viernes, 16 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

L’obra del pintor Conrado Meseguer torna a Sueca

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 25, 2022
30 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

L’Ajuntament i la Fundació Salvador Tatay Meseguer signen un conveni de col·laboració perquè el llegat artístic del pintor s’expose a Sueca de manera definitiva

L’Ajuntament de Sueca i la Fundació Salvador Tatay Meseguer, propietària d’un inventari d’obres d’art, pintures i escultures del reconegut pintor suecà i patró de l’entitat, Conrado Meseguer, han signat un conveni de col·laboració mitjançant el qual la nostra ciutat acollirà de manera definitiva l’exposició del seu llegat artístic, tal com va expressar el mateix autor en vida.

L’alcaldessa en funcions, Manoli Egea, i Carolina Meseguer Carrillo, una de les filles del pintor, en representació de la Fundació, han procedit a la signatura de l’acord en presència d’altres familiars; el regidor de Cultura, Vladimir Micó; i Vicente González, amic de Conrado Meseguer i una de les persones que més ha influït en la consecució del conveni.

“Este acord era una cosa molt esperada per la família. Sentim molta emoció perquè era el que desitjava el meu pare, que la seua obra fora a la seua ciutat. El seu llegat vindrà ací perquè tota la ciutadania i visitants puguen gaudir-lo. És un dia molt important per a nosaltres, i ara ja estem tranquils a casa perquè sabem que havia de ser ací”, ha expressat Àgueda Meseguer, una de les filles del pintor, qui ha explicat també que el llegat que s’exposarà a Sueca comprén, inicialment, 13 quadres en els quals s’aprecia l’impressionisme i realisme, “suposen un passeig realment per la vida del llaurador”.

El regidor de Cultura, Vladimir Micó, ha expressat la seua satisfacció per la consecució de l’acord, “teníem moltes ganes que arribara este dia perquè ha sigut un procés en el qual hem treballat molt, juntament amb la família i Vicente González, qui ens ha prestat la seua ajuda desinteressadament. Ens sentim molt orgullosos que el llegat vinga per fi a Sueca. Així degué haver sigut en el seu moment. Lamentem eixe impasse i, per això, és per a nosaltres una gran satisfacció haver esmenat la situació”. El responsable de Cultura ha afirmat, així mateix, que l’obra de Conrado Meseguer s’exposarà temporalment, a partir de setembre, en l’Espai Claros de la sala Els Porxets. “Una vegada finalitzades les obres de condicionament de l’antic edifici de Correus, el seu llegat passarà a formar part de la secció museística que dedicarem a grans artistes suecans, com el mateix Meseguer, Claros, Beltrán o Moret. Volem oferir un lloc del qual sentir-nos molt orgullosos per l’important llegat artístic i cultural que ens ha brindat la nostra ciutat”.

Per a l’alcaldessa en funcions, Manoli Egea, l’acord aconseguit amb la Fundació Salvador Tatay Meseguer suposa un somni convertit en realitat, “ha sigut un projecte molt anhelat i il·lusionant des que vam començar la legislatura perquè així ho hauria volgut Conrado Meseguer, que les seues obres foren ací, a Sueca. Vull agrair a la família la seua predisposició en tot moment perquè s’aconseguira finalment”.

Tags: Sueca
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px
Fira del llibre_covercomarcal_cv_page-0001

Lo + leído

Cómo encontrar tu wedding planner ideal en Valencia

Organizar una boda es emocionante y divertido, pero la cantidad de detalles que hay que…

La Guardia Civil sorprende a diez personas intentando sustraer alcachofas en Novelda

La Guardia Civil ha investigado a diez varones, de entre 24 y 59 años, como…

El Ministerio de Agricultura destinará más de 3,7 millones al sector agrario de Cheste afectado por la dana

El Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación, ha destinado 3,7 millones de euros a la…

Otras noticias

Trabajos de limpieza de las playas de Sueca
La Ribera Baixa

Operarios del Plan de Empleo DANA se sumarán a la limpieza de las playas de Sueca

Por Javier
1000308101 tcm30 707013
AgronewsLa Ribera Baixa

El Ministeri d’Agricultura invertix 2,9 milions d’euros a Cullera per a reparar camins rurals i infraestructures de reg afectades per la dana

Por Agronews
CEIP Assumpció de la Vall d'Uixó.
L'AlcoiàLa CosteraLa Plana BaixaLa Ribera Baixa

Conselleria revoca las obras delegadas en 46 municipios en el Pla Edificant por valor de 251 millones y los ayuntamientos se revuelven

Por Toni Cuquerella
Suelta de Aguas en Sueca
AgronewsLa Ribera Baixa

Arranca en Sueca la campaña agrícola con el acto simbólico de la ‘Suelta de Aguas’

Por Javier
arrozalesdana tcm30 705604
AgronewsL'Horta SudLa Ribera BaixaValencia

107 arroceros valencianos se beneficiarán de la ayuda extraordinaria por los daños de la dana

Por Agronews
2472 sueca premis joan fuster 2023 presentacio
La Ribera Baixa

Sueca obri a tots els alumnes valencians el Premi Literari d’Assaig Joan Fuster

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?