BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
lunes, 19 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva presenta el seu pla de reduccions de CO₂ en la Cimera Europea del Clima en la Sanitat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 25, 2021
25 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

El pla inclou accions diverses per a reduir les emissions en un 33% fins a 2030

Durant la Cimera Europea del Clima en la Salut que se celebra aquest dimarts, l’hospital Lluís Alcanyís presenta el seu pla de reducció d’emissions de CO?. Després d’haver obtingut el segell del Ministeri per a la Transició Ecològica que certifica el càlcul de les seues emissions de gasos d’efecte d’hivernacle (GEI), l’Hospital mostra el seu compromís i el seu pla per a reduir en 9 anys un 33% les emissions de GEI que provoca la seua activitat assistencial.

El cim l’organitza anualment l’entitat internacional ‘Salut Sense Mal’ (Health Care Without Harm HCWH) amb seu a Brussel·les i que compta amb el suport financer del programa LIFE de la Comissió Europea. Entre els objectius d’aquest projecte està contribuir a “crear un sector sanitari sostenible, que no danye als pacients ni al nostre planeta, que actue com a catalitzador, inspirant accions en tota la societat per a protegir la salut humana i el medi ambient”.

Des de 2018 l’Hospital Lluís Alcanyís està associat a aquesta entitat i participa en el seu programa de “Atenció sanitària climàticament intel·ligent” que aborda l’impacte del canvi climàtic en la salut pública.

La Cimera de demà ofereix als professionals de la sostenibilitat l’oportunitat no sols de compartir les seues experiències en la lluita contra el canvi climàtic en el sector sanitari europeu, sinó també d’aprendre més sobre la construcció d’una atenció sanitària climàticament intel·ligent a Europa.

El Departament de salut Xàtiva-Ontinyent és el primer de la sanitat valenciana a constituir una Comissió de Sostenibilitat i Salut Urbana que treballa des de 2019 tant en la recopilació de dades per a mesurar les seues emissions, com a aportar idees i recomanacions a les autoritats per a la seua reducció. També aquest òrgan en el qual participen representats tots els grups professionals de l’Hospital, porta avant activitats de promoció i sensibilització sobre la importància que té l’impacte mediambiental tant en l’àmbit individual com del propi centre assistencial per la seua activitat.

Durant la cimera de dimarts es presentaran les seues experiències en sostenibilitat i medi ambient l’Hospital Universitari Lucus Augusti de Lugo, l’Hospital Pedro Hispano de Porto (Portugal) i l’Hospital General de Syros (Grècia) al costat de l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva.

La cimera europea del clima en la sanitat serà clausurada durant la jornada de demà per la directora general de Salut Pública del Ministeri de Sanitat Pilar Aparicio Azcárraga.

Tags: Xàtiva
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px
Fira del llibre_covercomarcal_cv_page-0001

Lo + leído

Cómo encontrar tu wedding planner ideal en Valencia

Organizar una boda es emocionante y divertido, pero la cantidad de detalles que hay que…

La Guardia Civil sorprende a diez personas intentando sustraer alcachofas en Novelda

La Guardia Civil ha investigado a diez varones, de entre 24 y 59 años, como…

El Ministerio de Agricultura destinará más de 3,7 millones al sector agrario de Cheste afectado por la dana

El Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación, ha destinado 3,7 millones de euros a la…

Otras noticias

Ponents participants en la jornada sobre l'AVE a Xàtiva.
El ComtatL'AlcoiàLa Canal de NavarrésLa CosteraLa Marina AltaLa Marina BaixaLa Vall d'Albaida

Xàtiva analitza l’impacte de l’arribada de l’Alta Velocitat a la ciutat i a les Comarques Centrals Valencianes

Por Toni Cuquerella
andor serie
La Costera

Xàtiva arriba a una galàxia molt, molt llunyana amb l’estrena de la sèrie ‘Andor’

Por Toni Cuquerella
7940 guardia civil ciberdelincuencia
La Costera

Detingut un estafador amb 57 requisitòries després d’una denúncia per frau a Canals

Por Javier
Roger Cerdpa, alcalde de Xàtiva
La Costera

Xàtiva liquida el pressupost de l’any 2024 amb un resultat positiu de 2,8 milions d’euros

Por Javier
Instalación de energía solar
El Camp de TúriaEl Valle de Cofrentes-AyoraEls PortsL'AlcalaténL'AlcoiàL'Horta NordLa CosteraLa SerraníaRequena - UtielValència

Foios, Requena, Llíria o Utiel, entre los 15 municipios que recibirán ayudas para energía térmica sostenible

Por Javier
Natalia Enguix i Roger Cerdà
La Costera

Xàtiva inaugura les jornades de Memòria amb presència de la vicepresidenta de la Diputació centrades en l’educació

Por Javier
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?