ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva llança el joc ‘L’enigma dels Borja’ per animar les visites turístiques

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 20, 2021
45 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

El joc consisteix a cobrir un recorregut i desxifrar deu endevinalles per entrar al sorteig de premis per bescanviar al comerç i l’hostaleria local

L’Ajuntament de Xàtiva, a través de la Regidoria de Turisme, ha llançat una campanya promocional per incentivar el turisme i l’activitat comercial i hostalera al municipi, amb l’eslògan ‘El teu destí és aquí’. A més de la publicitat institucional, la campanya inclou accions d’animació al carrer i la posada en marxa del joc ‘L’Enigma dels Borja’, que permetrà als participants descobrir el ric patrimoni que atresora Xàtiva d’una manera diferent i divertida.

Dos animadors socioculturals caracteritzats amb vestits del Renaixement donaran a conèixer Xàtiva als visitants i explicaran alhora la temàtica del joc ‘L’Enigma dels Borja’. Aquest joc interactiu, i alhora presencial, consisteix en la realització d’un recorregut a peu per punts emblemàtics de la ciutat on els participants hauran de desxifrar una endevinalla per poder resoldre l’enigma en qüestió.

Alguns dels llocs d’interès que recorre ‘L’Enigma dels Borja’ són la Casa Natalícia d’Alexandre VI, l’església de Sant Pere, el retaule de la Casa Artigues o la Col·legiata Basílica de Santa Maria, llocs tots vinculats al llinatge dels Borja o amb presència de referències a la universal nissaga xativina.

Per participar en aquesta iniciativa els visitants i veïns de la localitat hauran d’accedir a la pàgina web https://elenigmadelosborja.com i resoldre les deu endevinalles proposades. Els participants que desxifren correctament les endevinalles i resolguen l’enigma entraran al sorteig d’un premi de 200 euros per utilitzar als comerços i establiments hostalers de Xàtiva que s’hagen sumat a la campanya, a més d’una visita guiada al castell i una visita a tricicle elèctric.

La primera activitat d’animació, amb un gran èxit de participació, ha tingut lloc aquest cap de setmana coincidint amb la inauguració del Betlem Monumental.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

La provincia de Alicante recupera la producción de brevas e higos y alcanza los 6,2 millones de kilos

Un invierno menos caluroso que el anterior, con lluvias que han caído de forma moderada…

La Generalitat modifica la normativa para controlar la sobreabundancia de jabalíes que hay en 440 municipios de la Comunitat Valenciana

El conseller de Medio Ambiente, Infraestructuras y Territorio, Vicente Martínez Mus, ha presentado el nuevo…

Aras de los Olmos consolida su papel como referente científico y educativo en el medio rural con la celebración de la VIII Universidad de Verano

Aras de los Olmos acoge, un año más, la Universidad de Verano, que en su…

Otras noticias

Dineres intervinguts en la operació realitzada a la Costera.
La Costera

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte de la futura estació de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Adif invertirà 17 milions en la remodelació integral de l’estació de l’Alcúdia de Crespins amb un nou edifici de viatgers

Por Toni Cuquerella
El quadre de Felip V torna a estar pentat cap per avall a Xàtiva.
La Costera

El quadre de Felip V torna a Xàtiva restaurat i cap per avall el dia que es commemora la crema de la ciutat del 1707

Por Toni Cuquerella
Presentació de la jorna de l'orgull LGTBIQ+ a Xàtiva.
La Costera

Una manifestació i una gran festa al Jardí de la Pau centraran les activitats de l’Orgull LGTBIQA+ 2025 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva va cridar per telèfon a les falleres escollides.
CollaLa Costera

Marta Díaz Martínez i Ada Domínguez Diego, Falleres Majors de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?