ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva posa en marxa el Programa d’Implementació d’Itineraris d’Inclusió Social

SAITIneraris està destinat a persones usuàries de Serveis Socials, per tal d’acompanyar-les en el procés d’integració sociolaboral
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado enero 16, 2024
56 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

L’Ajuntament de Xàtiva ha posat en marxa el Programa d’Implementació d’Itineraris d’Inclusió Social, el qual està subvencionat per la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge i finançat per la Unió Europea a través del Programa Operatiu de la Comunitat Valenciana 2021-2027 del Fons Social Europeu Plus (FSE+).

Aquest programa, que s’anomenarà SAITIneraris Xàtiva, està destinat a aquelles persones usuàries de Serveis Socials de l’Ajuntament de Xàtiva beneficiàries de la prestació Renda Valenciana d’Inclusió o qualsevol altra ajuda, a criteri i per derivació de la persona tècnica de referència del servei. Ha estat dissenyat per a acompanyar en el procés d’integració sociolaboral a les persones que es troben amb especials dificultats i ajudar-les a millorar les possibilitats d’inserció.

Les atencions es faran de manera personalitzada, segons les necessitats de cadascú, tant en sessions individuals com grupals, mitjançant la implementació i seguiment d’itineraris d’inclusió. A més dels tallers relacionats amb l’orientació laboral i per treballar habilitats, es realitzaran cursos de formació per millorar l’ocupabilitat dels participants.

«El nostre objectiu és fer una atenció integral individualitzada i realitzar un acompanyament que els permeta no haver de necessitar ajudes socials. Hem d’aconseguir que opten a eixir al món laboral perquè el treball és un element estructurant en la vida de les famílies. Eixe serà el nostre principal objectiu durant el present any 2024», ha destacat la regidora de Benestar Social Xelo Angulo.

El programa està compost per dos tècniques de l’Àrea Social (psicòlogues) i 2 tècniques d’Integració Social. Es treballarà en xarxa i coordinadament amb altres professionals i recursos del municipi de la comarca que puguen intervindre en l’itinerari, per tal de garantir una atenció integral i un millor servici.

Cal recordar que entre 2017 i 2021 l’Ajuntament de Xàtiva va dur a terme, de la mà de la Conselleria i amb Fons Socials Europeus, el programa T’acompanye amb el qual es van invertir 564.000 euros i 516 persones van resultar beneficiàries. Aquest programa comptava també amb tallers i formació amb l’objectiu de potenciar l’ocupabilitat dels col·lectius vulnerables que tenen alt índex d’exclusió.

Les persones interessades en obtenir més informació al voltant de SAITIneraris Xàtiva poden dirigir-se a l’Àrea de Benestar Social de l’Ajuntament de Xàtiva, situada a l’Albereda Jaume I, o telefonar al 96.228.98.08.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Gandia restaurará la fachada histórica del IES Ausiàs March

La primera teniente de Alcaldía, Alícia Izquierdo, y el tercer teniente de Alcaldía, Jesús Naveiro,…

El festival Les Nits del Castell se consolida en Alaquàs como cita cultural del verano

El Festival Les Nits del Castell ha cerrado su segunda edición convirtiéndose en un evento…

La Diputación invierte 300.000 euros en Aielo de Malferit para reconstruir el Pont d’Allà Baix

La Diputación de Valencia destinará 300.000 euros al proyecto de reconstrucción del Pont d’Allà Baix…

Otras noticias

Dineres intervinguts en la operació realitzada a la Costera.
La Costera

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte de la futura estació de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Adif invertirà 17 milions en la remodelació integral de l’estació de l’Alcúdia de Crespins amb un nou edifici de viatgers

Por Toni Cuquerella
El quadre de Felip V torna a estar pentat cap per avall a Xàtiva.
La Costera

El quadre de Felip V torna a Xàtiva restaurat i cap per avall el dia que es commemora la crema de la ciutat del 1707

Por Toni Cuquerella
Presentació de la jorna de l'orgull LGTBIQ+ a Xàtiva.
La Costera

Una manifestació i una gran festa al Jardí de la Pau centraran les activitats de l’Orgull LGTBIQA+ 2025 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva va cridar per telèfon a les falleres escollides.
CollaLa Costera

Marta Díaz Martínez i Ada Domínguez Diego, Falleres Majors de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?