ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Nàtalia Enguix reivindica la presidència de Jorge Rodríguez en la seua presa de possesió com a diputada provincial

La primera dona diputada per La Vall Ens Uneix aposta pel municipalisme “com la força més potent per defensar els drets i llibertats de dones i homes contra els extremismes”
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 21, 2023
131 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6752 natalia enguix diputacio valencia

La primera tinent d’alcalde de l’Ajuntament d’Ontinyent, Natàlia Enguix, ha pres possessió aquest dimarts del seu càrrec com a nova diputada provincial pel partit judicial d’Ontinyent, en un acte al qual ha reivindicat la presidència de Jorge Rodríguez com a punt de partida per a la modernització de la Diputació de València i el treball fet en aquesta etapa.

En paraules de Natàlia Enguix, la nova identitat corporativa de la Diputació recentment presentada “culmina un procés de canvi i de modernització que va començar en juliol de 2015, amb Jorge Rodríguez en la Presidència, i que ha sabut completar amb èxit el president Toni Gaspar. Em sent molt orgullosa d’haver formar part del primer govern progressista del segle XXI a la Diputació. Un govern il·lusionant, honest i treballador que només entrar va canviar la manera de repartir els diners als ajuntaments, que des d’aleshores es fa amb criteris transparents i justos. Es va acabar amb el repartiment ‘clientelar’ de més de 30 milions d’euros anuals, es va acabar amb el ‘besamanos’ presidencial”.

En posar en valor el camí cap a la normalitat institucional, Enguix tenia un afectuós record “per als companys i amics Jorge Rodríguez, Ricard Gallego i Manolo Reguart, així com per a la resta d’encausats que es deixaren la pell per aquesta diputació i que van haver de patir un procés injust que estic convençuda que acabarà bé”. Acte seguit feia seues les paraules de Joan Sanchis al seu comiat, a les quals defensava “l’art de la política i, molt especialment, de la política municipal i a les persones que ens dediquem a ella. Són temps d’incertesa, on els discursos totalitaris posen la diana en la política, en tots nosaltres. Però sense polítiques i sense polítics no n’hi ha democràcia i sense democràcia ni pot haver justícia, ni drets”.

La diputada també reivindicava municipalisme a peu de carrer, “la primera defensa contra els extremismes que volen acabar amb les nostres llibertats”, tot incidint en què “el municipalisme és la força política més potent per defensar drets i llibertats de dones i homes. Per això estem ací, i per això va nàixer la Vall Ens Uneix. Per treballar pels nostres pobles i per la nostra comarca, la Vall d’Albaida, que és el que ens mou”.

Natàlia Enguix acabava la seua intervenció amb agraïments “al President, Toni Gaspar, el tracte que sempre m’ha donat, a les meues companyes i companys de l’Ajuntament d’Ontinyent pel seu recolzament, al meu alcalde i amic Jorge Rodríguez per la confiança que deposita en mi i a la meua família, per ajudar-me a arribar fins ací”.

Tags: admin València

Lo + leído

Xàtiva es projecta a FITUR com a referent de turisme intel·ligent i patrimoni cultural

Xàtiva ha refermat la seua posició com a destinació de referència en la Fira Internacional…

Canet d’en Berenguer lidera la lucha contra la erosión costera con «ingeniería verde» en Fitur 2026

El proyecto pionero de Canet d'en Berenguer para proteger su litoral se ha convertido en…

Seis detenidos en Alzira, Cullera y Nàquera por cultivo y tráfico de drogas

La operación Zander, desarrollada por la Guardia Civil en Alzira, Cullera y Nàquera, ha concluido…

Otras noticias

Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?