ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Sole Giménez obri aquest dissabte el XXV aniversari del Festival Nits al Castell de Xàtiva

L’artista, que va exhaurir les entrades en poques hores, presentarà la gira «¡Celebración!» en honor a les seues quatre dècades en la música
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 5, 2024
297 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
647 sole gimenez nits castell xativa

Sole Giménez serà l’encarregada d’obrir aquest dissabte 6 de juliol (23h) la XXV edició del Festival Nits al Castell de Xàtiva, després d’haver exhaurit les entrades en tan sols unes poques hores des del moment en que es van posar a la venda.

El concert servirà per festejar els seus quaranta anys de trajectòria en el món de la música amb «¡Celebración!», un àlbum i gira de concerts que recopilen les cançons més destacades de la seua brillant i extensa trajectòria, des de la seua etapa en Presuntos Implicados fins l’actualitat. L’artista ha sabut reivindicar el seu passat més pop, funky i desenfadat junt al seu present més femení, ja en solitari i on el bolero i els ritmes caribenys mariden amb la seua veu privilegiada.

La cantant, autora i compositora Sole Giménez ha desenvolupat la seua carrera professional tant a Espanya com a Amèrica. Va ser vocalista del grup Presuntos Implicados durant vint-i-tres anys (arribant a gravar 11 discos). Durant la seua brillant etapa en solitari ha consolidat el seu estil i personalitat en cadascun dels 10 discos que ha editat fins a data de hui.

El seu talent ha estat reconegut en nombroses ocasions amb diferents guardons com ara dos Premis Ondas de la Música, el Premi Amigo y Micrófono de Oro i dues nominacions als Grammy Latinos. En 2014 va rebre la Medalla de Sant Carles per la Facultat de Belles Arts de la UPV per afavorir la promoció i difusió cultural i artística de la societat Valenciana; i també ha rebut la Medalla d’Honor de la Creu Roja per visibilitzar a la dona. En 2020 va aconseguir el premi en Reconeixement a la seua trajectòria artística per part d’A.R.T.E.

Durant la seua carrera Sole Giménez ha col·laborat i compartit escenari amb grans artistes nacionals i internacionals de la talla de Joaquín Sabina, María Dolores Pradera, Joan Manuel Serrat, Víctor Manuel, Ana Belén, Dani Martín, Rozalén, Antonio Carmona, Pedro Guerra, Miquel Erentxun, Armando Manzanero, Pancho Céspedes, Ana Torroja, Miguel Ríos, Chabuco, Edgar Oceransky, Teo Cardalda de Cómplices i Carlos Goñi, entre d’altres.

Pujada al Festival

Per als espectacles de Nits al Castell no està permès l’accés fins al Castell amb vehicle privat, oferint des del propi Festival un servei d’autobús inclòs amb l’entrada, així com també el pàrquing gratuït del Centre d’Especialitats. Els autobusos eixiran des de les 20:30 fins les 22:30 hores des de la plaça de l’Espanyoleto cap al Castell, realitzant el mateix camí de tornada en finalitzar el concert i durant les dues hores posteriors.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena hoy, jueves 26 de febrero

Requena amanece este jueves, 26 de febrero de 2026, bajo un cielo completamente raso y…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia hoy, jueves 26 de febrero

Gandia amanece este jueves, 26 de febrero de 2026, con una atmósfera nítida y una…

Adiós a los atascos de tráfico de la A-3 para entrar a València: así es el corredor de transporte público que proyecta la Generalitat sobre el Túria

Entrar a València desde l'Horta Sud dejará de ser sinónimo de retenciones en la A-3…

Otras noticias

Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Falleres de Torrent.
L' Horta SudLa Costera

Educació trenca l’excepcionalitat de València i dona festa per les escoles el 16 de març a Torrent, Xàtiva i Paterna

Por Toni Cuquerella
Zona de Bixquert a Xàtiva.
La Costera

Adeu als problemes de televisió a Bixquert: Xàtiva anuncia que la solució definitiva ja està en marxa

Por Toni Cuquerella
Junta de Seguretat de Xàtiva.
La Costera

Pla de xoc per la seguretat a Xàtiva: l’alcalde reclama d’urgència més policia a Bixquert i les àrees d’oci nocturn

Por Toni Cuquerella
Edifici de l'Hotel Murta de Xàtiva.
ComarcalLa Costera

Xàtiva ho torna a intentar: nou impuls per a reobrir l’Hotel Murta després de successives licitacions desertes

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?