ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva invertirà més de 120.000 euros per reparar camins i carrers de la ciutat en les properes setmanes

Destaquen l’adequació de paviments i desaigües, el condicionament de camins del terme municipal i algunes actuacions a Bixquert
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 28, 2024
275 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
4528 xativa mur cami pedrera

L’Ajuntament de Xàtiva executarà durant les properes setmanes diferents obres menors de reparació d’alguns carrers i camins tant de la ciutat com de les pedanies i Bixquert, amb un import total que superarà els 120.000 euros.

Pel que fa a les millores als carrers de la ciutat, d’una banda es va a adequar el paviment i els desaigües al carrer Padre Claret, amb la reparació d’un enfonsament per clavegueram, (amb un import de 23.595 euros); i d’altra banda es repararan els paviments de la zona per a vianants de l’avinguda Corts Valencianes, molt prop de la zona enjardinada i de parcs infantils, amb una inversió de 23.120,42 euros. A més a més, també s’adequaran els desaigües al carrer Canónigo Cirujeda, amb la connexió de dos trams de clavegueram (per un import de 24.105,49 euros).

Pel que fa a les pedanies, es condicionaran els camins d’accés al terme de la Llosa de Ranes des de la pedania de Sorió (amb una inversió de 23.716 euros) i també està prevista la reparació de camins com ara els de Saladrar, Sant Antoni i Estret de Santa Anna, entre d’altres, amb un contracte de 14.251,38 euros. Per últim, també està prevista l’adequació de l’escala en la senda del Castell, amb un pressupost de 11.661,01 euros.

«Volem acabar l’any executant algunes obres menors de reparació de carrers i camins de la nostra ciutat, pel que esperem que es puguen dur a terme gràcies encara al pressupost de 2024», ha destacat el regidor d’Obres Ignacio Reig.

Bixquert

Pel que fa a Bixquert, cal destacar que ja s’ha reobert el camí al PR-CV 78, entre les Arcadetes d’Alboi i el camí Sant Antoni, que es va haver de tancar a causa d’una solsida provocada per les fortes pluges de fa unes setmanes; i també s’ha reparat un mur a camí Pedrera.

En aquest sentit, cal recordar que a la zona de Bixquert s’han reforçat les intervencions en matèria de mobilitat des de l’inici del curs escolar. Al mes de setembre es van pintar senyals horitzontals de limitació de velocitat a 20 km/h a les entrades de diversos camins. Es tracta de vies rurals sense voral ni passos de vianants amb perillositat com la Senda Olles i els camins de Bolvens, Alboi, Vallfarta, Pont Sec, Fillola, Betlem i El Valle. I al mes d’octubre es van fer treballs de neteja a tots els senyals verticals instal·lats recentment a Bixquert, i que havien sigut vandalitzades amb pintura, per tornar a fer-los visibles.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Sagunt impulsa la construcció de 10.000 habitatges davant el ‘boom’ de la gigafactoria i el seu creixement demogràfic

L'Ajuntament de Sagunt ha activat una estratègia integral per a donar resposta a la creixent…

El taller sobre asistentes en WhatsApp profundiza en Alzira en el uso seguro y estratégico de este canal para empresas

El Ayuntamiento de Alzira ha acogido una nueva sesión formativa centrada en el uso profesional de…

WhatsApp más allá del uso básico: formación práctica y segura en Caudete de las Fuentes

Caudete de las Fuentes acogerá el próximo 22 de enero, de 11:00 a 13:00 horas,…

Otras noticias

Reunió de José Díez amb l'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, i la tinenta d'alcalde, Amor Amorós.
ComarcalLa Costera

Xàtiva urgeix la Generalitat a fixar terminis concrets per al Centre Raimon i el Palau de Justícia

Por Toni Cuquerella
El Passeig del Ferrocarril tindrà nou arbrat.
La Costera

Més ombra al carrer contra les altes temperatures: Xàtiva reforça el seu arbrat urbà davant del canvi climàtic

Por Toni Cuquerella
Alumnes de l'escola taller de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva contractarà 38 persones mitjançant un taller d’ocupació i una escola taller per a remodelar el Jardí del Bes

Por Toni Cuquerella
Betlem monumental de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva tanca un Nadal de rècord amb més de 100.000 visites al seu Betlem Monumental

Por Toni Cuquerella
Accés tancat al castell de Xàtiva.
La Costera

El Castell de Xàtiva tanca les seues portes per una solsida a la carretera d’accés a causa del temporal de pluja

Por Toni Cuquerella
La ministra de Ciència, Innovació i Universitats, Diana Morant, s'ha reunit amb l’equip directiu de l’IES Simarro.
La Costera

Com l’IES Simarro de Xàtiva transformarà la ciberseguretat i la IA en la Formació Professional

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?