ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’IES Segrelles d’Albaida també serà remodelat dins del Pla Edificant

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 25, 2022
319 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

El Ple Municipal d’Albaida demanarà l’increment del pressupost inicial a Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives per a fer realitat quant abans el Centre de Dia dins del Pla Convivint

El Ple d’Albaida ja treballa en la reforma de l’IES Josep Segrelles i dona una passa més per a fer realitat el Nou Centre de Dia. Dues infraestructures cabdals per a la ciutat que es sumen a les que ja té en marxa la Conselleria d’Educació amb la construcció del CEIP Elías Tormo i del CEIP Covalta, ambdós centres dins del Pla Edificant. Així es ratificarà al Ple Ordinari de novembre.

Aquesta setmana Albaida va rebre la visita del director general d’Infraestructures Educatives, Víctor Garcia, qui a banda de fer un repàs a l’evolució de les obres dels centres de primària, va comprovar l’estat de l’institut de secundària inaugurat el 2005. Un centre educatiu que en els passats mesos va haver de ser intervingut d’urgència per la Conselleria donat el despreniment de la paret posterior per possibles defectes de construcció i on des d’Educació es va invertir 59.780 euros per a reparar i consolidar totes les façanes del centre per evitar nous incidents. Des de la regidoria d’Educació, encapçalada per Alejandro Quilis, es va explicar el projecte que s’ha preparat per a l’Edificant de reforma integral del trinquet i del centre educatiu in situ al Director General qui va poder comprovar la necessitat de millores del centre i va manifestar el compromís de la Conselleria perquè la solució arribe prompte i es resolguen tots els errors de construcció de l’IES.

Per a Quilis és «tot un goig comptar amb una conselleria d’Educació propera als problemes de la comunitat educativa i que reacciona de manera àgil i ràpida per a donar solucions, a més, agrair al director general, Víctor Garcia, per la seua estima a Albaida i haver-nos visitat constantment per veure l’evolució de la construcció dels dos col·legis» i és que cal recordar «que entre la Conselleria i l’Ajuntament s’ha invertit 7 milions d’euros per a la modernització dels centres de primària».

Centre de Dia d’Albaida

La ciutat dona una passa més per a fer realitat el nou Centre de Dia per a persones amb Alzheimer que es construirà en la zona de la Torre. Aquestes obres ja van ser licitades i adjudicades però degut a l’alt increment del preu dels materials l’empresa constructora va haver de renunciar-hi. Ara després de negociacions amb la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives s’ha acordat que el Ple Municipal sol·licite l’increment del pressupost de les obres per import de 48.363,30 € i així poder tornar a licitar-les i començar quant abans els treballs de construcció del nou centre.

La regidora d’Atenció a les Persones i a la Diversitat, M. Àngels Salom, ha recordat que «nosaltres partim en venteja dins del Pla Convivint de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives en comptar amb un projecte sòlid i treballat, l’increment de preus ens ha fet patir un poc, però amb la predisposició de la Conselleria i la diligència de l’Ajuntament aconseguirem fer-ho realitat d’una vegada per totes

Tags: Albaida

Lo + leído

1.800 vecinos de Sueras, Alfondeguilla y Chóvar regresan a sus casas tras levantarse la evacuación por el incendio de la Vall d’Uixó

Un total de 1.800 vecinos de Sueras, Alfondeguilla y Chóvar han podido regresar a sus…

Alaquàs destina más de 80.000 euros a la colocación de mobiliario urbano de plástico reciclado

El Ayuntamiento de Alaquàs ha iniciado los trabajos para ampliar y renovar de forma progresiva…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el viernes 31 de julio

La previsión meteorológica en Requena para el viernes 31 de julio indica una jornada despejada…

Otras noticias

Montserrat Caballé.
La Vall d'Albaida

Concert gratuït a Llutxent: Una gran Gala d’Òpera i Sarsuela retrà homenatge a Montserrat Caballé aquest dissabte

Por Toni Cuquerella
01TerritoriSimfonic51231
CulturarteLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

La Diputación de Valencia lleva Territori Simfònic a Benimodo y Aielo de Malferit

Por Pau Gómez
Vendimiabl
AgronewsLa SerraníaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

La uva valenciana sufre una parálisis comercial a un mes de la vendimia

Por Javier Ruiz
Reunió de l'alcalde d'Ontinyent amb representants de l'lCAV.
La Vall d'Albaida

Així és el pla d’Ontinyent per a mobilitzar els pisos buits: mediació gratuïta i assegurances contra impagaments

Por Toni Cuquerella
Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Acaben els accessos ‘furtius’ al Pou Clar d’Ontinyent: noves tecnologies i més policia per protegir el paratge

Por Toni Cuquerella
Espectacle 'Juga!' de la companyia La Trócola.
La Vall d'Albaida

La Mostra de Titelles d’Estiu 2026 recorrerà la Vall d’Albaida: consulta ací tots els pobles, dates i horaris de les actuacions

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?