ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Sueca celebra la I Fira Animalista per promoure el benestar animal i col·laborar amb les protectores

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 13, 2022
250 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

La fira de caràcter comarcal, en la qual participaran 12 protectores d’animals, estarà instal·lada en el passeig de l’Estació

L’Ajuntament de Sueca, a través de la Regidoria de Benestar Animal, ha organitzat la I Fira Animalista de Sueca diumenge que ve 18 de desembre, de 10 a 15 hores. “Des del consistori, hem mostrat sempre la nostra preocupació pel benestar animal i fruit d’això va ser la creació d’este departament i d’altres accions, com la posada en marxa del projecte CES (captura, esterilització i solta d’animals); l’establiment d’una partida pressupostària per a la cura dels animals; o l’organització de la I Fira Animalista de Sueca per a mostrar la nostra solidaritat i contribuir amb la nostra ajuda a la labor que realitzen les protectores. Esperem que siga un èxit i que tinga una continuïtat en els pròxims anys”, ha assenyalat la regidora de Benestar Animal, Carmen Pérez.

La fira de caràcter comarcal, en la qual participaran 12 protectores d’animals, estarà instal·lada en el passeig de l’Estació i entre la gran varietat d’activitats programades, s’oferiran: tallers de pintacares; contacontes infantils; desfilada de mascotes; demostracions i xarrades; estands en els quals les protectores, associacions i refugis d’animals oferiran informació sobre la seua activitat, així com productes a la venda; un mercat i un sorteig solidari. Els assistents tindran la possibilitat també d’adoptar alguna mascota.

El programa d’actes s’iniciarà a les 10.30 hores amb una Xarrada informativa en la qual es tractaran, entre altres temes: els delictes més freqüents que es comenten contra els animals, la responsabilitat en la seua tinença, la necessitat de posar-los un xip i l’obligació de mantindre neta la ciutat. A les 11.30 hores s’oferirà una Desfilada de mascotes en el qual qualsevol persona interessada podrà participar, prèvia inscripció abans del 14 de desembre en el telèfon 667.60.17.11 o presencialment en el departament de Benestar Animal situat en la planta baixa de l’Ajuntament. Hi haurà premis i detalls per a tots els participants.

A les 12.30 hores, està prevista una Demostració amb gossos ensinistrats l’objectiu dels quals és mostrar la sociabilitat d’estos animals quan estan en companyia d’uns altres, així com del seu tracte cap a les persones. I a les 13.30 hores, es realitzarà el Sorteig solidari en el qual tots els beneficis aniran destinats a les associacions i protectores d’animals participants. Les activitats de Pintacares i Contacontes s’oferiran d’11 a 13 hores.

Tags: Sueca

Lo + leído

Alzira acoge un taller práctico sobre creación de asistentes en WhatsApp para potenciar comercios y pymes

El próximo viernes 16 de enero, Alzira será el escenario de un nuevo taller práctico…

La violencia de la dana en València en números: velocidades de 8 metros por segundo y calados de 4 metros

La magnitud de la inundación de la dana que azotó l’Horta Sud el pasado 29…

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

La Conselleria de Sanitat ha anunciat de manera oficial una decisió estratègica que transformarà el…

Otras noticias

1000124056
La Ribera Baixa

Cullera inicia la regeneración de las playas del Marenyet y l’Estany con 22 millones

Por Redacción ComarcalCV
IMG8829
La Ribera Baixa

Cullera triplica los contenedores de reciclaje y reduce la tasa de basura para 2026

Por Redacción ComarcalCV
Danos citricos Plana Baixa 1
La Marina AltaLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Las lluvias provocan pérdidas de 3 millones en el campo de la Ribera y la Marina Alta

Por Redacción ComarcalCV
Playa del Marenyet de Cullera.
El Camp de MorvedreLa Ribera Baixa

El Ministeri invertirà 42,6 milions per regenerar les platges de Canet, Sagunt, Sueca i Cullera

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial y juzgados de Valencia
La Ribera Baixa

Juzgan a un hombre por asaltar un apartamento en la playa de Cullera e intentar una agresión sexual

Por Javier
Foto1 7
La Ribera BaixaLa Safor

Detenidos tras robar en establecimientos de La Font d’en Carrós, Xeraco y Gandia

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?