ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva sol·licitarà a la Conselleria d’Educació una nova unitat de 1r d’ESO per compensar la manca de places

El Consell Escolar ha aprovat també els festius del proper curs, que seran els dies 4 de novembre i 17 i 18 de març
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 25, 2024
170 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8104 xativa consell escolar

Aquest dimecres ha tingut lloc a la Casa de Cultura la reunió del Consell Escolar Municipal per tal de preparar l’inici del curs 2024-2025.

D’una banda s’ha aprovat traslladar a la Conselleria d’Educació la necessitat de creació d’una nova unitat de 1r de la ESO, donada la manca d’aules als instituts públics de la ciutat en aquest curs, ja que vora una desena de joves es troben en llista d’espera al Lluís Simarro Lacabra per haver arribat al límit d’alumnes, estant també complet el ratio a l’institut Josep de Ribera. A més a més, tal i com s’ha explicat a la reunió, s’ha de tindre en compte la possible arribada de nou alumnat al llarg del curs.

«La Inspecció s’ha pres nota d’aquesta necessitat que tenim a la ciutat d’ampliar una unitat per a aquest curs. El seu compromís ha sigut el de solucionar-ho el més aviat possible pel que esperem rebre en breu una resposta» ha manifestat la primera tinenta d’alcalde i regidora d’Educació Amor Amorós en aquest sentit.

D’altra banda, també s’han escollit els festius locals de cara al proper curs, aprovant-se els dies 4 de novembre i 17 i 18 de març (coincidint amb la festivitat de falles).

A més a més, Amor Amorós també ha manifestat en la reunió que l’empresa encarregada del manteniment dels centres de Primària està treballant durant aquestes setmanes en dur a terme algunes de les accions de millora sol·licitades pels propis centres de cara a l’inici del curs, que s’allargaran fins l’última setmana d’agost o la primera de setembre; i ha explicat també algunes de les primeres activitats que es duran a terme durant el curs 2024-2025 per part de l’ajuntament, com ara aquelles vinculades a la Setmana de la Mobilitat.

Al torn de precs i preguntes, la representant del CPFPA Francesc Bosch i Morata ha manifestat la necessitat de col·locar aire condicionat al centre davant les altes temperatures existents tant a principi com a final de curs, remarcant que es tracta d’una reivindicació llargament demandada. En aquest sentit la primera tinenta d’alcalde i regidora d’Educació ha recordat que aquesta actuació no correspon a l’Ajuntament (a qui sí li correspon el manteniment dels centres), sinó a la Conselleria, a qui se li comminarà per a actuar i solucionar aquest fet. «Des de l’Ajuntament fem tot el possible per que tots els edificis estiguen en les millors condicions possibles, però realment la competència d’infraestructures i nous equipaments és de la Conselleria d’Educació. No obstant, traslladarem també aquesta petició perquè considerem que els centres han d’estar adequats i més amb les altes temperatures que patim a la ciutat».

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Viajar a Argelia en ferry desde la Comunitat Valenciana: una opción cómoda y cada vez más demandada

Con el otoño ya en marcha y muchos residentes de origen argelino planeando sus desplazamientos…

L’Ajuntament de Xàtiva incrementa la seguretat de Bixquert amb patrulles específiques i controls policials permanents

L’Ajuntament de Xàtiva ha posat en marxa un dispositiu especial de vigilància i control a…

Ontinyent programa accions de visibilització per commemorar el ‘dol perinatal’

L'Ajuntament d'Ontinyent ha programat diferents accions de visibilització per a commemorar a la localitat el…

Otras noticias

Xàtiva recorda els referents valencians de la lluita LGTBIQ+.
ComarcalLa Costera

Xàtiva inaugura l’exposició a l’aire lliure ‘Una altra Història! Referents valencians de resistència LGTBIQ+’

Por Toni Cuquerella
Imatge de la reunió de l'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, amb representants d'Adif.
La Costera

Xàtiva i Adif avancen en la reordenació de l’estació davant l’arribada de l’AVE

Por Toni Cuquerella
1 Presentacion Nomade y Tierra Bobal Fest foto Abulaila 2
CulturarteLa CosteraLa Vall d'Albaida

Festival Nómade: la proposta musical i gastronòmica de la Costera i la Vall d’Albaida per a aquest cap de setmana

Por Javier
PiedraMoixent
AgronewsLa CosteraLa Safor

Las tormentas en La Costera y La Safor causan 9 millones de pérdidas en el campo

Por Redacción ComarcalCV
Punt d'informació del contenidor marró de Xàtiva.
La Costera

La recollida de residus orgànics serà una realitat a Xàtiva a partir de l’1 d’octubre

Por Toni Cuquerella
Vicent Boira, durant la seua intervenció en la jornada.
El ComtatL'AlcoiàL'Alt VinalopóLa CosteraLa Vall d'Albaida

La patronal tèxtil Ateval reuneix experts i empresaris per a debatre l’impacte del Corredor Mediterrani a les comarques centrals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?