ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

La Generalitat adquireix els 76 habitatges de les famílies de la Pinaeta de Sagunt que anaven a ser desnonades

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 1, 2022
304 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

El vicepresident segon i conseller d’Habitatge ha destacat que és «el major tempteig de la legislatura» arribant a 9’4 milions

Les famílies de La Pinaeta de Sagunt que anaven a ser desnonades de les seues cases no ho hauran de fer. Ha sigut gràcies a que la Conselleria ha comprat tot un edifici, en total 76 habitatges amb sis places de garatge i locals comercials

L’adquisició s’ha efectuat gràcies a l’aplicació del dret d’adquisició preferent a un preu d’adquisició de 9.458.083 euros, la qual cosa ha suposat una inversió total de 9.733.402 euros, amb un estalvi de 275.319.

El vicepresident segon i conseller d’Habitatge, Héctor Illueca -que ha estat acompanyat pel secretari autonòmic d’Habitatge, Alejandro Aguilar i la directora general d’Habitatge i Regeneració Urbana, Elena Azcárraga- ha destacat que es tracta del “major tempteig que la Conselleria d’Habitatge ha fet en la legislatura i, a més, estem molt contents perquè amb ell es resol un nou cas d’emergència residencial”.

El vicepresident ha mostrat la seua satisfacció perquè “només fa unes setmanes, aquestes persones s’anaven a quedar al carrer i hui la Generalitat formalitza l’adquisició d’aquests 76 habitatges i totes les famílies podran quedar-se a les seues cases”.

Cal recordar que el mes de maig passat, l’empresa propietària dels habitatges va anunciar als veïns i veïnes que havien de desallotjar els immobles per al 29 de juny, ja que anaven a ser venudes.

Des de la Vicepresidència Segona, juntament amb l’Ajuntament, es van posar a treballar immediatament per a solucionar el problema i fins allí es van desplaçar el secretari autonòmic d’Habitatge i Funció Social, Alejandro Aguilar, i la directora general d’Emergència Residencial, Pura Peris, els qui van comunicar la intenció de la Generalitat d’exercir el dret que té de tanteig i retracte per a adquirir l’edifici i que les famílies pogueren continuar a les seues cases, buscant les fórmules que millor s’adeqüaren a casa situació.

El vicepresident segon ha assenyalat que l’increment del parc públic és “una prioritat per a la Conselleria a causa de la situació d’emergència d’aquest municipi, tenint en compte que Sagunt està catalogat com a Àrea de Necessitat Alta d’Habitatge”. En aquest sentit, ha ressaltat que el mecanisme d’adquisició preferent és “molt eficaç per a pal·liar aquestes situacions d’emergència”.

Elena Azcárraga ha explicat que els immobles adquirits formen part d’un mateix edifici construït l’any 2012. Uns habitatges que des d’ara passen a estar qualificades com protegides amb caràcter permanent, blindant així la seua funció social. Totes elles seran adscrites a l’Entitat Valenciana d’Habitatge i Sòl (EVha) per a la seua gestió en règim de lloguer.

La comunicació de la venda a la Conselleria es va produir el 29 de març en aplicació de l’article 10 del Decret llei 6/2020. Posteriorment, el mes de juny passat es va efectuar l’exercici del dret de tanteig.

Tags: València

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 5 de septiembre

La previsión meteorológica en Requena para el sábado 5 de septiembre indica cielos con nubes…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 5 de septiembre

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 5 de septiembre indica temperaturas máximas de…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el sábado 5 de septiembre

Peñíscola disfrutará de una jornada con poco nuboso y temperaturas máximas alrededor de 31 ºC,…

Otras noticias

Paqui Rondán.
El Camp de Morvedre

Sagunt concedeix la Medalla de la Ciutat a la Falla Luis Cendoya, Margarita Pín i Paqui Rondán

Por Toni Cuquerella
Espectáculo de Sagunt a Escena.
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunt a Escena 2026: récord de aforo, 11.000 espectadores y cinco ‘sold out’ en el Teatro Romano

Por Toni Cuquerella
Sagunt.
El Camp de Morvedre

El paro sube en el Camp de Morvedre en agosto empujado por el incremento estival en Sagunt y Canet d’en Berenguer

Por Toni Cuquerella
Estrella Morente.
El Camp de Morvedre

Estrella Morente despide Sagunt a Escena 2026: concierto en el Teatro Romano y espectáculos gratuitos de circo este fin de semana

Por Toni Cuquerella
Fortí del Grau Vell de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El Fortí del Grau Vell frega el miler de visitants en el seu primer mes mentre Sagunt fregà el 100% d’ocupació hotelera

Por Toni Cuquerella
Lydia Bosch
CulturarteEl Camp de Morvedre

Lydia Bosch encabeza el reparto de ‘Fedra, en los infiernos’ este jueves en el Teatro Romano de Sagunto

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?