BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
sábado, 7 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent haurà d’abonar el servei extra de recollida selectiva a la Mancomunitat de la Vall d’Albaida

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 16, 2022
38 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

La sentència del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana contempla el pagament de 67.782 euros a l’ens comarcal

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana sentencia a favor de la Mancomunitat de municipis de la Vall d’Albaida en el litigi amb l’Ajuntament d’Ontinyent sobre el pagament del servei addicional de recollida selectiva prestat des del 2016. D’aquesta forma, la sala contenciosa administrativa exigeix al consistori el pagament de les factures reclamades per l’ens comarcal que ascendeixen a 67.782 euros així com els 1.200 euros de les costes judicials.

En total, es tracta de catorze factures emeses entre el 22 de novembre de 2016 i el 9 de juliol del 2020 corresponents a una tercera recollida setmanal d’envasos lleugers, i paper i cartró que el ple de l’Ajuntament d’Ontinyent va acordar de retornar a la Mancomunitat el 26 de desembre del 2019 amb el vot a favor de La Vall Ens Uneix i l’abstenció de PP i Compromís. Així, el TSJCV corregeix el Jutjat contenciós administratiu número 3 de València que en primera instància desestimava la demanda presentada per l’ens comarcal.

La nova sentència considera que “no és un fet controvertit que el servei que ha originat l’emissió de les factures (la recollida amb una periodicitat superior a l’existent amb anterioritat) ha sigut prestat al referit Ajuntament” i, per tant, no assumir el pagament “comportaria necessàriament un enriquiment injust” per part de l’Ajuntament d’Ontinyent contrari a Dret. Igualment, el text condemnatori fonamenta que els ingressos rebuts per la Mancomunitat d’Ecoembes “no financen tot el cost del servei” per la qual cosa l’impagament suposaria un perjudici econòmic per a l’ens que aglutina els 34 municipis de la comarca.

De fet, des de fonts de la Mancomunitat, es mostra la “satisfacció” per aquesta decisió del TSJCV que “confirma el greuge comés a l’ens comarcal per l’Ajuntament d’Ontinyent i l’obliga a reparar-lo”. És més, d’aquesta forma “es reverteix el que pretenia l’equip de govern de la capital que les localitats més menudes assumiren un cost del municipi de major població quan el sentit de l’entitat és precisament l’oposat: la solidaritat mútua i, especialment, des de les ciutats més grans cap als pobles més menuts per a aconseguir una major unió al si de la Vall d’Albaida”.

Tags: Albaida
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Manises brilla en los Premios Nacionales de Cerámica 2025 con un galardón y dos candidaturas finalistas

La Asociación Española de Ciudades de la Cerámica (AeCC) entregó el pasado 31 de mayo…

Caixa Ontinyent reivindica en el Congrés el seu model de banca local i compromesa socialment

El president de Caixa Ontinyent, José Pla, va participar aquest dijous en la jornada 'Reptes…

La Ministra de Joventut i el Consell de Xiquets dialoguen a Xàtiva sobre drets, diversitat i convivència

La ministra de Joventut i Infància, Sira Rego, ha presidit aquest dijous l’últim plenari del…

Otras noticias

Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?