ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva sol·licitarà a la Conselleria d’Educació una nova unitat de 1r d’ESO per compensar la manca de places

El Consell Escolar ha aprovat també els festius del proper curs, que seran els dies 4 de novembre i 17 i 18 de març
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 25, 2024
335 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8104 xativa consell escolar

Aquest dimecres ha tingut lloc a la Casa de Cultura la reunió del Consell Escolar Municipal per tal de preparar l’inici del curs 2024-2025.

D’una banda s’ha aprovat traslladar a la Conselleria d’Educació la necessitat de creació d’una nova unitat de 1r de la ESO, donada la manca d’aules als instituts públics de la ciutat en aquest curs, ja que vora una desena de joves es troben en llista d’espera al Lluís Simarro Lacabra per haver arribat al límit d’alumnes, estant també complet el ratio a l’institut Josep de Ribera. A més a més, tal i com s’ha explicat a la reunió, s’ha de tindre en compte la possible arribada de nou alumnat al llarg del curs.

«La Inspecció s’ha pres nota d’aquesta necessitat que tenim a la ciutat d’ampliar una unitat per a aquest curs. El seu compromís ha sigut el de solucionar-ho el més aviat possible pel que esperem rebre en breu una resposta» ha manifestat la primera tinenta d’alcalde i regidora d’Educació Amor Amorós en aquest sentit.

D’altra banda, també s’han escollit els festius locals de cara al proper curs, aprovant-se els dies 4 de novembre i 17 i 18 de març (coincidint amb la festivitat de falles).

A més a més, Amor Amorós també ha manifestat en la reunió que l’empresa encarregada del manteniment dels centres de Primària està treballant durant aquestes setmanes en dur a terme algunes de les accions de millora sol·licitades pels propis centres de cara a l’inici del curs, que s’allargaran fins l’última setmana d’agost o la primera de setembre; i ha explicat també algunes de les primeres activitats que es duran a terme durant el curs 2024-2025 per part de l’ajuntament, com ara aquelles vinculades a la Setmana de la Mobilitat.

Al torn de precs i preguntes, la representant del CPFPA Francesc Bosch i Morata ha manifestat la necessitat de col·locar aire condicionat al centre davant les altes temperatures existents tant a principi com a final de curs, remarcant que es tracta d’una reivindicació llargament demandada. En aquest sentit la primera tinenta d’alcalde i regidora d’Educació ha recordat que aquesta actuació no correspon a l’Ajuntament (a qui sí li correspon el manteniment dels centres), sinó a la Conselleria, a qui se li comminarà per a actuar i solucionar aquest fet. «Des de l’Ajuntament fem tot el possible per que tots els edificis estiguen en les millors condicions possibles, però realment la competència d’infraestructures i nous equipaments és de la Conselleria d’Educació. No obstant, traslladarem també aquesta petició perquè considerem que els centres han d’estar adequats i més amb les altes temperatures que patim a la ciutat».

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

La «Horchata de Chufa» se libera del azúcar: el cambio legal que esperaban los productores valencianos

El sector de la chufa de Valencia ha conseguido finalmente derribar una barrera legal que…

Previsión del tiempo en Requena mañana, jueves 26 de febrero

Requena se prepara para una jornada de marcado carácter anticiclónico este jueves, 26 de febrero,…

Previsión del tiempo en Gandia mañana, jueves 26 de febrero

Gandia se prepara para un jueves, 26 de febrero de 2026, marcado por la continuidad…

Otras noticias

Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Falleres de Torrent.
L' Horta SudLa Costera

Educació trenca l’excepcionalitat de València i dona festa per les escoles el 16 de març a Torrent, Xàtiva i Paterna

Por Toni Cuquerella
Zona de Bixquert a Xàtiva.
La Costera

Adeu als problemes de televisió a Bixquert: Xàtiva anuncia que la solució definitiva ja està en marxa

Por Toni Cuquerella
Junta de Seguretat de Xàtiva.
La Costera

Pla de xoc per la seguretat a Xàtiva: l’alcalde reclama d’urgència més policia a Bixquert i les àrees d’oci nocturn

Por Toni Cuquerella
Edifici de l'Hotel Murta de Xàtiva.
ComarcalLa Costera

Xàtiva ho torna a intentar: nou impuls per a reobrir l’Hotel Murta després de successives licitacions desertes

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?