domingo, 22 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

El Consell Local Agrari de Sagunt presenta la seua nova imatge i renova els seus vehicles

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 20, 2022
29 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

S’han adquirit dos vehicles tot terreny, dues furgonetes i un SUV, que s’unixen a la renovació dels logotips i dels uniformes de la Guàrdia Rural

El Consell Local Agrari de Sagunt ha presentat aquest dimarts davant el Consell Rector i el Consell Assessor d’Agricultura de l’Ajuntament de Sagunt la seua renovada imatge i els nous vehicles que s’han adquirit per a la Guàrdia Rural i el personal tècnic de l’ens.

Seguint la línia de renovació i actualització de la imatge corporativa que s’ha emprés des de fa uns mesos, la modernització de l’organisme autònom municipal va començar amb el canvi de color dels uniformes de la Guàrdia Rural, que han passat del blau al verd, cromatisme que representa millor l’àmbit agrícola.

Així mateix, s’ha renovat la flota de vehicles de la Guàrdia Rural i d’ús del personal tècnic amb vehicles moderns en els quals s’han inclòs serigrafies i logotips de l’Ajuntament i del Consell Agrari actualitzats.

Concretament, s’han adquirit dos vehicles tot terreny Dacia, model Duster, i dues furgonetes (vehicle mixt adaptable) Ford, model Transit Connect, per a la Guàrdia Rural, així com un SUV Citroën, model C3 Aircross, per a ús dels serveis tècnics.

La regidora de l’equip de Govern municipal i presidenta del Consell Local Agrari, Ana María Quesada, acompanyada pel també regidor de l’equip de Govern municipal i membre del Consell Rector, Pepe Gil, i per l’equip de treball de l’ens, han mostrat a membres del Consell Rector i del Consell Assessor d’Agricultura municipal totes les novetats relatives a l’actualització de la imatge de l’organisme.

La edil ha explicat que des de la direcció es busca una nova imatge que servisca per a «actualitzar-lo» i «modernitzar-lo», així com «dotar a la Guàrdia Rural dels millors mitjans possibles i disponibles per part de l’Administració local».

Una vegada presentada la renovació de l’entitat, tot el personal s’ha fet una foto de família juntament amb representants de tots dos consells. «Ha sigut un moment agradable i plaent de viure perquè ens hem reunit totes les parts que conformem el Consell Agrari», ha manifestat la seua presidenta.

Tags: València

Lo + leído

Cullera té un nou mirador a la mar en el vessant del castell després de derrocar un restaurant en ruïnes abandonat

Cullera té un nou mirador des d'on observar la mar Mediterrània. Es tracta d'un nou…

La empresa alicantina MaxiTrofeo apunta al liderazgo nacional gracias a su apuesta por la innovación, la calidad y el servicio al cliente

En una nave industrial de Xixona, entre el aroma a turrón y el ritmo constante…

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Caixa Ontinyent ha celebrat aquest dijous la seua Assemblea General ordinària, amb l'assistència del 65%…

Otras noticias

3542 250111 san foto1 ampliacionzonasur hospsagunto
El Camp de Morvedre

La unidad de daño cerebral del Hospital de Sagunto permanece inactiva

Por Redacción ComarcalCV
image 8 e1749638967894
El Camp de Morvedre

Faura mejora la iluminación de la pista del Calle de la Pilota

Por Redacción ComarcalCV
1680 guardia civil
El Camp de MorvedreEl Vinalopó MitjàL'Horta Nord

Detenidos varios mensajeros en Manises, Paterna y Sagunto por sustraer y revender miles de euros en paquetería

Por Javier
IMG 2220 m
AgronewsEl Camp de Morvedre

Sagunt celebra en juny les IV Jornades Tècniques Agràries

Por Agronews
Toni Llorens Juan Carlos Garcia y Jimmy Entraigues durante un momento del ensayo
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunto estrena para la escena ‘Lázaro 3.0’, un clásico renovado e inclusivo

Por Javier
20250508 op Portocale 01.JPG 709363583
AgronewsEl Camp de Morvedre

Desmantelan una red de explotación de temporeros agrícolas que alojaban en un hotel abandonado de Sagunt

Por Agronews
Auditor
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?