ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Nàtalia Enguix reivindica la presidència de Jorge Rodríguez en la seua presa de possesió com a diputada provincial

La primera dona diputada per La Vall Ens Uneix aposta pel municipalisme “com la força més potent per defensar els drets i llibertats de dones i homes contra els extremismes”
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 21, 2023
213 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6752 natalia enguix diputacio valencia

La primera tinent d’alcalde de l’Ajuntament d’Ontinyent, Natàlia Enguix, ha pres possessió aquest dimarts del seu càrrec com a nova diputada provincial pel partit judicial d’Ontinyent, en un acte al qual ha reivindicat la presidència de Jorge Rodríguez com a punt de partida per a la modernització de la Diputació de València i el treball fet en aquesta etapa.

En paraules de Natàlia Enguix, la nova identitat corporativa de la Diputació recentment presentada “culmina un procés de canvi i de modernització que va començar en juliol de 2015, amb Jorge Rodríguez en la Presidència, i que ha sabut completar amb èxit el president Toni Gaspar. Em sent molt orgullosa d’haver formar part del primer govern progressista del segle XXI a la Diputació. Un govern il·lusionant, honest i treballador que només entrar va canviar la manera de repartir els diners als ajuntaments, que des d’aleshores es fa amb criteris transparents i justos. Es va acabar amb el repartiment ‘clientelar’ de més de 30 milions d’euros anuals, es va acabar amb el ‘besamanos’ presidencial”.

En posar en valor el camí cap a la normalitat institucional, Enguix tenia un afectuós record “per als companys i amics Jorge Rodríguez, Ricard Gallego i Manolo Reguart, així com per a la resta d’encausats que es deixaren la pell per aquesta diputació i que van haver de patir un procés injust que estic convençuda que acabarà bé”. Acte seguit feia seues les paraules de Joan Sanchis al seu comiat, a les quals defensava “l’art de la política i, molt especialment, de la política municipal i a les persones que ens dediquem a ella. Són temps d’incertesa, on els discursos totalitaris posen la diana en la política, en tots nosaltres. Però sense polítiques i sense polítics no n’hi ha democràcia i sense democràcia ni pot haver justícia, ni drets”.

La diputada també reivindicava municipalisme a peu de carrer, “la primera defensa contra els extremismes que volen acabar amb les nostres llibertats”, tot incidint en què “el municipalisme és la força política més potent per defensar drets i llibertats de dones i homes. Per això estem ací, i per això va nàixer la Vall Ens Uneix. Per treballar pels nostres pobles i per la nostra comarca, la Vall d’Albaida, que és el que ens mou”.

Natàlia Enguix acabava la seua intervenció amb agraïments “al President, Toni Gaspar, el tracte que sempre m’ha donat, a les meues companyes i companys de l’Ajuntament d’Ontinyent pel seu recolzament, al meu alcalde i amic Jorge Rodríguez per la confiança que deposita en mi i a la meua família, per ajudar-me a arribar fins ací”.

Tags: admin València

Lo + leído

La vicepresidenta de la Diputació d’Ens Uneix, reprovada per «caciquisme i clientelisme» en una moció del PSPV amb suport de Compromís i l’abstenció de Vox

El Plenari de la Diputació de València ha viscut una jornada de profunda tensió política…

Polémica con el nuevo decreto de ‘bous al carrer’: los veterinarios alertan que no garantiza el bienestar animal

El nuevo decreto regulador de los bous al carrer en la Comunitat Valenciana arranca con…

Llíria estrena «Esport al Parc», actividad física gratuita en julio

El Ayuntamiento de Llíria lanza en julio el programa "Esport al parc", que ofrecerá actividades…

Otras noticias

piscinainaug
La Vall d'Albaida

Ontinyent prepara un concert amb quatre grups a l’Estiu Jove

Por Pau Gómez
Voluntaris d'Ontinyent contra el Foc.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

Por Toni Cuquerella
Seu central de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Com redueix Caixa Ontinyent el seu impacte ambiental? Les xifres clau de la seua nova memòria sostenible

Por Toni Cuquerella
Unitat de dany cerebral de l'Hospital d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El nou Hospital d’Ontinyent estrena una unitat pionera per a recuperar pacients amb dany cerebral

Por Toni Cuquerella
2427 ontinyent hospital
La Vall d'Albaida

Calendari d’obertura del nou Hospital d’Ontinyent: Serveis, trasllat de pacients i horaris de les Urgències

Por Toni Cuquerella
Visita dels bloggers a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Què busquen 60 ‘travel bloggers’ a Ontinyent? Els secrets que han captivat els creadors de viatges

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?