ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Sueca celebra la I Fira Animalista per promoure el benestar animal i col·laborar amb les protectores

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 13, 2022
483 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La fira de caràcter comarcal, en la qual participaran 12 protectores d’animals, estarà instal·lada en el passeig de l’Estació

L’Ajuntament de Sueca, a través de la Regidoria de Benestar Animal, ha organitzat la I Fira Animalista de Sueca diumenge que ve 18 de desembre, de 10 a 15 hores. “Des del consistori, hem mostrat sempre la nostra preocupació pel benestar animal i fruit d’això va ser la creació d’este departament i d’altres accions, com la posada en marxa del projecte CES (captura, esterilització i solta d’animals); l’establiment d’una partida pressupostària per a la cura dels animals; o l’organització de la I Fira Animalista de Sueca per a mostrar la nostra solidaritat i contribuir amb la nostra ajuda a la labor que realitzen les protectores. Esperem que siga un èxit i que tinga una continuïtat en els pròxims anys”, ha assenyalat la regidora de Benestar Animal, Carmen Pérez.

La fira de caràcter comarcal, en la qual participaran 12 protectores d’animals, estarà instal·lada en el passeig de l’Estació i entre la gran varietat d’activitats programades, s’oferiran: tallers de pintacares; contacontes infantils; desfilada de mascotes; demostracions i xarrades; estands en els quals les protectores, associacions i refugis d’animals oferiran informació sobre la seua activitat, així com productes a la venda; un mercat i un sorteig solidari. Els assistents tindran la possibilitat també d’adoptar alguna mascota.

El programa d’actes s’iniciarà a les 10.30 hores amb una Xarrada informativa en la qual es tractaran, entre altres temes: els delictes més freqüents que es comenten contra els animals, la responsabilitat en la seua tinença, la necessitat de posar-los un xip i l’obligació de mantindre neta la ciutat. A les 11.30 hores s’oferirà una Desfilada de mascotes en el qual qualsevol persona interessada podrà participar, prèvia inscripció abans del 14 de desembre en el telèfon 667.60.17.11 o presencialment en el departament de Benestar Animal situat en la planta baixa de l’Ajuntament. Hi haurà premis i detalls per a tots els participants.

A les 12.30 hores, està prevista una Demostració amb gossos ensinistrats l’objectiu dels quals és mostrar la sociabilitat d’estos animals quan estan en companyia d’uns altres, així com del seu tracte cap a les persones. I a les 13.30 hores, es realitzarà el Sorteig solidari en el qual tots els beneficis aniran destinats a les associacions i protectores d’animals participants. Les activitats de Pintacares i Contacontes s’oferiran d’11 a 13 hores.

Tags: Sueca

Lo + leído

Menys abocador i més contenidor marró: com la separació de l’orgànic està buidant el fem de rebuig a Ontinyent

La revolució de la recollida de residus d'Ontinyent ja té un clar protagonista: el contenidor…

Primer rescate de la temporada de la policía marítima de Calp al evacuar a una mujer en una cala del Racó del Corb

La Unidad de Vigilancia e Intervención Marítima (UVIM) de la Policía Local de Calp ha…

Castellón de la Plana celebra la 8ª edición de la jornada inclusiva ‘Todo el mundo a moverse’

El pabellón deportivo de la Universitat Jaume I, en Castellón de la Plana, ha acogido…

Otras noticias

Sueca Playa Socorristas
La Ribera Baixa

Sueca activa el dispositivo completo de vigilancia y baño adaptado en sus playas

Por Pau Gómez
Zevra festival
La Ribera Baixa

El Zevra Festival prevé llenar Cullera al 100 % con la llegada de 150.000 personas

Por Adrián Lupiáñez
Depuradora Cullera
La Ribera Baixa

Cullera recibirá una inversión de 2,5 millones de euros para renovar el saneamiento del Marenyet

Por Adrián Lupiáñez
Imagen del encuentro de los alcaldes municipalistas.
Comunitat ValencianaLa Ribera BaixaLa Vall d'Albaida

Ens Uneix y Unió Municipalista marcan músculo con 60 gobiernos locales y suman al alcalde de Almussafes

Por Toni Cuquerella
Obres al CEIP Sant Agustí de Cullera.
La Ribera Baixa

El pla de Cullera per dir adeu al fibrociment i transformar de dalt a baix el col·legi Sant Agustí

Por Toni Cuquerella
Platja Sueca
La Ribera Baixa

La Diputació desplega maquinària a la platja de Motilla de Sueca per a eliminar un perillós escaló de dos metres

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?